TUOMARIT SUOSII JYPPIÄ

faktatietoa

TUOMARIEN PUOLUEELLISUUS SAA JYPIN NÄYTTÄMÄÄN PAREMMALTA

Jos säännöt olisivat samat molemmille joukkueille niin KalPa olisi jo finaaleissa voitoin 4-0. Sääli että tuomarit haluaa huonomman joukkueen eli Jypin jatkoon.

Esimerkkejä:

Jypiltä otetaan pois vain epäpuhtaat taklaukset, ei aina edes niitä.
KalPalta on selvästi kielletty kaikki taklaukset, kaikki puhtaatkin. Monta täysin puhdasta on vihelletty tähän mennessä mm.Kapasen ja Mäkiahon taklaukset 3.pelissä ja Riekkisen 1.pelissä ( lukuisia muita). Ja sitten "asiantuntijat" ovat tietävinään, että KalPa ei muka osaa taklata, kun totuus on ettei tuomarit anna KalPan taklata!
Melkoinen etu Jypille jo tässä suhteessa.

Toinen asia on koukkiminen ja mailalla hakkaaminen. Jyp saa täysin vapaasti ottaa vauhdin pois KalPan pelaajilta, eikä tule jäähyä ja monta kertaa on huidottu suoraan KalPan pelaajan naamaan, eikä siitäkään mitään. Ja taas päin vastoin, jos KalPan pelaaja edes vähän kevyesti kopauttaa Jypin pelaajan mailaan, niin heti se on huitominen ja jäähy!

VAIKKA TUOMARIT OLISI KUINKA PUUSILMIÄ JA OSAAMATTOMIA, NIIN VÄHINTÄ MITÄ VOI VAATIA, ETTÄ OLISI EDES SAMAT SÄÄNNÖT MOLEMMILLE JOUKKUEILLE!!!

8

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nwfani39

      olen kyllä eri mieltä.
      Kyllä nämä tuomarit on suht tasapuolisesti viheltänyt.

      Tosin eilisessä pelissä oli parilla kalpan pelaajalla Jokinen ja Mäkiaho hieman teatteria mukana.

      Turha alkaa tuomareita syyttää jos joukkueen oma peli ei kulje.

    • spo

      Helpottaa se pelaamista, kun tietää, että voi pyörittää keskikentän kautta.

    • Fakta on fakta

      Taitaa sun faktas olla Kuopijon torilta hankittua. Jäähyt neljän pelin jälkeen JYP 56 min ja sorrettu KALAPA 46 min. Paljonko ylivoimaa tarviisiitte että voisitte haaveilla voitosta? Kiviä taskuun Kalapan kaatuilijoille !!!

      • Fakta-asiaa

        Luuletko että linja voi olla tasapuolinen vain ja ainoastaan jäähyjä on yhtä paljon? Mitä helvetin hyötyä silloin edes olisi säännöistä?

        Totuus on se että Jyp on niin paljon kankeampi, hitaampi, huonompi, paskempi yms. joukkue, että se on joutunut rikkomaan niin paljon, että olisi pitänyt viheltää ainakin kymmenkertainen määrä jäähyjä Jypille ja taas KalPalle ei olisi kuulunut viheltää edes puolta noista, mitä nyt on vihelletty.

        Mutta kyllähän minä ymmärrän, että keskiverto ADHD vammanen Jyp-fani ei sitä ymmärrä, eikä muutenkaan mitään jääkiekosta, kun luulee että tuomarien puolueettomuuden voi tarkistaa ainoastaan jäähymääristä.


      • Jyp on ykkönen
        Fakta-asiaa kirjoitti:

        Luuletko että linja voi olla tasapuolinen vain ja ainoastaan jäähyjä on yhtä paljon? Mitä helvetin hyötyä silloin edes olisi säännöistä?

        Totuus on se että Jyp on niin paljon kankeampi, hitaampi, huonompi, paskempi yms. joukkue, että se on joutunut rikkomaan niin paljon, että olisi pitänyt viheltää ainakin kymmenkertainen määrä jäähyjä Jypille ja taas KalPalle ei olisi kuulunut viheltää edes puolta noista, mitä nyt on vihelletty.

