Pillu on ihana!

macho hidalgo

Posliini on todellakin ihana. Miks peittää sellaista, mikä on ihana ja kaunis!!! Juu ja iästä riippumatta posliiniksi ajeltu pillu on jumalaisen kaunis!!!!!!!

30

9166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • benzz

      Olen samaa mieltä, posliini pillu on kun taideaarre.

      • Fur is the best

        Kuka nyt " lapsinaisia " nai ; naisella pitää olla olla karvainen pillu. Se on kiihoittavaa , siihen ei koskaan kyllästy . On tätä kokemuksen tynkääkin , kun 25 vuotta joka toinen ilta sain tällaiseen silpaista lastini ( toki väli-iltoina joutui tekemään " tuhmia " yksinäänkin ). Jokainen silti nauttii tavallaan , eikä meillä muilla ole siihen nokan koputtamista. Naikaa nyt sitten , kunhan ette väkisin ...


    • pillu

      ihanin,kiihottavin,maukkain.t.kielim.40

      • kiihottaa eniten

        ja sen nuoleminen on helppoa. Pidä vain posliininaa.


      • on ihanaa:D

        :D Hienoa :D doctorlifestyle!

        En välttämättä itse innostuisi imemään omia yön yli muhineita mällejä pillusta mutta, thumbs up!!:D

        Mutta karvoista juttua.
        Vaatiihan se posliinina pitäminen varmasti vaivaa
        mutta itse en pidä jos siinä on sänki.
        Onhan posliini ihan huippu mutta ei se nyt niin välttämätön ole.
        Toinen ääripää on sitten se karvalakki.
        Sitä ei kyllä tule mieleenkään käydä nuolemassa:/

        Mikä muu latistaa paremmin tunnelman kun 5cm pitkä karva kurkussa ja meinaa siihen oksentaa, hyyyii!!!

        Sellanen siistitty on jees! En itekkää palleja paljaaksi laittaisi mutta totta helvetissä niitä nyt trimmata pitää!!!

        Jälkikirjoitukseksi sellanen että
        miehet ja naiset molemmat, pestään niitä vehkeitä!!:D maistuu paljon paremmalle silloin:)
        Oi nyt maistuis kuusysi, slurps ja peukku mimmin puohon, ah!


    • posliinistakin

      mutta haluaa myöskin joskus että jätän keskelle pienen täplän,ja leikkaan ihan lyhyeksi karvat.
      Siihen päälle mielellään laukee.
      Eikö muut sitten tykkää pikku "täplästä"??

      • Kiia_22

        No sama täällä. Mies tykkää kans posliinista, pyrin kuitenkin jättään pikkasen karvaa eteen pikkuviivan päälle, mutta aika usein mies haluaa ajella viikonloppusaunassa minut kokonaan paljaaksi. Onhan se aika sexy paljaana. Aika usein näyttää naiset jättävän eteen näkyvälle paikalle karvaa, varmaan ujostelevat ajaa kaikki kun kuitenkin aika ajoin pitää saunoo, käydä uimahallissa yms... vai


      • ei mua ainakaan ujostuta
        Kiia_22 kirjoitti:

        No sama täällä. Mies tykkää kans posliinista, pyrin kuitenkin jättään pikkasen karvaa eteen pikkuviivan päälle, mutta aika usein mies haluaa ajella viikonloppusaunassa minut kokonaan paljaaksi. Onhan se aika sexy paljaana. Aika usein näyttää naiset jättävän eteen näkyvälle paikalle karvaa, varmaan ujostelevat ajaa kaikki kun kuitenkin aika ajoin pitää saunoo, käydä uimahallissa yms... vai

        minkälainen karvoitus on muiden naisten seurassa.
        Ja sama myös meillä...(tällä täplikkäällä)mies tykkää saada itse ajella mun paikat..
        Kiihottaa sitä todella ja sen jälkeen saan aina vähintään suuseksiä..


      • tuo karvanen

        oli jo vähän liiankin karvanen..
        Pikkusen vois siistiä vaikka jättäiskin karvotusta...mutta kyllä kai miehille kelpaa missä muodossa vaan.


      • Siisti mies !
        tuo karvanen kirjoitti:

        oli jo vähän liiankin karvanen..
        Pikkusen vois siistiä vaikka jättäiskin karvotusta...mutta kyllä kai miehille kelpaa missä muodossa vaan.

        Poslari on parempi edellä olleista vaihtoehdoista, mikäli karvaa, niin hieman siinä kummun päällä. Miehenä ajelen muualta paitsi kalun yläpuolella lyhyt 3-4mm tasattukarv.


    • nuoleva mies

      Siinä oli taas asiaa. Kaunis mikä kaunis. Ei sellainen karvapehko voi olla kaunis mikä kasvaa valtoimenaan. Siistikää kuten nykyajan siistit naiset tekee.

