Ei armoa lainpitäjille !

Kerrotaan erään äidin pyytäneen armoa pojalleen,
Napoleon Bonapartelta.
Napoleon oli vastannut, että tiedättehän ...
poikanne on rikkonut samassa asiassa jo kaksi kertaa.
Joten ei voida armahtaa.

Tähän äiti oli vastannut, ettei hän oikeutta
pyydäkään, vaan armoa.
Johon Napoleon oli vastannut, ettei poika ansaitse
armoa.

Äiti ei hellittänyt, vaan kirjoitti, että ei armo
mitään armoa olisikaan, jos se täytyisi ansaita.
Armoa hän pyytää eikä oikeudenmukaisuutta!

Napoleonin silmät avautuivat ja hän vastasi:
Siinä tapauksessa voin lapsesi armahtaa.

Jeesus antaa anteeksi vaikka kuinka monta kertaa,
rikkoneille (70x70). Ja Jeesus tietää, kuka
Häneen koskee eli että kuka OIKEESTI katuu.

Hämmästyttävän armoton Hän sensijaan on niitä
kohtaan, jotka salaavat syntisyytensä tai jopa
luulevat pitävänsä lain ja rakastavansa
vihamiestä.

Mark. 2:17
Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille:
"Eivät terveet tarvitse parantajaa,
vaan sairaat. En minä ole tullut
kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

Luuk. 18:1
Ja hän puhui heille vertauksen siitä,
että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.

Luuk 18:5-8
5
mutta tästä leskestä on minulle vaivaa. Minä autan häntä saamaan oikeuden, muuten hän ennen pitkää repii minulta silmät päästä.'"
6
Herra sanoi: "Huomatkaa: noin ajatteli väärämielinen tuomari.
7
Tottahan sitten Jumala hankkii oikeuden valituilleen, jotka päivin ja öin huutavat häntä avuksi. Hänkö viivyttäisi apuaan? [Ps. 88:2]
8
Minä sanon teille: hän hankkii heille oikeuden viipymättä. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?"
[2. Tim. 3:1-5]

Herra armahda minua syntistä!
Antti

15

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa :)

      Onhan se kivaa, kun voi tehdä paljon syntiä ja taas pyytää armoa!

      • IDENEB

        Jaak. 2:13
        Joka ei toista armahda, saa itse armottoman
        tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta
        riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]

        Mutta epäuskon synti johtaa ikuiseen kadotuksen
        paikkaan, siihen mikä on valmistettu perkeleelle
        ja hänen enkeleilleen.

        Room. 14:23
        Mutta se, joka epäröi ja silti syö, on tuomittu,
        koska hän ei toimi uskon perusteella. Kaikki,
        mikä ei perustu uskoon, on syntiä.

        Epäuskoisuus ja epävarmuus
        johtaa syntielämään. Sitten ei tahdo anteeksi
        pyytääkseen edes astua kaikkeinpyhimpään Jeesuksen
        eteen. Vaikka sinne pitäisi varsinkin syntisyyden
        vuoksi mennä. Se vaatii uskallusta eli uskoa.
        AINA on oikea aika tehdä parannusta, tässä
        elämässä. Mutta varsinkin juuri nyt!

        Tarvitsemme armoa puhtaudeksi ja menestymiseksi
        sekä terveydeksi.

        Hepr. 4:16
        Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen
        eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme
        armon, avuksemme oikeaan aikaan.


      • Rakkaus peittää syntien paljouden. Mitä suuremmasti syntiä sen enemmän armoa.
        Syntisiä ollaan, eikä synnistä päästä.
        Uskovainen, jossa Jumalan Pyhähenki tietää, että lailla kerskailu ei johda mihinkään. Lain tehtävänä on ajaa Kristukseen. Armon tilaan.
        En voi ymmärtää kristittyjä, jotka näkee lain olevan kaiken A ja O. Mihinkäs usko mahtuu, jos laki pätee ja sillä pitää Jumalalle ja muille todistella paremmuuttaan. Mihin lahjavanhurskaus mahtuu?
        Paavali sulkee lain täysin pois. Koska laki ei voi tuomita uskovaa Kristuksen tähden. Ja tätä ei adventistit ja alex tajua vaikka kuinka yrittää kertoa.


