Mulle, mulle, mulle, mulle -ei mitään sulle, eikä kellekään muille.
M-U-L-L-E VAAN!
K--A--I--K--K--I !!!
Tännetännetännetännetännetännetännetännetännetänne!!!!!!!
MULLE KAIKKI
4
1222
Vastaukset
- ilomielin:
Kaikki minun velat, huolet, murheet, sairaudet, surkeuden ja vitutuksen.
Kaupanpäälle annan rahapulan ja köyhyydenkin.
Saat, saat, ole hyvä vaan. ^__^ - nauravakana
Niin ja toinen paikka on kakusuu ne jakaa ilmaisia huutoja 1/pv ja vieläpä 50 huutoa enten huutaneelle , siellä kun paukuttaa tarpeeksi ilmaishuutokohteita päivässä niin saa ilmaiseksi 50 huutoa!
Tosin eihän niillä mitään voita mutta voi kiusata muita *hymy*- tietosi
Kakusuussa ei saa ilmaishuutokohteissa yhtään huutoa ilmaiseksi vaikka takoisit sitä viikon yhteen putkeen. Ja cashback-systeemissä jossa tasoja on kolme, niin niistä voit saada eniten tarjonneena niitä ilmaishuutoja jos et voita kohdetta, mutta maksimissaan se ilmoitettu määrä napsahtaa huutotilille jos olet sijoittanut huutoina sen vähimmäismäärän tai sitä enemmän, eli et pysty tienaamaan niitä "ilmaishuutoja". Tokihan tuolla systeemillä jonka mainitsit, sillä voit jäynää tehdä muille huutajille.
- Saat kaiken
Mulla ois siirtolavallinen sekalaista romua ja purkujätettä. Saat koko kuorman ilmatteeks. Mihkä saa käydä kippaamassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334