...elää ja olla, kun ei tarvitse huolehtia tulevista
tekemisistä ja tekemättä jättämisistä, kun elää
päivän vai ja hetken kerrallansa. On olemassa
eräs hengellinen laulu kuin Päivä vain ja hetki
kerrallansa... :)
Virsi 338:
http://pikkupappi.blogspot.com/2008/04/piv-vain-ja-hetki-kerrallansa.html
Rauhallisella miellellä voi...
2
656
Vastaukset 2
- <<<<
OLISI IHANAA RAKASTUA.SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN JA AVIOITUA JA SITTEN RAKASTUA AIDOSTI JA TUNTEELLA
- <<<<
SITTEN OLISI UPEAA RAKASTUA.SEURUSTELLA.AVIOITUA.MENNÄ KIHLOIHIN < JA SITTEN TUOREENA KIHLAPARINA OLISIMME VANHALLA YLIOPPILASTALOLLA JOSSAIN JUHLISSA < TÄLLÄ TURKKI < KETTUTURKKI YLLÄ JA ALLA TURKOOSI ILTAPUKU < MULLA TAAS MUSTA SMOKKI < JA TÄLLÄ OLISI SITTEN KÄSILAUKKUKIN MUKANA < GUCCIN LAUKKU JA SITTEN TAAS JOSKUS OLISIMME UNAJALLA JA VOILUODOLLA LOMAILEMASSA < TÄLLÄ TAAS FARKUT.T-PAITA JA TOPPI KUN TÄMÄ OLISI SIELLÄ JA SITTEN JOSKUS REISSAISIMME KUUSKAJASKARILLE.YYTERIIN JA YYTERIN RANNALLA TÄLLÄ SITTEN VIHREÄ UIMAPUKU JOKA HAETTAISIIN FORSSASTA < 120 EUROA < KOSKA TAASEN MYYRMANNISTA EI SITÄ LÖYTYISI JA SITTEN TÄLLÄ JOSKUS JOPA KUN OLISIMME 6SISSA KELLO 18 JÄLKEEN TILAISUUKSISSA NIIN YLLÄ TURKOOSI ILTAPUKU JA KETTUTURKKI TALVELLA 22 ASTEEN PAKKASELLA TÄLLÄ OLISI TURKKI YLLÄ JA MULLA SMOKKI JA POPLARI JA TÄLLÄ SITTEN KESÄLLÄ VAALEANSININEN ILTAPUKU JA SHAALI < HINTA 500 EUROA JA SITTEN KAULAKORU JA JOSKUS OLISIMME KANARIALLA LOMALLA < MALLORCA JA LANZAROTE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134752Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47657Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99651Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641- 61629
- 47580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520