Onko kellään lähtenyt kierukka pois paikoiltaan, miten kävi, mitä oireita ja mistä huomasit?
Hormoonikierukka pois paikoiltaan
4
15765
Vastaukset
- Mirjami-maikki
epäilen vähän että on pois paikoiltaan, kun ensimmäisten kk jälkeen alkoi alavatsa kipu ja limainen verinen vuoto jota kesti noin 2 viikkoa ja sama homma toisten kk jälkeen. Itse en enään tunne lankojakaan, joku aika sitten oli ällö oloa noin 5 viikon ajan.Kk on olleet todella runsaat ja pitkät.
Lääkäriin ei tunnu pääsevän, joten kyselen siksi täältä onko jollain ollut vastaavaa.- alkuoireina oli
"menkat" tuli takaisin, eli jatkuva pieni vuoto, vaikka oli jo vuoden ollut niin, ettei minkäänlaisia tihrutteluja ollut ollut. Sitten oli kipuja, sellaisia pistäviä lähinnä, ja toisinaan mm. istuminen oli vaikeaa sen pistämisen tunteen vuoksi. No, vitkuttelin liikaa lääkärin kanssa. Olin sataprosenttisen varma, että ulos ei ole tullut, vaikka sitä ei ultrassa löydettykään. Tuohon jonottelin aikaa neljä viikkoa suurinpiirtein, ja tehtiin perusterveydenhuollon puolella. Koska kierukkaa ei löytynyt, niin lähete erikoissairaanhoitoon, eli keskus-sairaalan naistentautien polille, jossa vihdoinkin sen löysivät pitkän etsimisen jälkeen.
Mutta se poisto olikin sitten ihan kauhea, tuntui kuin olisin suolistettu, vaikka kaiken maailman mömmöjä antoivatkin kipuun. Kun niitä naruja ei ollut, josta se poisto käypi helposti. Se oli myöskin jotenkin arpeutunut tai limakalvojen sisään kasvanut, joten siksi kai se kipu olikin niin älyttömän kova. Lähes päiväkirurgiselle jouduin "humautettavaksi".
Eli, jos epäilet sen kadonneen ja olevan edelleenkin sisälläsi, niin älä vitkuta lääkäriin menoa. Valita kipuja. Itse opin läksyni kyllä kerralla, eli seuraavalla kerralla en todellakaan jää miettimään yhtään. - Mirjami-maikki
alkuoireina oli kirjoitti:
"menkat" tuli takaisin, eli jatkuva pieni vuoto, vaikka oli jo vuoden ollut niin, ettei minkäänlaisia tihrutteluja ollut ollut. Sitten oli kipuja, sellaisia pistäviä lähinnä, ja toisinaan mm. istuminen oli vaikeaa sen pistämisen tunteen vuoksi. No, vitkuttelin liikaa lääkärin kanssa. Olin sataprosenttisen varma, että ulos ei ole tullut, vaikka sitä ei ultrassa löydettykään. Tuohon jonottelin aikaa neljä viikkoa suurinpiirtein, ja tehtiin perusterveydenhuollon puolella. Koska kierukkaa ei löytynyt, niin lähete erikoissairaanhoitoon, eli keskus-sairaalan naistentautien polille, jossa vihdoinkin sen löysivät pitkän etsimisen jälkeen.
Mutta se poisto olikin sitten ihan kauhea, tuntui kuin olisin suolistettu, vaikka kaiken maailman mömmöjä antoivatkin kipuun. Kun niitä naruja ei ollut, josta se poisto käypi helposti. Se oli myöskin jotenkin arpeutunut tai limakalvojen sisään kasvanut, joten siksi kai se kipu olikin niin älyttömän kova. Lähes päiväkirurgiselle jouduin "humautettavaksi".
Eli, jos epäilet sen kadonneen ja olevan edelleenkin sisälläsi, niin älä vitkuta lääkäriin menoa. Valita kipuja. Itse opin läksyni kyllä kerralla, eli seuraavalla kerralla en todellakaan jää miettimään yhtään.Olen jo lääkäri jonossa, ja mulla ei tällä hetkellä ole hirveitä kipuja tai no ei se ole ollut ollenkaan sietämätöntä, mutta semmoista ei normaalia.Nyt on semmoista että välillä tosiaan vihlasee ja istumaan meno tuntuu inhottavalta.Ja lankoja en tosiaan itse tunne missään eikä myöskään mies. Tk:hon olen soitellutki, mutta ei auta kuin odottaa tai mennä yksityiselle ja sinne mulla ei ole varaa =(
- kierukka 1
Kuparikierrukkani tuli viime kesänä pois hirveiden kipujen saattelemana. Kohtu supisteli jostain syystä. kouristeli ja oksetti.
Kivut loppui tunnin päästä siitä kun kierukka oli tullut ulos.
Nyt hormoonikierukka ja aina sillon tällös supistelee jostain syystä. Tuntuu siis samalta kuin harjotussupistukset raskaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760