Sipulia ja valkosipulia.Freesaan reduja aikas palaneeksi. Värkkään pohjaa pippurisoosin meikäversioon (tiedän ettei vajaapartaista kiinnosta). Pippurisekailu on musta, viher, rosee. Pari desiä skermaa, 4 cl brändiä poltetuna pannulla, makea chili liraus, hivenen suolaa. Mukaan lautaselle oikeista perunoista muhennos ja brasilainen sisäfilele entrecote medium.Viini: Joku tamminen espanjol.
Kuullosten
15
1067
Vastaukset
- Adria
Junttiruokaa huonolla maulla. Muusia ja mediumia, voi jumalauta!
- vaan en arvannut
arvostella, en meinaan ole koskaan maistanut mediumin kanssa muusia tai muussin kanssa espanjalaista punkkua.
Makunsa kullakin, eihän se ole itseltä pois jos jollekkin maistuu. - Paranoia.Vanhus
Aivan toista, kuin snadin kurmee: Mikrossa lämmitetty pakastepizza, ruikasu ketsuppia päälle, vetästään suoraan pahvista ja niskaan sosasolaa.
- Paranoia.Vanhus
vaan en arvannut kirjoitti:
arvostella, en meinaan ole koskaan maistanut mediumin kanssa muusia tai muussin kanssa espanjalaista punkkua.
Makunsa kullakin, eihän se ole itseltä pois jos jollekkin maistuu.Saatat ylättyä positiivisestikin.
gurmeekokit kilpasilla :))
Mä oon onneksi niin maalainen että saan syödä just sitä mikä maistuu hyvältä riippumatta siitä pitääkö etikettikirja yhdistelmää junttina, juppina vaiko peräti huippufiiniltä...pikkurilli pystyssä syötävältä :))
Soosis kuulostaa maukkalta.- Paranoia.Vanhus
En tiedä, miksi pippuripihvin kanssa saisi syödä vaan lohko- tai ranskanpottua(yök. En myöskään, miksei pottumuussin kanssa voisi siemailla punkkua.
Jälkikasvustani löytyy yksi kahden vitjan rotisseur-kokki. Hänen tekemänään maistelin ensi kerran omatekoista perunamuussia pippuripihvin ja punkun ryydittämänä. Hyvää oli, kelpasi toisillekin herkkusuille.
Mutta snadimukastadi musuttaa mulle vaan sen takia, kuse on niin hienoa sukua.
Tänään aion iltasella ottaa pakkasesta purtavaksi puolukoita ja mustaa makkaraa. Kolmosen kalja ja kossu (jollei lopu ennen apetta) kyytipojaksi.
Huomena menen Turkuun teatteriin. Paranoia.Vanhus kirjoitti:
En tiedä, miksi pippuripihvin kanssa saisi syödä vaan lohko- tai ranskanpottua(yök. En myöskään, miksei pottumuussin kanssa voisi siemailla punkkua.
Jälkikasvustani löytyy yksi kahden vitjan rotisseur-kokki. Hänen tekemänään maistelin ensi kerran omatekoista perunamuussia pippuripihvin ja punkun ryydittämänä. Hyvää oli, kelpasi toisillekin herkkusuille.
Mutta snadimukastadi musuttaa mulle vaan sen takia, kuse on niin hienoa sukua.
Tänään aion iltasella ottaa pakkasesta purtavaksi puolukoita ja mustaa makkaraa. Kolmosen kalja ja kossu (jollei lopu ennen apetta) kyytipojaksi.
Huomena menen Turkuun teatteriin...muusi ja punkkua/pippuripihvi-kuviota.. Kotikäytössä se menis ihan tuolleen kun kerroit,jos joku haluaa ravintelikäyttöön tuota muusia muokata uuteen uskoon niin se ei liene ongelma,vaikka tyliin pariisinperunat..
Kriitikot on usein uskollisia maksalaatikon ja turhanpäiväsiä sukankuluttajia,uuden kokeileminen ruoanlaitossa ei liene kovin suuri synti?- yhdistelmä
Kadunmies kirjoitti:
..muusi ja punkkua/pippuripihvi-kuviota.. Kotikäytössä se menis ihan tuolleen kun kerroit,jos joku haluaa ravintelikäyttöön tuota muusia muokata uuteen uskoon niin se ei liene ongelma,vaikka tyliin pariisinperunat..
Kriitikot on usein uskollisia maksalaatikon ja turhanpäiväsiä sukankuluttajia,uuden kokeileminen ruoanlaitossa ei liene kovin suuri synti?jonka olen kuullut, mutta sopii tyyliin
yhdistelmä kirjoitti:
jonka olen kuullut, mutta sopii tyyliin
..se on sinun mielipiteesi,ja nyt olet esittänyt sen!
- Paranoia.Vanhus
Kadunmies kirjoitti:
..se on sinun mielipiteesi,ja nyt olet esittänyt sen!
On kurmeeherkkukurkku.
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
On kurmeeherkkukurkku.
..perunan kuoriminen ei hältä suju ja siksi suosii makaronia
- koskaan
Kadunmies kirjoitti:
..perunan kuoriminen ei hältä suju ja siksi suosii makaronia
miettinyt, että miksi reilujen saapuessa paikalle muut katoavat? Porukkanne on pieni ja näyttää pysyvän?
koskaan kirjoitti:
miettinyt, että miksi reilujen saapuessa paikalle muut katoavat? Porukkanne on pieni ja näyttää pysyvän?
..saahan sitä yrittää ;))
mutta mitä tekee rosepippurit ruoassa? Inhan makuisia ja jotenkin väkisten esille tuotuja.
Maguasiaa siis...- Paranoia.Vanhus
Magiiggaa niin.Ja makusaa.
Olin eilen syömäs Turuus Hamburgerbörssin Oskarin olohuoneessa. Kysäisin tajoilijalta, miten hän suhtautuisi, jos pippuripihvin perunavaihtoehdoksi asiakas pyytäisi perunamuhennosta. Tarjoilija totesi, että kyllä sitä monasti pyydetään. Ei ole mitään ihmeellistä. Kehui talon muussin taivaalliseksi. Samlla valisti hän, että on menossa kansainvälinen perunan vuosi, ja että erityppisiä peunavaihoehtoja kannattaa udella ransakalaisten sijaan.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995