Painavaa asiaa sinulle PEKKA
6
318
Vastaukset
- asiaa,
kannattaisi herrankin lukea.
- taas kirjoittaa
Ei ihme ettei ole koskaan kelvannut oikean lehden toimitukseen eikä tule koskaan kelpaamaankaan.
- Niiralanmontun ukko
Virta kuvasi kuinka ammattimaista toimintaa jääkiekkoseuroissa tehdään, ja millaisia uhrauksia ja panoksia koko organisaatio asian eteen tekee, ja sitten tulee joku v*n amatööripillipiipari ja munii munimasta päästyään ja sitten vain kohautellaan olkapäitä ja naureskellaan.
Saas nähdä oliko Tukian viimeinen peli. Pitäisi olla.
KalPa ei voi voittaa ottelua maalein 1-1, mutta JYP näköjään voi.- viimenen peli
kun ei pannut häkkiä vaikka 90% maalista oli auki
oksa teki virheen , olisko viimenen peli kun päästi louhivaaran yllättävän vedon yllättävän helposti
Pahasti , pahasti korpee kuopion suunnalla ? Ei ole kulttuuria ei pudotuspelien suhteen - sitten
viimenen peli kirjoitti:
kun ei pannut häkkiä vaikka 90% maalista oli auki
oksa teki virheen , olisko viimenen peli kun päästi louhivaaran yllättävän vedon yllättävän helposti
Pahasti , pahasti korpee kuopion suunnalla ? Ei ole kulttuuria ei pudotuspelien suhteenEiköhän sielläkin päin jos vastaavaa kävis pudotuspeleissä alkais hirveä älämölö asiasta. Turha haukkua Kuopion pudotuspelikulttuuria.
- v as vendetta
Jos olen ainoa täällä pekka virran lisäksi joka kaipaa liigaan ammattilais tuomareita niin ihmettelen! Sen verran huonoa on tuomaritoiminta ollut läpikauden kaikkien joukkueiden kohdalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858