Vitsi joka liigajoukkueesta

mies savosta

Älkää ottako vakavasti!!!!

- Miksi HIFKin pelaaja juuttui alapäästään kiinni bensapumppuun?
- No kun siinä luki, että kaikki maksutavat käyvät!

- Kuinka monta Jokeri-pelaajaa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
- Ei yhtäkään, koska Nike hoitaa hommat.

- Miksi Raimo Helminen ei voi tehdä rangaistuslaukauksesta maalia?
- Ei ole ketään kenelle syöttää!

- Miksi TPS:n pelaajat eivät uskalla pelata korttia?
- Koska he pelkäävät Ässiä ja Jokereita.

- Miten Pelicansin maalivahdit valitaan?
- Joukkueen johto menee yläasteen pihalle ja se valitaan, kenellä reppu heiluu eniten.

- Mitä yhteistä on Tikkurilan maalitehtaan pomolla ja SaiPan puolustajalla?
- Molemmat katsovat vierestä kun tehdään maaleja!

- Mitä yhteistä on Oulun Kärpillä ja impotenssilla?
- Molemmat sohii luukulla, muttei saa mitään aikaan.

Kaksi poikaa lämmitti kiekkoa maaliin tamperelaiskaukalossa, kun yhtäkkiä paikalle säntää iso dobermanni suu vaahdossa. Hurtta yrittää purra toista pojista, mutta poika on nopea ja ehtii kopauttaa siltä tajun kankaalle mailallaan. Iltapäivälehden reportteri oli sattumalta kävellyt puistossa ja hän riensi poikien luo jäälle. Todettuaan koiran kuolleeksi hän kääntyi sen nitistäneen pojan puoleen.
- Mikä lööppi! lehtimies intoili. Ilvesfani pelasti itsensä ja ystävänsä vesikauhuisen pedon kynsistä!
- En kyllä ole mikään Ilvesfani, urhea kiekonpelaaja korjasi. Kannatan Tapparaa.
Lehtimies mietti hetken ja sanoi sitten:
- Nuorisorikollinen nuiji lemmikin raa'asti hengiltä puistossa!

- Pääsin jäähalliin töihin ja sain maailman helpoimman homman, porilainen kertoo kaverilleen. Minun ei ole tarvinnut vielä tehdä yhtään mitään.
- Mitä se sellainen työ on? toinen epäilee.
- Minun pitää vaihtaa numerot taululle, kun Ässät tekee maalin.

HPK ja TPS pelasivat joulun alla Hämeenlinnassa. Pyörätuolipaikoilla istui kolme vammaista lätkäfania seuraamassa suosikkijoukkueensa peliä. Yleisön seassa istunut joulutonttu herkistyi niin, että päätti toteuttaa kolmikolle joulun kunniaksi yhden toiveen per asiakas.
- Mahtavaa! Pääsemme pelaamaan lätkää! TPS-fanit riemuitsivat toivottuaan ja saatuaan liikuntakykynsä takaisin.
- Jahuu! HPK-kannattaja huudahti iloisena nähtyään oman toiveensa toteutuvan. Hienot uudet nastarenkaat!

Lukko-kiekkoilija oli jo kauan ihmetellyt isoveljensä toimia. Veljellä oli tapana viedä tyttöjä autollaan syrjäiselle metsätielle. Pikkuveli päätti ottaa asiasta selvää ja piiloutui isoveljen auton takaluukkuun. Veli otti tytön kyytiin ja ajoi metsätielle. Siellä hän kysyi tytöltä:
- Haluatko vai et?
Tyttö vastasi kieltävästi, jolloin isoveli sanoi:
- Siinä tapauksessa minä otan auton ja sinä saat kävellä kotiin.
Seuraavana päivänä Lukko-kiekkoilija pyysi naapurin Liisaa kanssaan metsätielle. Jääkiekkoilija kyyditsi Liisan maastopyörällään samalle syrjäiselle paikalle ja kysyi:
- Haluatko vai et?
Liisapa halusikin. Lukkolainen empi hetken, kunnes hän sanoi rehvakkaasti:
- Siinä tapauksessa sinä otat pyörän ja minä kävelen kotiin.

- Mikä on Bluesin maalivahtien uusi harrastus?
- Haulikkoammunta. Pojat ovat tosi hyviä pudottamaan kiekkoja.

Tamperelainen mies sai toivoa hyvältä hengeltä.
- Haluan Karjalan takaisin, mies toivoi.
- En voi noin vaikeata toivomusta toteuttaa, henki vastasi.
- No sitten haluan, että Ilves ja Tappara voittavat ottelunsa samaan aikaan.
- Ei tule mitään, näytähän sitä karttaa vielä.

Pikku-Kalle oli koulussa ja kansalaistaidon tunnilla opettaja kyseleli kunkin oppilaan isän ammattia. Oli insinööriä, bussikuskia, palomiestä ym. Kun tuli Kallen vuoro, hän vastasi:
- Mun isä on stripparina homobaarissa.
Opettaja meni täysin hämilleen, punastellen lopetti tunnin ja päästi oppilaat ulos, mutta pysäytti Pikku-Kallen.
- No mutta Kalle, eihän sinun isäsi mikään homobaarin strippari ole. Miksi sinä semmoista menet kertomaan?
- No enhän minä nyt kehdannut kertoa että oikeasti iskä pelaa lätkää JYPISSÄ.

8

5225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stathosfani

HEH HEH HEE!

• vincet

Turkulainen mies meni jääkiekko-otteluun ja osti kalliin lipun. Vähän ajan päästä mies osti toisen lipun ja hetken kuluttua kolmannen.
      Lipunmyyjä ihmetteli ja kysyi mieheltä, että "minkä takia sää käyt jatkuvasti ostamassa lippuja"?
      "No, kun toi äijä tuolla ovella repii jatkuvasti mun lippuni".