      • benedi= siunattu
        Utulila kirjoitti:

        Rakkaus peittää syntien paljouden. Mitä suuremmasti syntiä sen enemmän armoa.
        Syntisiä ollaan, eikä synnistä päästä.
        Uskovainen, jossa Jumalan Pyhähenki tietää, että lailla kerskailu ei johda mihinkään. Lain tehtävänä on ajaa Kristukseen. Armon tilaan.
        En voi ymmärtää kristittyjä, jotka näkee lain olevan kaiken A ja O. Mihinkäs usko mahtuu, jos laki pätee ja sillä pitää Jumalalle ja muille todistella paremmuuttaan. Mihin lahjavanhurskaus mahtuu?
        Paavali sulkee lain täysin pois. Koska laki ei voi tuomita uskovaa Kristuksen tähden. Ja tätä ei adventistit ja alex tajua vaikka kuinka yrittää kertoa.

        jotka Kristus on synneistään armahtanut!

        Itsehän kaduit ja itkit Herran edessä, ja kävit lähimmäisesi luona sopimassa lain rikkomisesi, niin mitä lailla on sinun kanssasi mitään tekemistä, kun Tuomari on sinut armahtanut?


      • Mitä lie tarkottanut?
        benedi= siunattu kirjoitti:

        jotka Kristus on synneistään armahtanut!

        Itsehän kaduit ja itkit Herran edessä, ja kävit lähimmäisesi luona sopimassa lain rikkomisesi, niin mitä lailla on sinun kanssasi mitään tekemistä, kun Tuomari on sinut armahtanut?

        Selkao benedin viestistä ei saa, mutta tulkoon
        kerratuksi totuus syntisyydestä ja armosta.
        Ja kaikkihan ovat syntiä tehneet, laista
        riippumatta. Olkoon meillä kaikilla jano armon
        perään.

        Room. 3:23
        sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta [Room. 11:32; Gal. 3:22]

        Room. 9:23
        Loppumattoman kirkkautensa hän taas on antanut
        ilmetä niistä astioista, joita kohtaan hän
        osoittaa laupeutta ja jotka hän on valmistanut
        kirkkautta varten.


        Mitäs virkaa sitten lailla on?
        Paljonkin. Niille jotak ei ilman lakia huomaa
        syntisyyttään.


        2. Kor. 3:7
        Jo kuolemaa palveleva virka, jonka säädökset
        oli kaiverrettu kivitauluihin, säteili sellaista
        kirkkautta, että israelilaiset eivät voineet
        katsoa Moosesta kasvoihin. Ja kuitenkin hänen
        kasvojensa kirkkaus oli katoavaa. [2. Moos. 34:29,30]

        Kiitos Jumalalle Hengen virasta ja uudesta liitosta!

        2. Kor. 3:8
        Kuinka paljon suurempaa kirkkautta säteileekään
        Hengen palveluvirka!


      • benedi= siunattu
        Mitä lie tarkottanut? kirjoitti:

        Selkao benedin viestistä ei saa, mutta tulkoon
        kerratuksi totuus syntisyydestä ja armosta.
        Ja kaikkihan ovat syntiä tehneet, laista
        riippumatta. Olkoon meillä kaikilla jano armon
        perään.

        Room. 3:23
        sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta [Room. 11:32; Gal. 3:22]

        Room. 9:23
        Loppumattoman kirkkautensa hän taas on antanut
        ilmetä niistä astioista, joita kohtaan hän
        osoittaa laupeutta ja jotka hän on valmistanut
        kirkkautta varten.


        Mitäs virkaa sitten lailla on?
        Paljonkin. Niille jotak ei ilman lakia huomaa
        syntisyyttään.


