Miehet pallit paljaaksi !!!!!!!!!!

"Tyrmistynyt"

Törmäsin tässä eräänä päivänä keski-ikäiseen mieheen muutoin aivan ok, mutta housut riisuttuaan sain lähes raivarin, koko alapää harmaan karvan peitosssa, siis pallitkin.Siististi ajeltuja/ puhdasta pussia mukava hyväillä nuolla , kielellä lipsutella, mutta se karvainen kurttuinen yök, saa mennä tuollainen mies.

42

8570

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtään karvaa

      ei palleista eikä juuresta,se on jämpti niin.

    • KarvatonPilluKarvatonPalli

      Ajeltu on ja Naisilta saama suuseksi parani kertaheitolla. Lipsuttelevat nuolevat joka puolelta.

      • ouuyeee

        ON aivan totta, että mies joka ajaa karvat intiimialueelta tuottaa nautintoa sek itselleen että naiselleen. On aivan ihanaa olla miehen kanssa, jolla sileää siellä. Ja jos itselläkin on sileeä niin vielä parempi yhdessä. Jos ei uskalla kokeilla niin oma moka. t.50 vuotias täti


    • kivespussin

      nahka on niin ohutta et siihen koskeminen tuntuu epämiellyttävältä ilman karvoja,ei tunnu omilta pussit ilman karvaa ei.
      Ja mä en edes pidä siitä et mun pusseja nuollaan,naiset vois rauhottaa sen alueen.onnistutta vielä pyöräyttään kiveksen ympäri niin siinä sitä sit ollaan.

      • Nainen isolla ännällä

        Mä en tajua,miksi miehen pitäisi olla karvaton.Tulee ihan pikkupojat mieleen ja se laskee kyllä intohimon määrää.Kyllä niitä karvoja voi suustaan pois ottaa.En halua että miehet menevät mukaan tähän posliinijuttuun.Kyllä meitä naisia on paljon,jotka tykkäävät,että mies pitää karvansa,niin ja tietysti rintakarvat kans.Älä ajelko muotivillitysten takia.
        Kyllä suomalainen mies paras mies mitä olla voi.


      • tämä likka tietää
        Nainen isolla ännällä kirjoitti:

        Mä en tajua,miksi miehen pitäisi olla karvaton.Tulee ihan pikkupojat mieleen ja se laskee kyllä intohimon määrää.Kyllä niitä karvoja voi suustaan pois ottaa.En halua että miehet menevät mukaan tähän posliinijuttuun.Kyllä meitä naisia on paljon,jotka tykkäävät,että mies pitää karvansa,niin ja tietysti rintakarvat kans.Älä ajelko muotivillitysten takia.
        Kyllä suomalainen mies paras mies mitä olla voi.

        Joo kyllä ne on munat typerän näköset ilman karvaa,ei ole miesten juttuja nuo ollenkaan.
        miltä kynitty kana näyttää? no siltä et jotain puuttuu.


      • nurinperinkö

        Palli ympäri..., mitäs merkitystä vaikka vähän pyörii, niin kauan kuin ei kisko siemenjohdinta?
        Ja sileänä tuntuu paremmalle, no ehkä nuoriso ei taas ymmärrä.


      • siinä siemenjohtimessa
        nurinperinkö kirjoitti:

        Palli ympäri..., mitäs merkitystä vaikka vähän pyörii, niin kauan kuin ei kisko siemenjohdinta?
        Ja sileänä tuntuu paremmalle, no ehkä nuoriso ei taas ymmärrä.

        ei ole palloniveltä, vaan se menee solmuun.


      • siinä siemenjohtimessa kirjoitti:

        ei ole palloniveltä, vaan se menee solmuun.

        MOI!
        Mites kun on luonnostaan karvaton?!
        Ja aina ollut , ei ole kiva?!


      • Anonyymi
        Nainen isolla ännällä kirjoitti:

        Mä en tajua,miksi miehen pitäisi olla karvaton.Tulee ihan pikkupojat mieleen ja se laskee kyllä intohimon määrää.Kyllä niitä karvoja voi suustaan pois ottaa.En halua että miehet menevät mukaan tähän posliinijuttuun.Kyllä meitä naisia on paljon,jotka tykkäävät,että mies pitää karvansa,niin ja tietysti rintakarvat kans.Älä ajelko muotivillitysten takia.
        Kyllä suomalainen mies paras mies mitä olla voi.