Mitä yhteistä on sokella puhelinasentajalla ja Bluesin johdolla?
      Kumpikaan ei osaa tehdä oikeita johtopäätöksiä

- Miksi Juhani Tamminen käveli vaihtoautiossa edestakaisin?
      - Koska hän on ollut konduktööri.

- Mitä eroa on Jokereiden kausilipulla ja kondomilla?
      - Harmittaa, jos kondomi jää kotiin.

- Mitä Timo Jutila sanoi tultuaan isäksi?
      - Kiitos kuuluu koko joukkueelle!

- Mitä tulee jääkiekkoilijasta, joka tulee sokeaksi?
      - Linjatuomari.

- Mitä yhteistä on Helsingin Jokereiden pelaajilla ja RAY:n hedelmäpeleillä?
      - Kaikki pelaavat vain rahasta.

HIFK-fani kohtasi hyvän haltijan, joka sanoi toteuttavansa yhden hänen toivomuksensa.
      - Anna HIFK:n voittaa mestaruus, fani pyysi.
      - En minä sellaista voi tehdä, haltija sanoi. Minähän olen hyvä haltija!

Hävinneen joukkueen valmentaja sai rangaistuksen kysyttyään ottelun tuominneelta erotuomarilta matsin jälkeen, mikä tämän koiran nimi on.
      - Miten niin? raitapaita ihmetteli. Ei minulla ole koiraa!
      - Täh? valmentaja huudahti. Sokea mies eikä omista edes opaskoiraa!

Kaveri on jumissa liikenneruuhkassa Hämeenkadulla, kunnes yhtäkkiä joku koputtaa ikkunaan. Kaveri avaa ikkunan ja kysyy mieheltä mitä tämä haluaa. Mies vastaa:
      - Jokereiden joukkue on kidnapattu ja lunnaat ovat miljoona euroa. Jos lunnaita ei makseta, kidnappaajat ovat uhanneet valella joukkueen bensalla ja tuikata tuleen. Me suoritamme keräystä, haluaisitteko osallistua?
      Kaveri kysyy, paljonko keskimäärin ihmiset antavat? Mies vastaa:
      - 5-10 litraa!

Kolme lätkäfania oli matkalla matsiin kun yksi heistä huomasi jalan törröttävän tien vierellä olevasta pusikosta. Kolmikko meni katsomaan ja löysi puskasta tajuttomana makaamasta alastoman, viinalta haisevan naisen. Jokerifani päätti suojella naisen yksityisyyttä laittamalla lippalakkinsa tämän oikean rinnan päälle. TPS:n kannattaja seurasi esimerkkiä ja asetti oman fanilippiksensä naisen vasemman rinnan suojaksi. HIFK-fani seurasi kollegojensa puuhia ja laittoi lopuksi oman lippiksensä naisen haarovälin päälle. Paikalle soitettu poliisi alkoi tutkia juttua. Aluksi hän poimi ylös Jokerilippiksen ja teki muistiinpanoja lehtiöönsä. Sitten hän poisti TPS-lätsän ja teki lisää muistiinpanoja. Sen jälkeen hän tarttui HIFK-lakkiin, nosti sen haarovälin päältä ja näytti hämmästyneeltä. Poliisi laittoi lakin takaisin, nosti sen uudelleen, eikä näyttänyt vieläkään tyytyväiseltä. Niinpä hän toisti toimenpiteen vielä kolmannen kerran. - Mitä hemmetin pelleilyä tämä oikein on? HIFK-fani hiiltyi. Taidat olla aika pervo tapaus! Vai etkö ole ennen naisen jalkoväliä nähnyt?
      - Olen kyllä, konstaapeli vastasi rauhallisesti. En vain ollut uskoa näkemääni. Kas, tämä oli ensimmäinen kerta, kun löysin HIFK:n lakin alta jotain muuta kuin mulkun.

SaiPa-fani istuu jäällä pilkillä. Kalaa ei vain millään suostu tulemaan, vaikka hän kuinka vaihtaa paikkaa ja kairaa uusia reikiä jäähän. Sitten hän päättää ristiä kätensä ja rukoilee:
      - Anna hyvä Jumala minulle kalaa, kuten aikoinaan Pyhälle Pietarille!
      Sitten hän kuulee äänen ylhäältä:
      - Täällä ei ole koskaan tullut kalaa, etkä sinäkään sitä tule saamaan.
      SaiPa-fani hämmästyy vastauksesta, mutta ei lannistu, vaan vaihtaa paikkaa ja kairaa uuden reiän jäähän ja jää odottelemaan kalaa. Jälleen kuuluu ääni:
      - Luovuta jo, et sinä täältä mitään saa.
      - Jumala, lopeta kiusaamiseni ja anna minulle kalaa! SaiPa-fani lausuu tuohtuneena.
      Ääni vastaa:
      - Usko nyt ja lopeta se reikien kairaaminen, ettei jää mene täysin pilalle, minä olen tämän kisapuiston huoltopäällikkö!

• olavi

Hauskoja olivat =)

• oli

Joo, olen samaa mieltä, hyvii oli!!!!!!

• SaiPa#28

Oli muuten tosi hyviä vitsejä!!! Sai kerranki nauraa kunnolla!!! :D :D :D

• SAMAT SANAT

ILMAN MUUTA

• Mike
        SAMAT SANAT kirjoitti:

ILMAN MUUTA

Vähä huippuja

• mies savosta
        Mike kirjoitti:

Vähä huippuja

Ja hyvällä maulla varustettuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      45
      3184
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2688
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1487
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82