Netikka!

Jooo-o

Onko muilla ongelmia Netikan kanssa?Pätkii usein ja on todella hidas,vaikka 8M netti onkin.
Nopeustesti näyttää usein vain alle 1M.
Palautetta olen sähköpostitse asiasta laittanut,mutta eivät vaivaudu vastaamaan.
Vittuttaa maksaa 45e/kk paskasta, joka ei edes toimi ja on todella hidas.

36

4184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei välttämättä vikaa

Vanhat kuparijohdot(puhelinjohdot) eivät toimi välttämättä kunnolla nopeissa nettiyhteyksissä.

Itse nostin opeutta 4M->8M, toimi pätkien, asia ratkesi nostamalla "lähetystehoa" netikan päästä.

• taasen...

...on kohtuullisen vikkelä 512kb yhteys, ei katkeile ja riittää sivustojen selailuun, ja mikä mukavinta....ei ongelmia.

• Kuussa

Miksi ihmeessä maksat jostain typerästä nopeudesta jopa 45 euroa kk??? Minä pärjään ihan hyvin nettitikulla joka maksaa 9,80e kk...voin vain ihmetellä teitä jotka viitsivät tuhlata rahaa ihan turhaan ja joutavaan??

• että joku

laittaa 8 megan nopeuden, jos pärjäisi jollain alle puolen megan etana yhteydellä?

• rettttttttt

Joo noi mokkulat on ihan kivoja - siis jos se saa sen täyden yhteyden ettei toimi vain gprs verkossa joka on sama kuin puhelinmodeemi aikoinaan. Toiseksi noiden mokkula-liittymä-24kk paketti-liittymien myyjät eivät varmaan kerro että vuoden päästä sillä hitaimmalla on hieno surffata koska sivustot kehittyvät koko ajan ja sisältöä tulee enemmän ja yksinkertaisesti kuvatkin alkavat olla tarkempia niin sillä 9,80 euron mokkulalla saa kirjoittaa www.mtv3.fi ja lähteä kahville 5km päässä olevalle huoltoasemalle ja toivoa että takaisin tullessa sivu on latautunut jo kokonaan...siis edellyttäen että yhteys ei ole katkennut kesken kaiken ;) Siinä sitten maksamaan "hieman" enemmän nopeammasta liittymästä johon on pakko vaihtaa kun sitä ei voi irtisanoakkaan koska on 2 vuoden sopimus :) Ei ole tullut mieleen miksi se on NYT niin halpa *vink*

"voin vain ihmetellä teitä jotka viitsivät tuhlata rahaa ihan turhaan ja joutavaan??" :P

• onkelmia kans

Sama 8m kans, pätkii ja kun laittaa verkkopäätteen päälle, niin menee tosi kauan yhteyden saamiseen. Valitin kans, vastasivat kyllä, epäilivät syyksi huonolaatuista puhelinpiuhaa, pitäisi olla kuulemma häiriösuojattu.

• testeihin

ei ole paljon luottamista. kuinkas nopeasti lataa tiedostoa, jos lataat jotain esim. mbnetistä? jos ei toimi sillä nopeudella kuin pitäisi, niin laske nopeutta vaikka 4 megaan.. joka paikassa nuo ei vain yksinkertaisest toimi tarpeeksi nopeasti, jos asut kaukana keskittimestä.

• ei rakasta

Netikka on kallis.
        VLP rahastaa.

• Kokeilkaa

• asdfghjkl

• todella hidas

nykyään netin avaaminen kestää ihan tuhottoman kauan, ja kalliskin vielä
      Mitähän voi asialle tehdä...???

• antti anvia

netikka katkaisee...

• m.m.

Minkälaisia nopeuksia nopeustestit näyttää teille joilla on netikan 12M yhteys? Itelle näyttää jotain 7-8M joten 4M on hukassa. On kokeiltu montaa eri testiä...

