On Jumalan armo ja tämän maailman

herran armo. Ne jotka tuntevat, tunnustavat vain yhden armon ovat silloin tämän maailman herran armahduksen alla. Ne harvat jotka tuntevat kaksi
armoa ovat tulleet Jumalan armosta osalliseksi tai
ovat kulkemassa kohti Jumalan armahdusta.
TÄMÄ on Totuus, mutta yhden armon tuntevat eivät sitä tule valhearmonsa turvassa näkemään, se on Totuus.

Joten se on luonnollista yhden armon tuntevat toitottaa yhtä armoa HE EIVÄT NÄE todellakin tämän maailman herra MATKII KAIKESSA JUMALAA, mutta sitä se ei pysty VAPAUTTAMAAN ihmistä
synnin ja saatanan vallasta JA SEHÄN ON SELVÄ
sehän tekee kaikkensa ettei vaan kukaan tulisi kohtaamaan Jumalan ARMOA Jeesuksessa.
Sillä silloin kun ihminen Pojan uskon kautta
pääsee kohtamaan Jeesuksen tällaisen ihmisen
tämän maailman herra menettää.
Tämän maailman herralla ei ole ENÄÄ MITÄÄN valtaan
Jeesuksen vapauttamaan ihmiseen.
Mutta mitä tekevät tämän maailman herran omat
Jeesuksen vapauttamalle, käyvät saastaista raivoisaa sotaa heitä vastaan. Niin että jo Jeesuksen omien nimetkin puistattaa.

Järkyttävää on nähdä mitä inho Pojan sanomaa
kohtaan on vienyt ihmiset todella valtavaan pimeyteen. Järkyttävää on nähdä mikä herra on niittänyt viljaa.

11

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valhearmon tie, on kyllä helppo lasketella alaspäin, mutta se lasku jatkuu sinne alimpaan paikkaan, mutta se todellisen armon tie, vie ylöspäin tästä maailmasta, sitä nousua hankaloittaa tämän maailman herra, siksi sitä sanotaan kilvoitteluksi, mutta lopulta se antaa palkaksi sen kirkkaimman kruunun, Pyhän Hengen ja Jeesuksen ystävyyden, ja hänen kanssaan pääsee Taivaan Valtakuntaan.

• niinkuin pulkka mäki riemuiten sitä lasketaan ja siinä on hurmaa, mutta taivaan tie kulkee ylöspäin
        siinä ei ole vauhdin hurmaa ei sellaista riemua
        kuin alamäkeä laskettaessa. MUTTA kun on päässyt
        Jeesuksen tykö niin näin on HÄNEN IKEENSÄ ON TODELLA KEVYT KANTAA. Se, että saa osakseen halveksintaa inhoa ihmisten taholta se ei ole mitään sen vapauden ja ilon ja rauhan rinnalla minkä
        Jeesuksessa saa omistaa.

• ArmiK kirjoitti:

niinkuin pulkka mäki riemuiten sitä lasketaan ja siinä on hurmaa, mutta taivaan tie kulkee ylöspäin
        siinä ei ole vauhdin hurmaa ei sellaista riemua
        kuin alamäkeä laskettaessa. MUTTA kun on päässyt
        Jeesuksen tykö niin näin on HÄNEN IKEENSÄ ON TODELLA KEVYT KANTAA. Se, että saa osakseen halveksintaa inhoa ihmisten taholta se ei ole mitään sen vapauden ja ilon ja rauhan rinnalla minkä
        Jeesuksessa saa omistaa.

Valhearmon vauhdin hurmaa joutuu hakemaan aina uudestaan ja uudestaan, eikä koskaan tule kylläiseksi, mutta kun saa sen todellisen armon, ja pääsee sille loppumattomalle laitumelle, niin siellä ei enää ole puutetta hengen ravinnosta, eikä muustakaan:

Jeesus vastasi hänelle: Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano, mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.

Joh. 4:13-14

Minä olen portti. Se joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
        Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.

Joh. 10:9-10

Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!
        Älkää siis murehtiko: Mitä me nyt syömme? tai mitä me juomme? tai mistä me saamme vaatteet?
        Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä.
        Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin kaikki muukin teille annetaan.

Matt. 6:30-33

• Hssu kirjoitti:

Valhearmon vauhdin hurmaa joutuu hakemaan aina uudestaan ja uudestaan, eikä koskaan tule kylläiseksi, mutta kun saa sen todellisen armon, ja pääsee sille loppumattomalle laitumelle, niin siellä ei enää ole puutetta hengen ravinnosta, eikä muustakaan:

Jeesus vastasi hänelle: Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano, mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.

Joh. 4:13-14

Minä olen portti. Se joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
        Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.

Joh. 10:9-10

Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!
        Älkää siis murehtiko: Mitä me nyt syömme? tai mitä me juomme? tai mistä me saamme vaatteet?
        Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä.
        Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin kaikki muukin teille annetaan.

Matt. 6:30-33

aina loppuu kun on tultu alas ja alkaa raskas kipuaminen ylöspäin ja eikun taas alas hurmoksessa
        kun ihmisten lohudutus, armahdus on ylitse käynyt.

SE on todella surkeaa "teatteria" Jumalan nimessä
        ja Jeesuksen täytetyn työn varjolla ihmisiä petetään.

EI Raamatussa turhaan ole sanottu:"kirottu on jokainen mies (nainenkin) joka turvaa ihmiseen".
        Sillä silloin Jumala EI tällaisten ihmisten kohdalla voi mitään tehdä.

