Olin TO 26.3 JYP-KalPa pelissä. Ja samalla seurasimme miten kuopiolaiset kannustavat omiaan.
Olimme lähinnä huvittuneita tästä porukasta.
Kaikki kannustus huudot/elkeet on apinoitu muiden seurojen kannattajilta, ei mitään omaperäistä juttua, ei mitään.
Ihan kuin siellä olisi ollut HIFK-Jokerit-TPS-Futis-yms.. fanilauma!!!
Keksikää jotain omaa!! Ja eikös se niiralan kuopan maalitorvi äänikin ole kopioitu JYPiltä...... Taitaa koko seura olla halpa piraattikopio muista seuroista faneineen päivineen..
KalPan fanit
2
403
Vastaukset
- En pirat
No pelityyliä ei ainakaan teiltä olla kopioitu...semmoista toistuvaa roiskimista omasta päästä keskialueelle ja heti vastustajan päähän. Mr. "Nöyrä" Duhva käyttänyt tätä p****kiekkoa jo Jukureista lähtien...toivottavasti ei JYP voita mestaruutta tuolla pelillä.
- pieni paatti
?? En kyllä koskaan ole mm JYPn pelejä ollu kattomassa, mutta huutaako ne siellä teillä Kelta-Musta!!?
Ja se mitä ne JYPn kannattajat huuteli Niiralassa, niin ei siellä yhtäläisyyksiä ollu. Ei me ainakaan huudettu oman joukkueen hyökätessä: JYPPI Maali!
Ja toisaalta, matkimalla sinäkin oot oppinu puhumaan, sinä - senkin matki-apina. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069