Tapsan ja Tommin faneille tiedoksi ! :D

jee!!!

Nyt voi vihdoinkin nähdä kyseiset herrat,eli Tapani Kansan ja Tommi Soidinmäen samalla keikalla. Paikka on Someron Esakallio 12.6 ! :D
Nähtävää ja kuultavaa riittää siis taatusti koko illaksi :)

27

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyper, Hyper

Molemmat ovat hyviä laulajia! Täytyy yrittää päästä kyseiselle lavalle katsomaan molempia herroja!

• heidi:).....

Pakko pääsät kesällä katsomaan herroja, molemmat hienoja laulajia!

• Just me

Ai, aivan ihanaa! Parhain Uutinen pitkästä aikaa henkilökohtaisesti, kun kaksi minun Fanittamaani Herraa saan nähdä ja kuunnella samalla paikalla ja -iltana.Kiitos!!!!!

• JIPPPIII! Aikas mahtava juttu nähdä Tommi ja Tapsa kummatkin nyt yhdellä kertaa. Tätä tilaisuutta ei parane missata ! Se on yks kesän kohokohtia.

• ottaa sitten

vara raappikset mukaan!

• ottaa sitten kirjoitti:

vara raappikset mukaan!

Joo. Nyt niitä pitää varata vähintäänkin kahdet ylimääräiset mukaan ;)

• -amanda-

Hieno juttu nähdä molemmat samalla kertaa, Tommin olen vain kerran nähnyt Tv:ssä, mutta toki molempia radiosta oon kuullut!

• jahuu!

Nyt perjantaina siis kaikki Esakalliolle kannustamaan Tapsaa ja Tommia. Hienoa tunnelmaa ja hyviä biisejä luvassa !

• enää...

jaksa kiinnostaa, on jo niin itseään täynnä oleva vanha patu.

• !!!!!!!!!!!
        enää... kirjoitti:

jaksa kiinnostaa, on jo niin itseään täynnä oleva vanha patu.

jos tulisit ja näkisit ja kuulisit Tapsankin esiintymistä livenä, niin luulisin , että yllättyisit.

• jowell1828

Molemmat artistit ovat loistavia laulajia! Itse henkilökohtaisesti pidän Tommi Soidinmäestä enemmän, koska itsekin olen nuori ja Tommilta tulee aina hyvää nuorekasta iskelmämusiikkia! Mutta kyllähän Tapani Kansa on jo elävä legenda, ja sen vupksi hänet täytyy myös nähdä edes kerran keikalla.

• lorujaje
        jowell1828 kirjoitti:

Molemmat artistit ovat loistavia laulajia! Itse henkilökohtaisesti pidän Tommi Soidinmäestä enemmän, koska itsekin olen nuori ja Tommilta tulee aina hyvää nuorekasta iskelmämusiikkia! Mutta kyllähän Tapani Kansa on jo elävä legenda, ja sen vupksi hänet täytyy myös nähdä edes kerran keikalla.

Näin on ! Mä tykkään noista molemmista laulajista. Tapsasta olen tykännyt kauemmin, kun se on pitempään laulanutkin, mutta Tommi on kans hyvä. Kummallakin on lauluääntä ja esiintymistaitoo.

• Sirkkuli209
        lorujaje kirjoitti:

Näin on ! Mä tykkään noista molemmista laulajista. Tapsasta olen tykännyt kauemmin, kun se on pitempään laulanutkin, mutta Tommi on kans hyvä. Kummallakin on lauluääntä ja esiintymistaitoo.

Tommi on ihan ok,mutta tapsaa en menisi katsomaan mistään hinnasta(muutaman kerran ollut),saisi jo jättää nuo lauluhommat nuoremmille.......

• juuliska;)*

Tapsan olen monet kerrat nähnyt livenä, mutta Tommia vielä en ole! Odotan mielenkiinnolla nimenomaan Soidinmäen esiintymistä, sillä hänestä on sanottu, että on tulevaisuuden tähtinimiä!

• Manna**
        Sirkkuli209 kirjoitti:

Tommi on ihan ok,mutta tapsaa en menisi katsomaan mistään hinnasta(muutaman kerran ollut),saisi jo jättää nuo lauluhommat nuoremmille.......

Tapsa on mahtava laulaja! Toivottavasti laulaa vielä monta vuotta.

• Tommi hyvä Tapsa ei
        Sirkkuli209 kirjoitti:

Siksipä en viitsikään tulla Esakalliolle. Tapsaa olen kuullut parikertaa livenä, ja se toden teolla riitti mulle. Sellaista särkynyttä ääntä ei jaksa todellakaan kuunnella. On mahtavaa esiintyessään olevinaan hyväkin laulaja mielestään!

• Ponteva.

Mageeta nähdä Tapsaa ja Tommia samalla keikalla. Huippujätkiä alallaan kummatkin !

• joku vaan.....

Tänään pääsen näkemään kaksi huippulaulajaa samalla lavalla!

• Suski**

Oli hieno keikka molemmilta. Komeeta kuunneltavaa ja katseltavaa oli sekä Tapsa, että Tommi. Karismaa ja lauluääntä ky. herroilla riittää.
      Tapsa ja Tommi kättelivätkin toisiaan lavalla, kun vuoro vaihtui ( Tommi sanoi , että seuraavaksi lavalle tulee loistava Tapani Kansa, joka on elävä legenda ja yksi hänenkin esikuvistaan ).

Eka kerta kun näin ja kuulin Tommia livenä ja diggasin häneenkin esiintymisestään paljon ( Kohtalokas samba oli mainio ;D ). Tommilla on myös sellaista pilkettä silmäkulmassa. Ei ole mikään yksitoikkoinen esiintyjä, kuten ei Tapsakaan.
      Tapsa oli tosi charmantti tummassa puvussaan ja tutu hitit nostivat tunnelman korkealle.
      Mitäs paikalla olleet tykkäsitte ?

• juuliska ;)*

Mahtavat tanssit oli eilen! Tapsa hurmasi kaikki :), samoin täytyy sanoa Soidinmäestä! Nuori, erittäin sympaattinen esiintyjä, jolla vielä todella ihastuttava ääni! Uskoisin, että hän on tulevaisuuden isoja tähtiä! Tapsa esitti ne suurimmat hittinsä ja hänen Pepito bändinsä toimi hyvin, niinkuin Soidinmäen Petoman myös! Taatusti menen molempia herroja tänä kesänä vielä katsomaan ja kuulemaan!

• heidi:)......

ihana tanssi- ilta oli eilen! sekä tapsa että tommi hoitivat esiintymisensä tyylillä! karismaa, ääntä ja pilkettä silmäkulmassa molemmilla herroilla! hyviä biisejä esittivät molemmat, samoin bändeille ISO kiitos!!!!!!!

• meitsi.
        heidi:)...... kirjoitti:

ihana tanssi- ilta oli eilen! sekä tapsa että tommi hoitivat esiintymisensä tyylillä! karismaa, ääntä ja pilkettä silmäkulmassa molemmilla herroilla! hyviä biisejä esittivät molemmat, samoin bändeille ISO kiitos!!!!!!!

Parhaat tanssit mitä tänä kesänä on Esakalliolla tähän mennessä ollut. Kiitos siitä Tapsalle ja Tommille bändeineen. Molemmat heput valloittivat omalla laulamisellaan ja esiintymisellään meikäläisen. Tapanilla on suorastaan maaginen taito ottaa yleisö haltuunsa .
        Sympaattinen Tommi on positiivinen uusi tuttavuus artisteissa jonka keikoilla olen käynyt. Kyllä tänä kesänä on toistekkin mentävä näitä tyylikkäitä taitureita keikoille kuuntelemaan .

• Just me

Jee, jee, olen aivan vielä eilisillan fiiliksissä, sillä Tapsa ja Tommi, uskomattoman hieno ilta heiltä meille faneille. Tapsa: Vuosikymmenien kokemus lisättynä upeaan lauluääneen, sekä lavakarismaan, nam,nam!Tommi: Nuori, lahjakas taiteilija, upea lauluääni, sympaattinen, yleisön huomioonottava(esim.äänentoiston volyymit),sekä tärkeä pointti myös, lavakarisma, niin ja todellakin, mikäli tietoihini on luottamista, niin laulunopettaja "siviiliammatiltaan", joten KIITOS MOLEMMILLE HERROILLE eilisestä !!!!!

• joku tanssija vaan......

Tapani Kansa osaa hommansa, aivan parhaimpia suomalaisia artisteja! Ei tuota Soidinmäkeäkään ole turhaan kehuttu, varsin taitava laulaja on hän! Kunhan vähän tulee vielä kokemusta lisää, niin on kestotähtiä Suomessa!

• Jahuu!

Kaksi loistokasta laulajaa takasi ihanan illan Esakalliolla vime perjantaina. Nyt oli kuunneltavaa ja katseltavaa koko rahan edestä. Sitä ei ehtinyt eikä malttanut edes käydä kahvilla välissä.
      Tommi on kyllä tosi symppiksen oloinen. Kivan näköinen, iloinen, vekkulimainen ja hyvä-ääninen laulaja. Lauloi hyviä biisejä. Esim Rauli Baddingin Tähdet tähdet ja Rokki soi sopi hyvin ohjelmistoon, kun Somerjokihan oli Somerolainen.

Tapsa kun asteli tyylikkäänä lavalle, niin hän oikein huokui karismaa. Charmikas mies! Ja kyllä hän myös yleisönsä hyvin huomioi. Upeasti Tapani lauloi ja puhtia miehellä tuntuu piisaavan.

• katkarapula

no olihan minunkin käytävä kommentoimassa pe illan keikkaa! Ensinnäkin Esakallio on yksi mukavimpia tanssipaikkoja, jossa pääsee pyörähtelemään kunnolla, lattia hyvä!

Illan nuorempi esiintyjä, Tommi Soidinmäki, teki minuun lähtemättömän vaikutuksen olemuksellaan ja lauluäänellään! Erittäin ammattitaitoinen laulaja, joka ei turhia diivaile vaan on oma itsensä ja jutustelee yleisön kanssa myös keikan jälkeenkin, eikä kiirehdi pois!

Illan toinen jo muutaman vuoden enemmän kierrellyt, Tapani Kansa, on kuulunut omiin suosikkeihini jo vuosikymmenet! Hänellä on vaan niin uskomaton ääni ja ne kappaleet. En ala edes luettelemaan kappalelistaa, tuntui vaan että jokainen kappale on hitti! Charmantti esiintyjä!!!

Kerrassaan mukava ilta oli, ja tunnelma kohdillaan, illan viimeisiin saakka!

• oli juu...

Miekin olin paikalla Esakalliolla 12.6, ja kyllä molemmat äijät veti hyvän keikan! kumpaakaan en aikaisemmin ollut livenä nähnytkään, mutta jatkossa pakko päästä uudelleen katsomaan ja tanssimaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2463
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1030
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      256
      883
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      881
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe