siis me eletään nyt lopun aikoja, eikö?
--- miten te rakkaat veljet ja sisaret jaksatte näillä palstoilla kiistellä uskon asioista?
--- miksi ette lähde sieltä koneen äärestä tekemään OIKEAA evankeljumin työtä johon Herra on meidät kutsunut?
--- mitä merkitystä on pienillä erilaisuuksilla, tavoilla uskoa ja käsittää raamattua? Asioilla, joilla ei ole pelastuksen kanssa mitään tekemistä, niistä jaksetaan näemmä kättä vääntää.
--- miksi jotkut teistä pitävät omaa "kuppikuntaansa" (=seurakuntaansa)enemmän oikeassa olevana? Kaikki kuulumme Jumalan seurakuntaan, kaikki uudestisyntyneet ihmiset. Miksi tuhlata aikaa väittelemällä opillisista asioista? Yksikään ei ole absoluuttisen oikeassa. Ei yksikään seurakunta. Totuuden tietää Jumala, ja KAIKKI asiat jolla on jotain merkitystä pelastuksen kannalta on ilmoitettu raamatussa.
--- Herätkää... aika loppuu! Lopettakaa väittely, riitely, ajan haaskaaminen. Tehkää työtä yhdessä veljinä ja sisarina, älkää helluntailaisina, adventisteina, baptisteina, metodisteina... ei ole tuomion päivänä väliä millaista lippua heiluttaa, silloin katoaa maalliset "kuppikunnat".
Oli pakko kirjoittaa nää kun viimeksi olen käyny pari vuotta sitten näillä palstoilla, ja nyt kun kävin niin huomaan että samat nimimerkit täällä jumputtaa ja samoista asioista kun parikin vuotta sitten! Pääsemättä puusta pitkään??
Lähtekää ulos, kertokaa Jeesuksesta ja että aika ON lähellä!
Miten te jaksatte?
5
167
Vastaukset
- IDENEB
/// Miten te jaksatte?
Kirjoittanut: en tajuu...
31.3.2009 klo 19.57
siis me eletään nyt lopun aikoja, eikö? \\\
Hyvin menee mutta menköön. Thaimaaseen mieli palaa.
Luuk. 21:28
Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti
päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on
lähellä." [Room. 8:23]
Jk. 2:12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan;
pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai
teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman
tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta
riemuvoiton. [Matt. 5:7 ] Niin se vaan on.Me uskovat helposti kaavoihin kangistumme,mutta kyllä Jeesus on hyvä.
- puhut puuta ....
Eihän adventismissa ole kristinuskosta merkkiäkään!
Miten he voisiit evankeljumia julistaakaan? - Jesuksestakaan
oikeastaan osaa kertoa kun ein ole muuta tietoa koko miehestä kuin mitä nyt jotkut uskonnolliset tekstit kertovat ja jotkut uskovaisen uskovat hänestä tietävänsä.
- rakastaa
Kyllä jeesusta pitää rakastaa, vaikka et mitään hänestä tiedä. Olihan hän sentään juutalainen äpärälapsi, joka keksi itselleen isän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094