        2. Kor. 3:7
        Jo kuolemaa palveleva virka, jonka säädökset
        oli kaiverrettu kivitauluihin, säteili sellaista
        kirkkautta, että israelilaiset eivät voineet
        katsoa Moosesta kasvoihin. Ja kuitenkin hänen
        kasvojensa kirkkaus oli katoavaa. [2. Moos. 34:29,30]

        Kiitos Jumalalle Hengen virasta ja uudesta liitosta!

        2. Kor. 3:8
        Kuinka paljon suurempaa kirkkautta säteileekään
        Hengen palveluvirka!

        Jos ja kun olet rikkonut Jumalan 10- käskyä vastaan (lue ne huolella , tee se komas kerta), niin tottakait laki omassatunnossasi syyttää siitä että olet syntinen eli lain rikkoja!

        Jumalan Henki puhuu sinulle: Pane hattu päähäsi ja takki niskaasi, ja lompakko taskuusi, ja mene hänen luokseen jota vastaan rikoit, hoida asiasi suusi ja lomakkosi avulla!!

        Sen jälkeen kun olet hoitanut asian, ja sinulla on nyt hyvä omatunto, niin ...vasta nyt hyvällä omallatunnolla pyydät anteeksi Jumalalta sitä, että rikoit hänen tahtoaan vastaan,...vetoa Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön, ja pyydä nyt anteeksi myös Jumalalta,...sillä hän, jota vastaan rikoit, on yhtä hyvin Jumalan luoma kuin sinäkin, hän on Jumalan omaisuutta!


    • Kirjoittanut Tieto. 18.2.20...

      Vahvistamattomien tietojen mukaan AIDS on levinnyt eräänpääkaupunkiseudulta käsin mm Afrikassa toimivan lähetysjärjestön lähetys-työntekiöiden keskuudessa, Joihin kuuluu Malawilaisia/Suomalaisia ja tilanne on vakava.

      Nyt tarvittaisiin linjan muuttamista ja uskoa ihmeitä tekevään Jumalaan. Asiaaon salailtu pitkään, eikä vieläkään kerrota virallisesti.

      Rukoilkaa tämän liikkeen puolesta armahtavaa Jumalaa, joka voi parantaa ja muuttaa sydämet otollisiksi itselleen.

      Liike on tulluttunnetuksi ``oikeasta omasta opistaan` ja se kerkeästi kertoo väärää Jumalan sanan vastaista tietoa muiden liikkeiden opeista mm TV-kanavilla ja aiheuttaa näin vahinkoa Jumalan valtakunnan työlle.

      Koska tämä Järjestö on AVK omiin kuuluva suosittelisin Antti Kantolaa menemään auttamaan omia uskoviaan. Tämä ei ole liikaa kysytty Antilta, jolla on rakkaus tämän kaltaiseen työhön. Nyt Antti ole hyvä ja näytä todelliset taitosi! Nyt ne ovat tarpeen Mene auttamaan omiasi he ovat pulassa. Uskon vakaasti siihen, että Antti tulee auttamaan omiaan. Hän ei syrjäytä koskaan hädän alaista. Siunausta matkaan sinulle Antti.

      • kiero-aleksi

        Et tiedä mitä järjestöjä mainitsemasi henkilö
        edustaa aj kuitenkin yhdistät hänet mainitsemiisi
        henkilöihin. Ootkohan hieman kiero?

        kiero-aleksi


      • Sivusta huomannut

        Tämä ilmoitus on herätys liike palstalla, jä tämä usko esiintyy täydellisenä uskona, Joten se on varmasti Antin omaa uskoa. He pyytävä Antti veljeltään apua itenebkin kelpaa auttajaksi Tähän Lähetys seuran sairauteen Nimeltä AIDS. Jotet Antti voi hyvänä hengen miehenä Parantaa tämä sairauden omasta seurakunnastaan. Tämä on paljon suurempi haaste kuin se silmien mätäneminen kuopissaan. Ota vakavasti uskon veljiesi avun pyyntöön, Jos kerran ole todellinen uskon tekiä, etkä kuulia. Toivotan sinulle siunausta haasteeseesi

        Sivusta huomaaja!


