Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipäällikkö kukkapuskan ja suklaarasian kanssa oven taakse. Kovasti pyytelivät anteeksi ja kysyivät miten voivat jatkossa auttaa. Sovittiin, että vast´edes he antavat minun kirjoittaa ihan mitä tykkään ja missä tykkään. Minä puolestani lupasin tehdä juuri niin.
Ei uskoisi
9
512
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Muistit varmaan laittaa,("hammas keijun tyynyn alle",)aidon bastan puhujan viestin.Niitä ei kukaan poista,,,, :-)..
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
- mustaksimaalattu
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
mustaksimaalattu kirjoitti:
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
Onneks mulla oli vaan Lidlin pikakahvia. Muuten niin väliä, mutta olis voinut johtajien ja minun välinen sopimus raueta jos het olisivatten vainaita.
- hilda-hymy
nähnyt unta, takuulla.
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
- hilda-hymy
AnaLyyzi kirjoitti:
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
hilda-hymy kirjoitti:
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
- janttari
AnaLyyzi kirjoitti:
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
Ihme on tapahtunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
