Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipäällikkö kukkapuskan ja suklaarasian kanssa oven taakse. Kovasti pyytelivät anteeksi ja kysyivät miten voivat jatkossa auttaa. Sovittiin, että vast´edes he antavat minun kirjoittaa ihan mitä tykkään ja missä tykkään. Minä puolestani lupasin tehdä juuri niin.
Ei uskoisi
9
429
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Muistit varmaan laittaa,("hammas keijun tyynyn alle",)aidon bastan puhujan viestin.Niitä ei kukaan poista,,,, :-)..
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
- mustaksimaalattu
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
mustaksimaalattu kirjoitti:
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
Onneks mulla oli vaan Lidlin pikakahvia. Muuten niin väliä, mutta olis voinut johtajien ja minun välinen sopimus raueta jos het olisivatten vainaita.
- hilda-hymy
nähnyt unta, takuulla.
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
- hilda-hymy
AnaLyyzi kirjoitti:
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
hilda-hymy kirjoitti:
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
- janttari
AnaLyyzi kirjoitti:
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
Ihme on tapahtunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1591282Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561244Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919