Näin se on ihmisluonto ei itsessään voi muuta kuin turvata näkyvään ellei Jumala ihmistä saa hereille RAVISTAA.

Ei Jeesus turhaan sanonut:"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

• Armikki puhuu kahdesta armosta.Mikä lie se tämän maailman armo? En ole koskaan kuullutkaan, sillä ei tämä raadollinen ja paha maailma tunne armoa.

Raamattu tuntee yhden armon, johon minäkin olen turvani laittanut. Onneksi ei tarvi keskittyä muuhun kun Raamatun armoon ja siinä kasvamiseen, näin on Jumala hyväksi nähnyt. Raamattuun turvaavan ei tarvi olla tietoisia kuin yhdestä armosta, onneksi =)

• Maruan-ne

ei tämä maailma armoa tunne:) Eikä tämän maailman ystävyys ole mitään Jumalan Pojan ystävyyteen verrattuna. "Sillä tämän maailman lapset ovat omaa sukukuntaansa kohtaan ovelampia kuin valkeuden lapset" (Luuk.16:8).

Mutta ajatelkaa, mikä ylevä tehtävä meitä odottaa:

"Ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?" (1.Kor.6:2).

• t o tt a.

Armikki on lehmä ja Hssu häntä, vai onko se lypsäjä.

• väännetty;"tämän maailman armo" Aloituksessa ei puhuttu "tämän maailman armosta" mitä se on en tiedä????
      VAAN on olemassa tämän maailman HERRAN eli saatanan valhe armo, niin kuin se kaikessa yrittää matkia
      Jumalaa niin tässäkin se johtaa omansa valheellisen armon turviin, jossa ihmiset vajavaisina (synti tulee ylpeydeksi, kun niin syntinen olen niin jumalan armo on sitäkin suurempi)totuutta tuntemattomina (vaikka kuitenkin niin tietäväisiä luulevat olevansa, kun paremmin tietävät kuin Jeesus mikä on taivaan tie)

Ne jotka eivät valearmosta tiedä mitään ovat itse juuri valearmon alla. Tämä on Totuus.

• Valkeni, että tämän maailman lapset jumalattomat
        kyllä osaavat olla armollisia lähimmäisiään kohtaan,
        mutta silloin kun ihmiset ovat tulleet tämän maailman herran armosta osalliseksi armottomuus on ankaraa kaikkia niitä kohtaan jotka ovat oman joukon
        ulkopuolella.

Jumalan armo, on JUmalan armo ja sillä EI voi kukaan ihminen mässäillä, ei jaella, ei omia itselleen VAAN JUMALA SEN YKSIN ANTAA NIILLE jotka
        ovat nöyrtyneet HÄNEN VÄKEVÄN SANANSA alle sitä ANOMAAN

• ArmiK kirjoitti:

Valkeni, että tämän maailman lapset jumalattomat
        kyllä osaavat olla armollisia lähimmäisiään kohtaan,
        mutta silloin kun ihmiset ovat tulleet tämän maailman herran armosta osalliseksi armottomuus on ankaraa kaikkia niitä kohtaan jotka ovat oman joukon
        ulkopuolella.

Jumalan armo, on JUmalan armo ja sillä EI voi kukaan ihminen mässäillä, ei jaella, ei omia itselleen VAAN JUMALA SEN YKSIN ANTAA NIILLE jotka
        ovat nöyrtyneet HÄNEN VÄKEVÄN SANANSA alle sitä ANOMAAN

Eikä itse ottaa:

Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.
        RATKAISEVAA EI SIIS OLE, MITÄ IHMINEN TAHTOO TAI EHTII, VAAN SE, ETTÄ JUMALA ARMAHTAA.

Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi minä osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa.

JUMALA SIIS ARMAHTAA KENET TAHTOO JA PAADUTTAA KENET TAHTOO. Room. 9:15-18

Siis turha on sanoa, että ota tänään Jeesus herraksesi, anna itsesi Jeesukselle, se ei niin mene, se on tämän maailman herran tapa tehdä itselleen lapsia.

• Hssu kirjoitti:

Eikä itse ottaa:

Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.
        RATKAISEVAA EI SIIS OLE, MITÄ IHMINEN TAHTOO TAI EHTII, VAAN SE, ETTÄ JUMALA ARMAHTAA.

Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi minä osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa.

JUMALA SIIS ARMAHTAA KENET TAHTOO JA PAADUTTAA KENET TAHTOO. Room. 9:15-18

Siis turha on sanoa, että ota tänään Jeesus herraksesi, anna itsesi Jeesukselle, se ei niin mene, se on tämän maailman herran tapa tehdä itselleen lapsia.

se näin on. Eikä ole niin, että JOKU liha tai veri
        tuon TOTUUDEN sinullekin olisi tiettäväksi saattanut.

SE ON YKSIN JUMALA ihmiselle joka Hänen puoleensa on kääntynyt tai jo Hänen omansa on TOTUUTENSA
        täydellisesti ilmoittaa.

Tämä Jumalan Totuus on täydellisesti sanassa sanottu
        niinkuin sen toit myös sanan mukaan, mutta SEN NÄKEVÄT VAIN NE JOILLE JUMALA SAA PUHUA.

Näin se vaan yksinkertaisesti menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      141
      2817
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      274
      2487
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      30
      1483
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1462
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1192
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1143
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1032
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      59
      906
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      305
      894
    Aihe