        Mutta kyllähän minä ymmärrän, että keskiverto ADHD vammanen Jyp-fani ei sitä ymmärrä, eikä muutenkaan mitään jääkiekosta, kun luulee että tuomarien puolueettomuuden voi tarkistaa ainoastaan jäähymääristä.

        Voi hellanlettas sentään, pikkuinen rääpäle, onko kalakukko mennyt vierään kurkkuun. Sähän voit siinä omassa pikku mielikuvitusmaailmassasi olla ihan mitä mieltä tahansa, ei paljon hetkauta.Hyvää pronssipeliä!!!! Toivotaan että Lapanen eiku Kapanen onnistuu joskus maalinteossa, ai niin sehän tarttee tuomarien apuja.


      • Ymmärtämisen jalo taito
        Fakta-asiaa kirjoitti:

        Luuletko että linja voi olla tasapuolinen vain ja ainoastaan jäähyjä on yhtä paljon? Mitä helvetin hyötyä silloin edes olisi säännöistä?

        Totuus on se että Jyp on niin paljon kankeampi, hitaampi, huonompi, paskempi yms. joukkue, että se on joutunut rikkomaan niin paljon, että olisi pitänyt viheltää ainakin kymmenkertainen määrä jäähyjä Jypille ja taas KalPalle ei olisi kuulunut viheltää edes puolta noista, mitä nyt on vihelletty.

        Mutta kyllähän minä ymmärrän, että keskiverto ADHD vammanen Jyp-fani ei sitä ymmärrä, eikä muutenkaan mitään jääkiekosta, kun luulee että tuomarien puolueettomuuden voi tarkistaa ainoastaan jäähymääristä.

        Eihän edellinen kirjoittaja sanonut että jäähyjä on yhtä paljon. Et taida ymmärtää edes numeroita. Kumpi on suurempi luku 56 vai 46? No, jos et itse keksi kysy vinkkiä isukilta, tai onko siitäkään sulle apua, taidatte molemmat olla käyneet vain kiertokoulun Kuopijon torilla kalakukkoa syöden.


    • kertakaikkiaan....

      Jos suosivat Jypiä,niin ovatpa fiksun valinnan tehneet.

    • jyp fani

      Miks ihmees ne antaa sen Sinkun pelata siel maalis vaik on "väärän" käden veskari? Kapanen ei saanu muuta ku räpylään tähättyä. Mun mielestä tuomarien olisi pitäny mennä sanomaan että Wallinheimo saa pelata vain räpsä vasemmassa kädessä.

      Se Pihlmanin maali oli kyllä paitsio, myönnän sen. Mutta yksi tälläinen suuri virhe senkö sanoo että Kalpa voittais kaikke 4 matsia?

      Eka matsi Jyväskyläs päätty JYP:lle 3-0. Kalpa ei olis saanu sillo kiekkoa edes tyhjään maaliin. Lukemat olis ollu vielä rumemmat mutta viimeiset 10 min menikin sitte esittämisessä hyökkäyspäässä, eli syöteltiin vielä kun oli tyhjä maali edessä. Ja siinä pelissä tuomarit onnistui säheltämään sillain, että 2 melko varmaa JYP-maalia kaatui "paitsioon". Toisessa JYP:llä on 2 vs 1 hyökkäys, mut sitte tuomittiin paitsioks. Lisäks oli yks toinenkin tilanne missä Pile oli pääsemäs yksin läpi, mut jälleen paitsio. Että ei nää paitsiot oo kokoaja tänne JYP:n suuntaan tullu.

      Ja tuskimpa joukkue, joka päästää 2 kertaa kaverin läpiajoon, kun yritetään laittaa ylivoimapyöritystä.

      Aika noloa lisäksi, jos joku nyt tässä puolustelee JYP:iä, nii haukkua ADHD tyypiksi yms. TPS-fanit itki täällä vielä kauan otteluiden jälkeen, onko kuopiolaisetkin yhtä neitejä että vielä juhannuksenakin saadaan kuulla miten kaikki oli tuomarien vika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe