Espooseen uusi

nais kiekko seura

tai ennemminkin KSNoux vaihtaa "omistajaa" uusi (vanha) nimi on EKS . Tavoitteena vuoteen 2012 mennessä 100 nais tyttö kiekkoilijaa 5 sarja tasolle: naisten 1div, B-,C-,D- ja F-tytöt.Kaiken takana on ....Saintula. yhditävät voimansa EKS:n ringeten kanssa. TERVETULOA UUTEEN SEURAAN KAIKKI HALUKKAAT!

10

2830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupeaa

      pk-seudulla tapahtumaan. hattuani nostan, jos tietosi pitää paikkansa

      • eksin sivuilta

        Tässä juttu sieltä.
        EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
        Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.

        Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.



        Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”


      • hattureuhkani
        eksin sivuilta kirjoitti:

        Tässä juttu sieltä.
        EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
        Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.

        Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.



        Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”

        jo nousi. Kiitti tiedosta.


      • jessjess
        eksin sivuilta kirjoitti:

        Tässä juttu sieltä.
        EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
        Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.

        Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.



        Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”

        hyvä, hyvä..kerrankin joku tekee KONKREETTISESTI ja FIKSUSTI jotain tyttö/naiskiekon eteenpäin viemiseksi ja tälläkään kertaa se ei ole jääkiekkoliitto ;)


      • sivuilla
        eksin sivuilta kirjoitti:

        Tässä juttu sieltä.
        EKS ja KS Noux yhdistävät voimansa
        Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille. ”Tavoitteenamme on vuoteen 2012 mennessä saavuttaa yli 100 tyttö- ja naiskiekkoilijan määrä sekä vähintään viisi joukkuetta”, EKS:n urheilupäällikkö Hannu Saintula toteaa.

        Ensi syksynä aloitamme neljällä joukkueella; Naiset I-divari, B-tytöt, C-tytöt ja F-tytöt lisäksi haemme pelaajia tyttöjen omaan kiekkokouluryhmään.



        Saintulan mukaan EKS:n laaja toiminta, yli 700 harrastajaa sekä vahvalla pohjalla oleva organisaatio takaavat erilaisia mahdollisuuksia kehittää espoolaista tyttö- ja naiskiekkoa. ”Voimme tarjota tarpeen mukaan mm. vierailuja poikien harjoituksissa ja peleissä sekä erilaisia taito- ja mv-jäitä.”

        KS Noux yhdistyy EKS:aan

        Espoon Kiekkoseura ja tyttö- ja naiskiekon erikoisseura KS Noux yhdistävät toimintansa. Seurojen yhdistymisen tavoitteena on vahvistaa alueellista tyttö- ja naiskiekkotoimintaa. EKS:n uuden tyttö-ja naiskiekkojaoksen tärkeimpänä tehtävänä on taata laadukkaat olosuhteet pelaajille ja taustaryhmien jäsenille.

        Juhani Räsänen, puheenjohtaja


    • naiskiekon seuraaja

      Onnittelut EKS:lle! Tätä nais-ja tyttöjääkiekko tarvitsee. Toivottavasti tavoitteet saavutatte!

    • on sulkeutunut!

      NJM:ssä on ainakin yksi EKS:n kasvattama pelaaja.

      • kertoo

        Kuka; tällaiselle Analyytikolle


      • ollunna
        kertoo kirjoitti:

        Kuka; tällaiselle Analyytikolle

        Räty


      • mukkaan
        ollunna kirjoitti:

        Räty

        eipä olekkaa vaan Jäähonka, EPS, Blues Rädyn seurat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe