tai ennemminkin KSNoux vaihtaa "omistajaa" uusi (vanha) nimi on EKS . Tavoitteena vuoteen 2012 mennessä 100 nais tyttö kiekkoilijaa 5 sarja tasolle: naisten 1div, B-,C-,D- ja F-tytöt.Kaiken takana on ....Saintula. yhditävät voimansa EKS:n ringeten kanssa. TERVETULOA UUTEEN SEURAAN KAIKKI HALUKKAAT!
Espooseen uusi
10
2830
Vastaukset
- rupeaa
pk-seudulla tapahtumaan. hattuani nostan, jos tietosi pitää paikkansa
- eksin sivuilta
Tässä juttu sieltä.
EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.
Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.
Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.” - hattureuhkani
eksin sivuilta kirjoitti:
Tässä juttu sieltä.
EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.
Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.
Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”jo nousi. Kiitti tiedosta.
- jessjess
eksin sivuilta kirjoitti:
Tässä juttu sieltä.
EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.
Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.
Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”hyvä, hyvä..kerrankin joku tekee KONKREETTISESTI ja FIKSUSTI jotain tyttö/naiskiekon eteenpäin viemiseksi ja tälläkään kertaa se ei ole jääkiekkoliitto ;)
- sivuilla
eksin sivuilta kirjoitti:
Tässä juttu sieltä.
EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.
Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.
Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”KS Noux yhdistyy EKS:aan
Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille.
Juhani Räsänen, puheenjohtaja
- naiskiekon seuraaja
Onnittelut EKS:lle! Tätä nais-ja tyttöjääkiekko tarvitsee. Toivottavasti tavoitteet saavutatte!
- on sulkeutunut!
NJM:ssä on ainakin yksi EKS:n kasvattama pelaaja.
- kertoo
Kuka; tällaiselle Analyytikolle
- ollunna
kertoo kirjoitti:
Kuka; tällaiselle Analyytikolle
Räty
- mukkaan
ollunna kirjoitti:
Räty
eipä olekkaa vaan Jäähonka, EPS, Blues Rädyn seurat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488