      • pos pos posliini

        Posliini on todella suloinen naisella, ikään tai häppäreiden kokoon ja väriin katsomatta! Seksikästä! Nainen kokeile! Huomaat miehessäsi uusia ihania piirteitä, tulet useammin tyydytetyksi!


      • Posliinin nuolija
        pos pos posliini kirjoitti:

        Posliini on todella suloinen naisella, ikään tai häppäreiden kokoon ja väriin katsomatta! Seksikästä! Nainen kokeile! Huomaat miehessäsi uusia ihania piirteitä, tulet useammin tyydytetyksi!

        Posliinia kielellä orgasmeihin vien. Isolla kullilla sitten fiilaan ja höylään. Naiselle orkkuja teen. Ihanaa on taivaallinen posliinipillu. nuolen sisältä ja jokapuolelta. Yötä päivä. Posliiniin en koskaan kyllästy. Aikuisen posliiniin nimenomaan.


      • Anonyymi

        Ole homo hiljaa. Mikä sinä olet määrittelemään mikä on kaunista ja mikä ei??


    • Kulli on komea

      Vittu on kuin tylsällä veitsellä tehty huonosti arpeutunut ruma haava.

    • Poslarikeppi

      Täysin posliini pillu sekä posliini penis kun kohtaavat nii ahh sitä paljaiden häpykumpujen kosketusta! Taivaallista!

    • seksiäbaarinvessassa

      Itsekin sain kehuja lauantai-iltana baaripokalta (mieheltä) kun olin posliini. Kehui ihanaksi ja seksikkääksi, sekä tykkäsi nuolla ja kosketella. Oli aika kiihottavaa nähdä miten paljon hän nautti ja kuinka hän puhui tavarastani. Ihan ottaa vatsanpohjasta edelleen kun ajattelen...lisää tätä kiitos.

      • Aikuisella pitää olla jo karvotusta.


      • Anonyymi
        Kaaii kirjoitti:

        Aikuisella pitää olla jo karvotusta.

        Totta, mullakin on lyhyt parta ja viikset ynnä pitkähkö tukka sekä karvoitus mahan päällä ja rinnassa. Niin että, aikuseksi oon tässä tullu.


    • vaikeamuuttua

      Niin, tuntuipa kivalta, kun itselläni on karvaa, vähän vain siistitty versio, niin mies sanoi, että voisi ajella sen. En suostunut ja tuli vähän tylsä fiilis, että karvako se nyt on se pääasia tässä touhussa. Pitkään on tunnettu ja nyt "mentiin sänkyyn", tais jäädä tähän.

      • Anonyymi

        Ei se pimpin nuoleminen nyt niin tärkeä juttu oo eikä se karvanen vittu pääasia vaan se kolo.


    • Pidänpirusti

      Kyllä aikuisella naisella syytä olla karvoitusta edes hieman siinä kummulla, toki siistitty lyhyeksi ajeltu. Mikäli karvoitus vielä tummaa, mustaa aina parempi.

      • Kiihottaa jos on pidetty kolmion muodossa.


    • karvatkunniaan

      Tiedän kyl et naiset ajelee karvojaan mutta sheivattu pillu ei sitten sytytä yhtä paljon kuin karvainen. Vaimo sheivasi olessaan nuorempi, arveli että mun mukavampi nuolla ja kesäisin sai tuulettaa römpsää. Sitten se jäi mun pyynnöstä ja kyllä sopivan tuuhea ja karvainen aikuisen naisen pillu on parasta herkkua. Eikä ole vaimo pyytänyt muakaan sheivaa palli karvoja hyvin tuntuu kelpaavan. Ja karvojen tarkoituksena on myös antaa suojaa iholle ja herkille kohdille.

    • Hahhah, niin on. (en ole 24-vuotias neitsyt.)

    • vitunpillu-

      ei viina maullaan eikä vittu näöllään

    • Jak1

      Täysin samaa mieltä. Suuseksissä ei ole kivaa saada karvoja suuhun. Paljas pillu on hyvin kaunis, sen näin viime syyskuussa Ranskassa Cap d`Agdessa käydessäni.

    • Anonyymi

      Haen mäkkäriltä hampurilaisen ja kun sen päälle on ravistettu pölynimurin pölypussi ei se ole hetikään niin syötävän näkönen kuin ilman em. päällystä. Ei kumminkaan oo tullu koskaan kokkeiltua syödä hampurilainen sellaisen toimen pitteen jäläkeen. Hyvin monet naiset minun nautinnoksi ja iloksi, luulisin, pitävät hampurilaisensa sileänä kun ajattelevat miehenkin nautintoa, vaikka he eivät ehkä siitä niin välittäisikään. Kiitos teille ihanat naiset hampurilaisestanne.

    • Anonyymi

      Ette te luuserit ole edes ikinä saaneet naista!

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe