anteeksi

anteeksipyyntöni

anteeksi, kun pyysin anteeksi.
En todellakaan ole pahoillani asiasta, josta puhuin sinulle.
Tyyli ja sanat eivät vain olleet oikeat.
Asia ja halu ovat edelleen samat.

15

2486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tiukkisko?"

      Sanoin jo eilen, että syy on minussa - ei suinkaan sinussa. Otan kaikki syyt niskoilleni.
      Ei ollut tarkoitus loukata, ei kuulu tapoihini, sanat ja lauseet äärettömän kauniita, todella vain ajattelemattomasti valittu. Ethän voinut tuntea minua. SUUNNATTOMASTI ANTEEKSI !!!

    • joku

      pyysit anteeksi? Asia ja halu sama? eli haluat jotakuta? häh?

      • mä...

        Pyysin anteeksi asioita joita olen puhunut.
        Kyllä, toisen haluamisesta oli ja on kyse.


    • joku

      ensirakkauttasi? ja puhuit ensirakkaudestasi minulle ja että kuinka vielä kaipaat häntä..
      Siitäkö tässä oli kyse?

      • mä...

        ei ei.
        ensirakkaus on ollut ja mennyt.
        sinut mä haluan


      • joku
        mä... kirjoitti:

        ei ei.
        ensirakkaus on ollut ja mennyt.
        sinut mä haluan

        tapaus...Sanoit että me ei edes sovita yhteen
        kumpi kesyttää kumman..?


      • ..KAIKEN PAHAN ALKU JA ,,,
        joku kirjoitti:

        tapaus...Sanoit että me ei edes sovita yhteen
        kumpi kesyttää kumman..?

        Olen siis loukannut Sinua, etkö voi antaa jo anteeksi? Sanat olivat oikeasti kauniita, tyyli vaan romutti koko jutun. Odotin tapaamistamme -usko pois. Harmittaa, että Sinä otit asian näin, en uskonut asian olevan näin tärkeä Sinulle.

        ANTEEKSI ja vielä kerran ANTEEKSI.
        Lähde jo kohti uusia seikkailuja.... luulen, että Sinua odotetaan kotonakin.


      • joku
        ..KAIKEN PAHAN ALKU JA ,,, kirjoitti:

        Olen siis loukannut Sinua, etkö voi antaa jo anteeksi? Sanat olivat oikeasti kauniita, tyyli vaan romutti koko jutun. Odotin tapaamistamme -usko pois. Harmittaa, että Sinä otit asian näin, en uskonut asian olevan näin tärkeä Sinulle.

        ANTEEKSI ja vielä kerran ANTEEKSI.
        Lähde jo kohti uusia seikkailuja.... luulen, että Sinua odotetaan kotonakin.

        ole sinulle vihainen...eikä sinun tarvitse pyydellä anteeksi...miksi niin hermostuit ?
        saat vaan mun pään sekasin..


      • minä vaan..
        joku kirjoitti:

        ole sinulle vihainen...eikä sinun tarvitse pyydellä anteeksi...miksi niin hermostuit ?
        saat vaan mun pään sekasin..

        Pääasia, ettet ole vihainen. Ei varmaan olisi kuitenkaan syytäkään, tämä vain meni nyt näin...
        en osaa oikein itsekään selittää itselleni reaktiotani.....
        Ei ollut tarkoitus päätäsi sekoittaa, sekaisin tässä on jonkun toisenkin pää..
        Lopetetaanko tämä kuitenkin tähän??
        En ymmärrä, miksi koit tämän kuitenkin näin?


      • minä
        minä vaan.. kirjoitti:

        Pääasia, ettet ole vihainen. Ei varmaan olisi kuitenkaan syytäkään, tämä vain meni nyt näin...
        en osaa oikein itsekään selittää itselleni reaktiotani.....
        Ei ollut tarkoitus päätäsi sekoittaa, sekaisin tässä on jonkun toisenkin pää..
        Lopetetaanko tämä kuitenkin tähän??
        En ymmärrä, miksi koit tämän kuitenkin näin?

        minä koin ja miten? mikä sin6ua askarruttaa?
        äläkä ole vihanen jooko


      • paha susi
        minä kirjoitti:

        minä koin ja miten? mikä sin6ua askarruttaa?
        äläkä ole vihanen jooko

        Miten ihmeessä tämä juttu sai tällaiset mittasuhteet? Mistä se sinun pääsi sitten sekaisin meni? En minä ole vihainen, miksi olisin, otinhan syyt niskoilleni...


      • "epätoivoinen"
        paha susi kirjoitti:

        Miten ihmeessä tämä juttu sai tällaiset mittasuhteet? Mistä se sinun pääsi sitten sekaisin meni? En minä ole vihainen, miksi olisin, otinhan syyt niskoilleni...

        Ehkä tämä asiamme on todella saanut liioitellut mittasuhteet. Moni on saanut lukea ajatuksistamme.Parempi tosiaan saattaa tämä asia kahdenkesken jonkinlaiseen lopputulokseen. Koska
        sinulla ei ole puh.numeroani, on tekstiviestittely mahdoton toteuttaa. Voisitko
        kuitenkin laittaa minulle sähköpostia, puidaan tätä asiaa lisää siellä.
        Oikein hyvää joulun odotusta kaikille lukijoille!!


      • multa
        ..KAIKEN PAHAN ALKU JA ,,, kirjoitti:

        Olen siis loukannut Sinua, etkö voi antaa jo anteeksi? Sanat olivat oikeasti kauniita, tyyli vaan romutti koko jutun. Odotin tapaamistamme -usko pois. Harmittaa, että Sinä otit asian näin, en uskonut asian olevan näin tärkeä Sinulle.

        ANTEEKSI ja vielä kerran ANTEEKSI.
        Lähde jo kohti uusia seikkailuja.... luulen, että Sinua odotetaan kotonakin.

        joko sä olet löytänyt uudet seikkailut tahollasi???
        kotiin mä en tahdo palata, vaikka siellä odotettaisiinkin.


    • anteeksipyyntöni

      Anteeksi on pyydelty puolin ja toisin.
      Ja moni muukin pyydellyt välillä, ja sehän on vaan hyvä, että halutaan ottaa toisenkin tunteet huomioon.
      Mutta alkuperäiseen; parempi varmasti palata esim.tekstiviestein asiaan, koska täällä asia on saanut jo väärät mittasuhteet...

      • minä

        jep jep


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe