anteeksi, kun pyysin anteeksi.
En todellakaan ole pahoillani asiasta, josta puhuin sinulle.
Tyyli ja sanat eivät vain olleet oikeat.
Asia ja halu ovat edelleen samat.
anteeksi
15
2486
Vastaukset
- "tiukkisko?"
Sanoin jo eilen, että syy on minussa - ei suinkaan sinussa. Otan kaikki syyt niskoilleni.
Ei ollut tarkoitus loukata, ei kuulu tapoihini, sanat ja lauseet äärettömän kauniita, todella vain ajattelemattomasti valittu. Ethän voinut tuntea minua. SUUNNATTOMASTI ANTEEKSI !!! - joku
pyysit anteeksi? Asia ja halu sama? eli haluat jotakuta? häh?
- mä...
Pyysin anteeksi asioita joita olen puhunut.
Kyllä, toisen haluamisesta oli ja on kyse.
- joku
ensirakkauttasi? ja puhuit ensirakkaudestasi minulle ja että kuinka vielä kaipaat häntä..
Siitäkö tässä oli kyse?- mä...
ei ei.
ensirakkaus on ollut ja mennyt.
sinut mä haluan - joku
mä... kirjoitti:
ei ei.
ensirakkaus on ollut ja mennyt.
sinut mä haluantapaus...Sanoit että me ei edes sovita yhteen
kumpi kesyttää kumman..? - ..KAIKEN PAHAN ALKU JA ,,,
joku kirjoitti:
tapaus...Sanoit että me ei edes sovita yhteen
kumpi kesyttää kumman..?Olen siis loukannut Sinua, etkö voi antaa jo anteeksi? Sanat olivat oikeasti kauniita, tyyli vaan romutti koko jutun. Odotin tapaamistamme -usko pois. Harmittaa, että Sinä otit asian näin, en uskonut asian olevan näin tärkeä Sinulle.
ANTEEKSI ja vielä kerran ANTEEKSI.
Lähde jo kohti uusia seikkailuja.... luulen, että Sinua odotetaan kotonakin. - joku
..KAIKEN PAHAN ALKU JA ,,, kirjoitti:
Olen siis loukannut Sinua, etkö voi antaa jo anteeksi? Sanat olivat oikeasti kauniita, tyyli vaan romutti koko jutun. Odotin tapaamistamme -usko pois. Harmittaa, että Sinä otit asian näin, en uskonut asian olevan näin tärkeä Sinulle.
ANTEEKSI ja vielä kerran ANTEEKSI.
Lähde jo kohti uusia seikkailuja.... luulen, että Sinua odotetaan kotonakin.ole sinulle vihainen...eikä sinun tarvitse pyydellä anteeksi...miksi niin hermostuit ?
saat vaan mun pään sekasin.. - minä vaan..
joku kirjoitti:
ole sinulle vihainen...eikä sinun tarvitse pyydellä anteeksi...miksi niin hermostuit ?
saat vaan mun pään sekasin..Pääasia, ettet ole vihainen. Ei varmaan olisi kuitenkaan syytäkään, tämä vain meni nyt näin...
en osaa oikein itsekään selittää itselleni reaktiotani.....
Ei ollut tarkoitus päätäsi sekoittaa, sekaisin tässä on jonkun toisenkin pää..
Lopetetaanko tämä kuitenkin tähän??
En ymmärrä, miksi koit tämän kuitenkin näin? - minä
minä vaan.. kirjoitti:
Pääasia, ettet ole vihainen. Ei varmaan olisi kuitenkaan syytäkään, tämä vain meni nyt näin...
en osaa oikein itsekään selittää itselleni reaktiotani.....
Ei ollut tarkoitus päätäsi sekoittaa, sekaisin tässä on jonkun toisenkin pää..
Lopetetaanko tämä kuitenkin tähän??
En ymmärrä, miksi koit tämän kuitenkin näin?minä koin ja miten? mikä sin6ua askarruttaa?
äläkä ole vihanen jooko - paha susi
minä kirjoitti:
minä koin ja miten? mikä sin6ua askarruttaa?
äläkä ole vihanen jookoMiten ihmeessä tämä juttu sai tällaiset mittasuhteet? Mistä se sinun pääsi sitten sekaisin meni? En minä ole vihainen, miksi olisin, otinhan syyt niskoilleni...
- "epätoivoinen"
paha susi kirjoitti:
Miten ihmeessä tämä juttu sai tällaiset mittasuhteet? Mistä se sinun pääsi sitten sekaisin meni? En minä ole vihainen, miksi olisin, otinhan syyt niskoilleni...
Ehkä tämä asiamme on todella saanut liioitellut mittasuhteet. Moni on saanut lukea ajatuksistamme.Parempi tosiaan saattaa tämä asia kahdenkesken jonkinlaiseen lopputulokseen. Koska
sinulla ei ole puh.numeroani, on tekstiviestittely mahdoton toteuttaa. Voisitko
kuitenkin laittaa minulle sähköpostia, puidaan tätä asiaa lisää siellä.
Oikein hyvää joulun odotusta kaikille lukijoille!! - multa
..KAIKEN PAHAN ALKU JA ,,, kirjoitti:
Olen siis loukannut Sinua, etkö voi antaa jo anteeksi? Sanat olivat oikeasti kauniita, tyyli vaan romutti koko jutun. Odotin tapaamistamme -usko pois. Harmittaa, että Sinä otit asian näin, en uskonut asian olevan näin tärkeä Sinulle.
ANTEEKSI ja vielä kerran ANTEEKSI.
Lähde jo kohti uusia seikkailuja.... luulen, että Sinua odotetaan kotonakin.joko sä olet löytänyt uudet seikkailut tahollasi???
kotiin mä en tahdo palata, vaikka siellä odotettaisiinkin.
- anteeksipyyntöni
Anteeksi on pyydelty puolin ja toisin.
Ja moni muukin pyydellyt välillä, ja sehän on vaan hyvä, että halutaan ottaa toisenkin tunteet huomioon.
Mutta alkuperäiseen; parempi varmasti palata esim.tekstiviestein asiaan, koska täällä asia on saanut jo väärät mittasuhteet...- minä
jep jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519