Tunne itsesi,

4

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä, mutta tällaista kertoi tämä testi minusta...

      Visuaalinen 20 %
      Auditiivinen 0 %
      Kinesteettinen 80 %

      Tuntoaistiin pohjautuvat kinesteettiset havainnot ovat havaintomaailmassasi selkeästi hallitsevina.

      Kauheen pitkä testi tämä toinen, mutta jaksoinpa loppuun asti... :)

      Osallistuja 14
      Tarkkailija 8
      Päättelijä 10
      Toteuttaja 11

      Oppimistyylien jakauma prosentteina:

      Osallistuja 33 %
      Tarkkailija 19 %
      Päättelijä 23 %
      Toteuttaja 26 %

    • hilda-hymy

      Testi 1:Mielenjärjestelmät

      Visuaalinen 40%
      Auditiivinen 0%
      Kinesteettinen 60%

      Testi 2 Oppiminen

      Osallistuja 9
      Tarkkailija 17
      Päättelijä 15
      Toteuttaja 15

      Osallistuja 16%
      Tarkkailija 30%
      Päättelijä 27%
      Toteuttaja 27%

      • kun tutkin tuota omaani ja huomasin miten vahvana minulla on tuo kinesteettinen, kuin myös sinulla, samaten saatiin molemmat nollat tuosta auditiivisestä...

        hieman faktaa kinestiteetistä, minä omalta kohdaltani allekirjoitan monta kohtaa...

        Kinesteettisen miellejärjestelmän omaava ihminen hahmottaa asioita kehon ja tekemisen kautta. Kinesteettinen ihminen on vahvasti intuitiivinen ja hänelle on tärkeää ilmapiiri ja mahdollisuus osallistua. Hän tarvitsee liikettä ja tekemistä kyetäkseen ajattelemaan selkeästi. Asioiden järjestys ei ole hänelle tärkeä. Kinesteettinen ihminen on rento puhuessaan, hän liikkuu ja elehtii. Hän puhuu melko hitaasti ja osaa hyödyntää taukoja. Kuuntelijana hän on kärsimätön, koska vaatii toimintaa. Kinesteettinen ihminen pitää aktiviteetista ja liikkumisesta ja hänen huomionsa on siinä, mitä tehdään. Toisaalta kinesteettinen ihminen vaatii aikaa, koska hänen pitää tunnustella, miltä asia tuntuu. Kinesteettinen ihminen koskettelee mielellään ja tulee lähelle. Hän huomaa ilmapiirin ja epämukavat huonekalut sekä kylmän ja kuuman. Puhuessaan kinesteettinen ihminen ei pidä vahvaa katsekontaktia kuulijoihin. Kuvatessaan tekemisiä kinesteettinen ihminen puhuu tekemisestä. Hän oppii parhaiten tekemällä ja muistaa tunnelman ja tekemisen. Muistellessaan hän usein kävelee ja elehtii.


      • hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kun tutkin tuota omaani ja huomasin miten vahvana minulla on tuo kinesteettinen, kuin myös sinulla, samaten saatiin molemmat nollat tuosta auditiivisestä...

        hieman faktaa kinestiteetistä, minä omalta kohdaltani allekirjoitan monta kohtaa...

        Kinesteettisen miellejärjestelmän omaava ihminen hahmottaa asioita kehon ja tekemisen kautta. Kinesteettinen ihminen on vahvasti intuitiivinen ja hänelle on tärkeää ilmapiiri ja mahdollisuus osallistua. Hän tarvitsee liikettä ja tekemistä kyetäkseen ajattelemaan selkeästi. Asioiden järjestys ei ole hänelle tärkeä. Kinesteettinen ihminen on rento puhuessaan, hän liikkuu ja elehtii. Hän puhuu melko hitaasti ja osaa hyödyntää taukoja. Kuuntelijana hän on kärsimätön, koska vaatii toimintaa. Kinesteettinen ihminen pitää aktiviteetista ja liikkumisesta ja hänen huomionsa on siinä, mitä tehdään. Toisaalta kinesteettinen ihminen vaatii aikaa, koska hänen pitää tunnustella, miltä asia tuntuu. Kinesteettinen ihminen koskettelee mielellään ja tulee lähelle. Hän huomaa ilmapiirin ja epämukavat huonekalut sekä kylmän ja kuuman. Puhuessaan kinesteettinen ihminen ei pidä vahvaa katsekontaktia kuulijoihin. Kuvatessaan tekemisiä kinesteettinen ihminen puhuu tekemisestä. Hän oppii parhaiten tekemällä ja muistaa tunnelman ja tekemisen. Muistellessaan hän usein kävelee ja elehtii.

        aivan nappiin, ihan joka kohta. Hämmentävää lukea itsestään noin osuva luonnehdinta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe