Jo pitkään on kauppojen hyllyillä nähty sellaistakin ihmetuotetta kuin broilerin rintafileitä (oikeasti sellaisia ei voi olla olemassakaan, mutta jos jalostamalla tehty, niin ihmesuoritus). Nyt on kuitenkin fileet alkaneet jo lasittumaan, joten onkohan jalostus tosiaan viety jo liian pitkälle? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200903309325931_ul.shtml
Hitmannit koittavat tietenkin löytää syyllisen tuohonkin Venäjältä, mutta mistä voisi oikeasti johtua fileiden lasipitoisuudet?
Broilerinjalostus liian pitkällä?
5
156
Vastaukset
- kilpaileva yritys
palkannut sabotoijat lasittamaan Kronfågelin tuotteita. Haluaavat varmaan ostaa yrityksen ja painaavat tuotantoa tuolla lailla. Eikös se silla lailla aina käy yritysmarkkinoilla, vähän niinkuin mafiahommia. Kannattakaa kotimaista; jos asutte Ruotsissa kannattakaa Kronfågelia niinkuin minä.
- au-stix-stix
kelpaisi Kairikselle syntipukiksi!
- Mossad
käyttää sellaisia metodeja. Haiskahtaa toiseen suuntaan.
- oikeilla jäljillä.
Mossad kirjoitti:
käyttää sellaisia metodeja. Haiskahtaa toiseen suuntaan.
Muistui mieleen 70-luvun myrkytetyt israelilaiset appelsiinit. Niin, tietämättömille vihjeeksi, että eivät he itse niitä myrkyttäneet.
- Late Lapista
SHABOTAACHIA!!! Sosialististen neuvostotasavaltojen liiton valtakuntaan, vietiin aikoinaan junalla avususkuorma maastamme, siinä oli mm, lihatuotteita, tuotteet lähtivät Suomesta puhtaina, perillä kuitenkin huomattiin jotta ne oli tuhottu betroolilla!
Mafia sai tempusta syyt niskoille, siis horlowskien mafia!
Raine Tiesmies! Uhtua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564