• netikan 8 megainen
        m.m. kirjoitti:

Minkälaisia nopeuksia nopeustestit näyttää teille joilla on netikan 12M yhteys? Itelle näyttää jotain 7-8M joten 4M on hukassa. On kokeiltu montaa eri testiä...

lataa tiedostoja riippuen palvelimesta, noin 820kt/s

• on
        m.m. kirjoitti:

24/1 yhteys, ja (käytännössä) yhteysnopeus on Msoynetin mukaan n. 110000, PPO Oyn mukaan 14.69M/1.84M (latausnopeus), Tornio24:sen mukaan 16.52M/2.07M
        Mutta mulla ei oo netikka.

• Mulla ei ole

Mulla ei ole ollut varsinaisia ongelmia aikoihin Netikan yhteyden kanssa. Mulla myös 8/1 DSL yhteys.

Vakaa ku mikä, muutaman päivän välein vain IP vaihtuu, niin saattaa tökähtää hetkeksi yhteys. Sitten satunnaisesti ollut hetken poikki ilmeisesti huoltojen takia. Nopeus aikalailla mikä pitääkin.

Ainakaan pariin vuoteen ei ole ollut mitään vakavaa.

• <afadf

Mulla on tämmöne netikan 12/1m yhteys, zyxelin modeemilla anto 11/1 ja taas tällä uudella telewellillä 7-8/1, tosin torrentit saattaa vaikuttaa vaikkei downspeed oo ku 20kb/s... Ja niin aivan unohtui sekin että netti katkeaa 10min - 2 tunnin välein epäsäännöllisesti. Koittanut 2 modeemilla ja 2 verkkokortilla, molemmilla sama ongelma, pitäisi kait soittaa helpdeskiin...

• tyydyttävä
        <afadf kirjoitti:

Mulla on tämmöne netikan 12/1m yhteys, zyxelin modeemilla anto 11/1 ja taas tällä uudella telewellillä 7-8/1, tosin torrentit saattaa vaikuttaa vaikkei downspeed oo ku 20kb/s... Ja niin aivan unohtui sekin että netti katkeaa 10min - 2 tunnin välein epäsäännöllisesti. Koittanut 2 modeemilla ja 2 verkkokortilla, molemmilla sama ongelma, pitäisi kait soittaa helpdeskiin...

6 sisään/1 ulos...yhteys on 8/2

• helpdesk.
        <afadf kirjoitti:

Anvian helpdesk taitaa olla vitsi. Siellä mainostetaan sähköpostipalvelua ongelmatilanteissa ja lähetin sinne yksinkertaisen kysymyksen pariinkin kertaan, koska en saanut minkäänlaista vastausta. Aikaa on nyt kulunut jo yli kuukauden.

Näin toimivat monopolit.

• joku lappunen
        helpdesk. kirjoitti:

Anvian helpdesk taitaa olla vitsi. Siellä mainostetaan sähköpostipalvelua ongelmatilanteissa ja lähetin sinne yksinkertaisen kysymyksen pariinkin kertaan, koska en saanut minkäänlaista vastausta. Aikaa on nyt kulunut jo yli kuukauden.

Näin toimivat monopolit.

Siinä käskettiin ottamaan yheyttä helldeskiin, jos olisi ongelmia. Ihan mukava, että sanoivat suoraan, missä mennään. Siis ottakaa yhteyttä helldeskiin :)))

• mikähän yhteys
        tyydyttävä kirjoitti:

6 sisään/1 ulos...yhteys on 8/2

kun xsl uplinkki teoriassa 1M :0 (siis 1/0,5... 2/0,5 ... 8/1 ... 12/1 ... 24/1)

• Hartsa65
        joku lappunen kirjoitti:

Siinä käskettiin ottamaan yheyttä helldeskiin, jos olisi ongelmia. Ihan mukava, että sanoivat suoraan, missä mennään. Siis ottakaa yhteyttä helldeskiin :)))

Meillä on 4 M ja tulonopeus pysyy 3,90-3,95 välillä, ja lähetysnop 0.7-0.75 M . Puh.linjat tehty 1990 luvun puolivälissä. Pätkimisongelmia ei juuri ole esiintynyt 5 v aikana.

• helldesk
        helpdesk. kirjoitti:

Näin toimivat monopolit.

Voit olla onnellisessa asemassa sillä ehkä vastaamattomuus ei harmita niin paljon kuin väärä vastaus =D

Soitin Anvian helldeskkiin teknisellä kysymyksellä, vastaus tulikin kuin apteekin hyllyltä, mutta se vaan ei liittynyt kysymykseeni mitenkään :)

• jonesa
        helldesk kirjoitti:

Voit olla onnellisessa asemassa sillä ehkä vastaamattomuus ei harmita niin paljon kuin väärä vastaus =D

Soitin Anvian helldeskkiin teknisellä kysymyksellä, vastaus tulikin kuin apteekin hyllyltä, mutta se vaan ei liittynyt kysymykseeni mitenkään :)

mulla on 8/1 netti ja siliti lataa 1,2mt ja lähetäää 160 kt/S

• HARTSALLE
        Hartsa65 kirjoitti:

Meillä on 4 M ja tulonopeus pysyy 3,90-3,95 välillä, ja lähetysnop 0.7-0.75 M . Puh.linjat tehty 1990 luvun puolivälissä. Pätkimisongelmia ei juuri ole esiintynyt 5 v aikana.

Puhut paskaa!
        4 megaisen teoreettinen maksiminopeus on n. 3,20-3,30 välillä.
        Vain todella lyhyellä tiedostolla voi päästä neöjään saakka-
        Kokeilepa siirtää monikymmenmegaista tiedostoa niin parhaimmillaankin
        se liikkuu 3,2M nopeudella.

• netikka kallein

anvia on törkeän kallis

• HARHAUTUS !!!!!

Anvia taas kuusettaa köyhiä opiskelijoita:

Tuhti "superlaajakaista " on VAIN 3 kk. edullinen.
      Sitten hinta lähes 3-kertaistuu.

Pientä teksiä ei näe kukaan.

• kiitosM-H
    • Puhelinneuvos

Muuta Vaasaan. Siellä saa 100 megaisen halvemmalla kuin Seinäjoella 5 megaisen.

Kuka vielä muistaa ajan kun Seinäjoella oli oma rikas EP Puhelin joka sitten suhmuroitiin ja koplattiin yhteen vaasalaisten konkurssikypsän Vaasan puhelimen kanssa. Valta siirtyi Vaasaan ruotsinkielisten käsiin ja Seinäjoelle ei saada enää edes kunnon laajakaistaan kun ensin se pitää saada kaikille vaasalaisille.

• Kuituinen

Tarpeeksi uusia asunto niin myös Seinäjoeltä löytyy nopea netti. Itsellä on valokuituyhteys, 100/10 megainen ja hinta vain 39,90€

• Tase pullottaa rahaa

Anviaa laitetaan myyntikuntoon.

• kiitosNurmo

Toivottavasti myyvät. Ei ainakaan huonompaan suuntaan pääse kehitys.

• Rahastaa rajusti.

Netikka kuin etikka.

• SONERAAN SIIRRYN

Yksityisille Yrittäjille Yrityksille SähköpostiOmat Sivut

Verkkokauppa
      Puhelin ja liittymä
      Nettiyhteydet
      TV ja viihde
      Asiakastuki
      Vielä ehdit! Super-paketti todella edullisesti kahdeksi vuodeksi

Tee sinäkin puhelimen käytöstä silkkaa Superia ja päivitä suosituimpaan Sopiva-liittymäpakettiimme – Sonera Sopiva on markkinoiden ainoa liittymä, jota käytät kotimaan lisäksi myös pohjolassa ja Baltiassa samaan hintaan. Toimi nyt, tarjous päättyy pian!

Sopiva Super: aito 4G-netti (21 Mbit/s), 1200 minuuttia puhetta ja 1000 viestiä kuukaudessa. Etusi jopa 240 €

Tarjous voimassa 19.11.2013 asti. Myös nykyisille asiakkaille, jos käytössäsi ei vielä ole Sonera Sopivaa tai nykyinen Sopiva-pakettisi on edullisempi kuin Super. Etu voimassa 24 kk ajan. Saatavilla myös ilman määräaikaista laitesopimusta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60