Ei uskoisi

Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipäällikkö kukkapuskan ja suklaarasian kanssa oven taakse. Kovasti pyytelivät anteeksi ja kysyivät miten voivat jatkossa auttaa. Sovittiin, että vast´edes he antavat minun kirjoittaa ihan mitä tykkään ja missä tykkään. Minä puolestani lupasin tehdä juuri niin.

9

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustaksimaalattu

Muistit varmaan laittaa,("hammas keijun tyynyn alle",)aidon bastan puhujan viestin.Niitä ei kukaan poista,,,, :-)..

• mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.

• mustaksimaalattu
        AnaLyyzi kirjoitti:

mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.

Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))

• mustaksimaalattu kirjoitti:

Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))

Onneks mulla oli vaan Lidlin pikakahvia. Muuten niin väliä, mutta olis voinut johtajien ja minun välinen sopimus raueta jos het olisivatten vainaita.

• hilda-hymy

nähnyt unta, takuulla.

• mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.

• hilda-hymy
        AnaLyyzi kirjoitti:

mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.

sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.

• hilda-hymy kirjoitti:

sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.

pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.

• janttari
        AnaLyyzi kirjoitti:

pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.

Ihme on tapahtunut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      306
      2847
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      92
      1726
    3. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      64
      1436
    4. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      62
      1421
    5. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      32
      1415
    6. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      85
      1363
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1282
    8. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1273
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1229
    10. Kaahailijat

Onse kumma ettei saaha mitään rotia nuihin kaahailijoihin.Mönkijöillä ja mersuilla kaahaillaan hiihtoladut ja tiet sonal
      Suomussalmi
      58
      1189
    Aihe