Aamun HS luonnehti Tamia Orankiksi ja Helppo Heikiksi ja eilen Mika Nieminen kutsui lätkän Timo T. A. Mikkoseksi.
Olennaista kuitenkin on, että SPRÖÖTIN sauhuamiset taitaa olla sauhuttu. "Historian Tärkein Ottelu" tuotti 0 points. Ei noi Tammisen höyryämiset oikeen enää vakuuta. Veikkaan muuten, että äijä ei enää jatka SPRÖÖTIN peräsimessä ensi kaudella. Ja varmaa se on jos ja kun SPRÖÖT ei nouse.
SPRÖÖTS kuoli omaan sauhuunsa
Oranki-Helppo Heikki
2
311
Vastaukset 2
- Äijän huumorintaju kateissa
Mun mielestäni Tamminen vaikuttaa täysin huumorintajuttomalta ihmiseltä. Ei kai se muuten jauhais tota loputonta jargonia ja paskamankelia.
- se ottaa ittensä
aivan liian vakavasti, ei mitään itseironian tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641703Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592