Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipäällikkö kukkapuskan ja suklaarasian kanssa oven taakse. Kovasti pyytelivät anteeksi ja kysyivät miten voivat jatkossa auttaa. Sovittiin, että vast´edes he antavat minun kirjoittaa ihan mitä tykkään ja missä tykkään. Minä puolestani lupasin tehdä juuri niin.
Ei uskoisi
9
512
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Muistit varmaan laittaa,("hammas keijun tyynyn alle",)aidon bastan puhujan viestin.Niitä ei kukaan poista,,,, :-)..
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
- mustaksimaalattu
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta sitä vähän ihmettelin kun niin nopeasti tulivat. Luulin, että huomenna vasta. Onneksi oli kaapissa pikakahvia.
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
mustaksimaalattu kirjoitti:
Siitä saa kyllä livän myrkytyksen oireen.En jää kiinni,jos ne menee muidenkin luo,,,,,saiskohan murha syytteen juotettuaan lähimmäiselle äärimmäisen huonoa Coffeeta :-))
Onneks mulla oli vaan Lidlin pikakahvia. Muuten niin väliä, mutta olis voinut johtajien ja minun välinen sopimus raueta jos het olisivatten vainaita.
- hilda-hymy
nähnyt unta, takuulla.
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
- hilda-hymy
AnaLyyzi kirjoitti:
mä untakin nähnyt, mutta tuo on totinen tosi. Helikopterilla tulivat heti kymmenen jälkeen. Olivat kovin huolestuneen oloisia, mutta kyllä me sitten sopimukseen päästiin. Kättä lyötiin päälle.
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
hilda-hymy kirjoitti:
sulla sitten arvovieraita, onneksi olkoon.
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
- janttari
AnaLyyzi kirjoitti:
pojannulikoita. Kahvit minä heille tarjosin kun niin hädissään olivat että minä heille vihanen oisin. Rauhoittuvat melko nopeesti kun sanoin, että enhän minä pahalla muista jos tapansa parantavat.
Ihme on tapahtunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613