        Suomen mies on hevon veestä


      • Anonyymi
        karpaasi58 kirjoitti:

        MOI!
        Mites kun on luonnostaan karvaton?!
        Ja aina ollut , ei ole kiva?!

        Siinä tapauksessa et tule saamaan pillua koskaan!! Olet vajaa


    • Nimetön

      Olen alkanut itsekin ajella. Aluksi tuntui hieman orvolta, mutta koko ajan tuntuu upeammalta. Voisiko joku kertoa mikä olisi paras tyyli ajella? Puhutaan kuitenkin aika arasta ja verikylläisestä alueesta.

    • Jiirihiiri

      ..jos vaatii karvatonta kivespussia, jää ainakin ilman minun pussin nuolentaa. Ei tarvi vaivautua!

    • nuorukainen-

      Minulla ei vielä kasva karvat, mutta ottaa kovasti eteen jo. Tuollainen kokenut nainen olisi unelmieni täyttymys. Olethan keski-suomesta, moponi toimintasäde on n. 200km Jyväskylästä,

      [email protected]

      • wrestdyfguhj

        Aikuiset ihmiset vois sitten muistaa pitää näppinsä erossa näistä alaikäisistä.....


    • Himottttttaa

      Mikset vastaa

    • Naikkonainen

      Miehen oma asia ajaako kasvat vai ei. Mulle on epämiellyttävää imuuttaa karvapalleja, joten valinnan mukaan joko saa parempaa suuseksiä tai sitten ei. Mikään ei tapa tunnelmaa nopeammin kuin irtokarvat suussa.

      Itsekin vahaan säännöllisesti pimpperoa, häpykummulle jätän tupsun mutta kaikki muu saa lähteä. On sekä miehet kuin naisetkin kuulemma mieluummin liponeet sileää kuin puskaa. ;)

      • Anonyymi

        Voisit ajella mun karvoutuksen.


    • Xxxhhhxxx

      On puhtaat, ajellut pallit näin ollut jo noin 20 vuotta ja naiset tykkää. Mikä nautinnollisempaa kuin tuntea naisen hellä käsi sivelemässä kiveksiä piam myös huulet ja kieli siellä. Sitä alapäätä voi ajella laajemmaltakin kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Kyllä vain. Piam ne huulet ovat siellä


    • Marjastaja43

      Hirvikärpäset eivät karvattomia kiusaa.

    • paljasjapi

      olen ajanut kalu ja pallien ympäriltä kaikki karva ja rakastajatar tykkää kovasti... hän on myös posliini

    • utd4

      Itse ajelen munakarvani aina tuosta yläpuolelta. Mutta jätän kivespusseihin karvat,.

    • Ammattinainen

      Jos haluat suihinoton niin karvat pois koko kullista ja myös palleista, sillä niiden nuoleminen kuuluu myös hyvään suihinottoon.

      • Anonyymi

        Älä valehtele! Olet mies ja typerä sellainen. Idiootti!


    • LuovunMielelläni

      Mulla on karvat, kuka ajaa pois? Sekin on kiihoittavaa leikkiä:-)

    • Anonyymi

      Minä harrastan ajoittain sheivausta, pallit ja penis posliiniksi, siitä koen seksuaalista mielihyvää, saunoessa joskus vaimo toteaa taas on tämä hetki. Kun on sheivannut posliiniksi tuntuu, että penis erektiossa tulee paremmin esille varsinkin siinä tilanteessa kun vaimo masturpoi minua, seisoessani hänen edessä näen kokoajan tapahtuman kulun, kun lisään sopivasti liukuvoidetta peniksen napakasti seisoessa samalla voin sopivasti toimintaa tauotella ja nauttia hyvänolon tunteesta, jossain vaiheessa pitää antaa laueta ja kokea ja nähdä voimakkaan jaksottaisen siemensyöksyn purkauksen, siinävaiheessa tunne on niin voimakas, että meinaa jalat mennä alta. Minä olen sillä kannalla pallit ja penis paljaaksi on niin siisti olo ainakin siinä hetkessä kun haluaa nauttia seksin ihanuudesta ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !!

      • Anonyymi

        Edellä on kerrottu tosi ihania kokemuksia parisuhde seksistä erimuodoissa, ymmärrän kerronnasta mitä estoton seksi voi antaa, kun siitä ajan kanssa nautitaan ja paneudutaan seksin tuomaan hyvän olon tunteisiin.


    • Anonyymi

      Meillä pallit ja penis paljaaksi.

    • Anonyymi

      Kannatan tätä asiaa et pallit paljaaksi olen useiden vuosin ajan sheivannut alapään karvoituksen, tuossa eilinen kirjoittaja kertoi omia kokemuksia kyseisestä asiasta, oli mielenkiintoinen kertomus. Joitain aikoja sitten aloin käyttää Caverject lääkitystä mikä ohuella neulalla laitetaa peniksen paisuvaiseen mikä antaa voimakkaan erektion. Siinä tilanteessa kun pallit on paljaana tulee hyvin näkyvästi esille voimakkaasti seisova penis. Esileikin jälkeen vaimo yleensä tulee päälleni ja aloittaa panemisen siihen asti kun voimakkaan orgasmin, sen jälkeen osat vaihtuu ensin panen takaapäin jonkin aikaa sitten vaimo kääntyy selin makuulle ja jatkan panemista jalat sängyn päätyyn nojautuen mistä saa hyvän tuen ja pääsee kokemaan miten penistä suorastaan alkaa polttaan ja saa täysillä nauttia pimppiin panosta. Lääkityksen ansiosta voi panna niinpitkään kuin haluttaa, kun laukeemisen jälkeenkin penis seisoo monta aikaa tosi jäykkänä vaikka ottaisi välittömästi uuden pano kierroksen. Pesun jälkeen vaimo voi ja saa nähdä kun pallit on siististi paljaana ja penis on napakasti erektiossa houkuttelevan näköiseti.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisia kertomuksia ja kokemuksia pallit pajaaksi asiasta mitä sen johdolla voi päästä kokemaan seksi elämään alueilla, ei taida olla yhden tekevää onko pallit paljaana vai ei, minusta on hyvä kun on pallit ja penis paljaana tulee paremmin esille niinkuin edelliset ovat kokeneet ja kertoneet kokemuksia omassa seksi elämässä.


    • Anonyymi

      Sattuiko pahemminkin se törmäys?
      Otamme osaa ja muusta harmaa on hyvä väri kun sen tajuaa ajoissa ennen kuin on myöhäistä itsellesikin!

    • Anonyymi

      Minullapa pallit ja kulli täysin karvattomia jo vuodesta 1981 asti .Kokemukset vain myönteisiä naisten ja miesten taholta. 70

    • Anonyymi

      Karvoja pois palleista ihan persu...samalla ylipitkät pois juuresta siistiksi näyttää pitemmältäkin kun ei seiso puskan keskellä.
      Tai ihan paljaaksi vaan ,,,,,

    • Anonyymi

      karvoihin et koske vaikka mikä olis.

    • Anonyymi

      Kuulehan rakkaani sinä naisihminen! Jos kerran haluat ettei miehellä ole karvoja niin sinun tehtäväsi on ne poistaa, eikö? Muista että jälkeesi voi mies tavata monta naista jotka kieltäytyvät antamasta miehelle jolta ne puuttuvat!!

    • Anonyymi

      Kamalinta on karvaton mies. Täysi turn off

    • Anonyymi

      Voi sun kanssa. Onko sellaista automaattia joka leikkaa munat pois? Mielestäni sillä olisi paljon käyttöä eikä sen käytäntö tulisi edes yhtä kalliiksi kuin esimerkiksi pankkiautomaatti!!

    • Anonyymi

      Oletteko tytöt koskaan pitäneet pallit kädessä just samalla kun alkaa syöksyt? Voin kertoo että ne värisee jotenkin?? Mutta en tiedä kertoo hanakammin! Pitkään olen jo aina ottanut be käsiini... Jokin niissä kiehtoo minua ??

      • Anonyymi

        Hetkinen kaveri! Ehkä olet tyttö? Tahdon kysyä miksi ja mikä niin kiihottaa salvauksessasi?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen 64 vuotias mies ja posliini , jos olisi karvat niin olisi osittain myös harmaat. Tämä on yksi syy miksi pidän alapää karvattomana , posliini näyttää ja tuntuu paremmalta. Nyt kun on tottunut niin en anna enää karvat kasvaa takaisin.
      Mielestäni on ihan oma asia jos haluaa olla posliini .
      M 64 CD 💃

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe