tyhmänä tyttöystävänä kyselen,että runkkako miehet useinkin suihkussa käydessään?
Ilmeisesti se kovaa valuva vesi hanan alla tuntuu paremmalta kuin oikea nainen?!!
joo tosiaan äkkäsin mitä siellä teet!
pese ensi kerralla kaakelit itse!
Runkkaminen suihkussa?
20
10521
Vastaukset
- Coiras
aika useat, joilla on "tyhmä tyttöystävä". Tai ruma ja läski.
- voittaa!
Eikä auta mitään vaikka muija on kuinka kaunis katsella, jos se vuoteessa käyttäytyy kuin elävältäperattava kala.
- NaenOn
voittaa! kirjoitti:
Eikä auta mitään vaikka muija on kuinka kaunis katsella, jos se vuoteessa käyttäytyy kuin elävältäperattava kala.
Juu aika kuivaa se on panna kaunistakin naista hänen kiihkeytensä rajoittuu selälle menemiseen ja jalkojen levittämiseen.
- nyt nyrkkiveikot!
NaenOn kirjoitti:
Juu aika kuivaa se on panna kaunistakin naista hänen kiihkeytensä rajoittuu selälle menemiseen ja jalkojen levittämiseen.
Kaikki naiset ei ole sellasia selällään makaavia lahnoja!
Ehkä se meneekin niin että ne puhuvat tollasta joista ei ole todellisuudessa minkään tekijäksi.
Olettekohan raukat edes nähneet naisen tavaraa,muuten ku synnytyssalissa kun maailmaan tulitte!
että ottaa aivoon tollaset turhaa puhuvat runkkaripojat!
- varsin
yleistä ja varsin nautittavaa. Eikös se ole tapana monilla naisillakin, ihan noin tasapuolisuuden vuoksi?
- ainakaan naisena
viitsi itseeni tyydyttää.se n miehen homma.ja jos mielummin hoitelee itseään suihkussa niin aina löytyy muita halukkaita miehiä siihen virkaan!
- varmaan
ainakaan naisena kirjoitti:
viitsi itseeni tyydyttää.se n miehen homma.ja jos mielummin hoitelee itseään suihkussa niin aina löytyy muita halukkaita miehiä siihen virkaan!
ainakin kerran ovat halukkaita :D sinun kannattaa katsoa peiliin jos ukkos runkkailee suihkussa ...
- "muijasta"
varmaan kirjoitti:
ainakin kerran ovat halukkaita :D sinun kannattaa katsoa peiliin jos ukkos runkkailee suihkussa ...
ja muijan mahdollisista vioista välttämättä johdu että mies runkkailee. Johtuu siitä että runkkaaminen (sanassa on kaksi aata, uskokaa tai älkää) on aivan erilainen kokemus kuin heteroseksi ja joskus sitä vain tekee mieli.
- natural boy
"muijasta" kirjoitti:
ja muijan mahdollisista vioista välttämättä johdu että mies runkkailee. Johtuu siitä että runkkaaminen (sanassa on kaksi aata, uskokaa tai älkää) on aivan erilainen kokemus kuin heteroseksi ja joskus sitä vain tekee mieli.
Kuka mielummin runkkaa kun panee naistaan? Siis tietty riippuu naisestakin, mutta jos nainen on seksikäs niin kyllä mä ainakin mielummin antasin vaikka sen runkata ...
- pyllyt kuulema hautovat
natural boy kirjoitti:
Kuka mielummin runkkaa kun panee naistaan? Siis tietty riippuu naisestakin, mutta jos nainen on seksikäs niin kyllä mä ainakin mielummin antasin vaikka sen runkata ...
aarrettaan valkosipuliuutteessa muutaman tunnin päästääkseen viellä pahimmista aroomeistaan pois,ja toisaalta saadakseen huomiota yleisillä paikoilla supervaltioiden imagoin.
- sen sitten
natural boy kirjoitti:
joskus jos saat vakituisen pillun itsellesi
- jaskajokujoku
Minä runkkasin aiemmin lähes jokakerta. Elän pitkässä parisuhteessa ja jossainvaiheessa alkoi tuntua että en enää nauttinut siitä. Päähäni tuli ajatus että kyllä on mun elämä surkeaa kun pitää suihkussa salaa runkata, vaikka muijakin on. Hänellä on sairauksia ja ymmärrän kyllä että niden takia ei seksi kiinnosta. Yritin joskus vuosia sitten vihjailla että minulla kyllä haluja olis ja sanoinkin että nautin kovasti kun minua runkataan käsin. Ei auta. Nyt ei sitten tapahdu enää yhtään mitään...
- on mielestäni
ihan ok jos runkkaa puutteessa.Mutta entäs jos runkkailee ja jättää sen naisen puutteeseen?Saattaa tosiaan käydä niin että jatkakoon sitä minä jaen muualta sen mitä tarvitsen :)
- et se on tosiaan kanssa
on mielestäni kirjoitti:
ihan ok jos runkkaa puutteessa.Mutta entäs jos runkkailee ja jättää sen naisen puutteeseen?Saattaa tosiaan käydä niin että jatkakoon sitä minä jaen muualta sen mitä tarvitsen :)
ihan eri asia jos minä teen sen hänelle...se vaan on jotenkin niin...muuten
- plääh456645
on mielestäni kirjoitti:
mikäs siinä on niin erilaista miehen puutteeseen? runkkailkoot vaan nainenkin siinä tapauksessa.
- ällöt lemusi
suihkuhuoneesta,ettei pääse vetulat ennen wc pöntölle istumista.Ei kaikki kultaa mikä kiiltää.Teidän melooni pyllynne on sisältä jotain muuta kuin unelmissa.
- ottaa
mut suihkuun mukaan tai tulee perässä..
Ei tarvii runkkailla..
No juu,mut tiedän,runkkaa se silti vaikka annan kuinka paljon.
Jotkut kollit on aina kiimassa.
- kyseenollen
Se nyt kuitenkin riippuu siitä mikä on lahnan kilo-
hinta torilla. Mieluiten sitä runkkaa tuoreeseen
lahnaan kuin jo vanhaan haisevaan, toisaalta myös
kuha on aika hyvä vaihtoehto. - taitaa olla
totuus että ainakin 98 prosenttia miehistä tekee sitä.ainakin mitä näitä kekusteluja ole lukenu.
Ei muuta ku hyvää päivänjatkoa RUNKKARIT!!!!!!!!!!!- AnonyymiUUSI
Suihkussa ei varmasti kaikki ukot runkkaa. Ei ole kovin mieluisa paikka omasta mielestä.
60% runkkaa ja loput ei joko pysty, tai sitten valehtelee. :D Parempi se olla runkkari, kun joku aseksuaali. Hyvin monet naiset tollasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353915Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1372533Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v772097Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen201658Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791311- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741266Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 27661249