      • Sivusta huomannut kirjoitti:

        Tämä ilmoitus on herätys liike palstalla, jä tämä usko esiintyy täydellisenä uskona, Joten se on varmasti Antin omaa uskoa. He pyytävä Antti veljeltään apua itenebkin kelpaa auttajaksi Tähän Lähetys seuran sairauteen Nimeltä AIDS. Jotet Antti voi hyvänä hengen miehenä Parantaa tämä sairauden omasta seurakunnastaan. Tämä on paljon suurempi haaste kuin se silmien mätäneminen kuopissaan. Ota vakavasti uskon veljiesi avun pyyntöön, Jos kerran ole todellinen uskon tekiä, etkä kuulia. Toivotan sinulle siunausta haasteeseesi

        Sivusta huomaaja!

        Sillä kaikki herja kristittyjä ja Kristusta ja
        Jumalaa kohtaan annetaan anteeksi.

        Mark 3:28-30
        28
        Totisesti minä sanon teille: kaikki
        synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi,
        pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;

        Varo kuitenkin pilkkaamasta Pyhää Henkeä eli
        varo sanomasta parantamistoimintaa tai synnistä
        vapauttamistoimintaa saatanan työksi.
        Sillä sitä ei anteeksi anneta ikinä.

        29
        mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä
        anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        30 Sillä he sanoivat: "Hänessä on saastainen henki".

        Siunausta ja varjelusta!

        Antti


    • Matt. 7:23

      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'

      Suomeksi.. TE eli ME,, ketkä? LAITTOMUUDEN TEKIJÄT!..

      Lausuja meidän yläpuolella oleva, ei Antti, eikä muukaan lihassa elävä.


      revi siinä pelimerkkisi.

      • Voitko selittää?

        Mutta me nöyrät kristityt saamme niin monta kertaa
        anteeksi, että melkein hävettää.

        Matt. 18:22
        Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle:
        ei seitsemän kertaa,
        vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.


      • ajatuksesi voimasta.
        Voitko selittää? kirjoitti:

        Mutta me nöyrät kristityt saamme niin monta kertaa
        anteeksi, että melkein hävettää.

        Matt. 18:22
        Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle:
        ei seitsemän kertaa,
        vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

        Asia on niin, että väärässä hengessä irrotettu paikka ei johda pelastukseen.
        Entäpä jos Jumalan edessä tuleekin 70*71 päivä ja onkin Pyhän Hengen pilkka, eli irtojakeesi voi olla sinun ongelmasi...


      • Jänkä jänkälläsi
        ajatuksesi voimasta. kirjoitti:

        Asia on niin, että väärässä hengessä irrotettu paikka ei johda pelastukseen.
        Entäpä jos Jumalan edessä tuleekin 70*71 päivä ja onkin Pyhän Hengen pilkka, eli irtojakeesi voi olla sinun ongelmasi...

        Pyhän Hengen pilkka on Jeesuksen mukaan se, että
        sanoo saatanan työksi sairaiden parantamista ja
        synneistä päästämistä.
        Pyhän Hengen työ on kaikkein pyhintä maan päällä!

        Kristusta voit pilkata miten huvittaa - hän on sitä
        varten että anteeksi antaa.

        Mark. 3.

        28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit
        annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa
        ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen
        syntiin."
        30 Sillä he sanoivat: "Hänessä on saastainen
        henki".


    • IDENEB

      Jeesus on kuin täytekakku, makee kermakakku ..
      Ja uskominen on hauskaa.

      Juu - evankeliumia tässä, rakkaat ..

      Joh. 1:16
      Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet,
      armoa armon lisäksi.
      [Room. 5:17; Kol. 2:10]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe