Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipäällikkö kukkapuskan ja suklaarasian kanssa oven taakse. Kovasti pyytelivät anteeksi ja kysyivät miten voivat jatkossa auttaa. Sovittiin, että vast´edes he antavat minun kirjoittaa ihan mitä tykkään ja missä tykkään. Minä puolestani lupasin tehdä juuri niin.
Ei uskoisi
9
512
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Muistit varmaan laittaa,("hammas keijun tyynyn alle",)aidon bastan puhujan viestin.Niitä ei kukaan poista,,,, :-)..
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
- mustaksimaalattu
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
mustaksimaalattu kirjoitti:
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
Onneks mulla oli vaan Lidlin pikakahvia. Muuten niin väliä, mutta olis voinut johtajien ja minun välinen sopimus raueta jos het olisivatten vainaita.
- hilda-hymy
nähnyt unta, takuulla.
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
- hilda-hymy
AnaLyyzi kirjoitti:
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
hilda-hymy kirjoitti:
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
- janttari
AnaLyyzi kirjoitti:
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
Ihme on tapahtunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
