Ei voi mitään, parempi voitti taas. Kärpäset voi jo alkaa keskittyyn pronssipeliin. Hei miten veikkaatte että finaalissa käy? Jyppi on kyl aika kovassa vedossa, mutta uskon että Blues vie finaalit voitoin 4-2. Mitä te veikkaatte? t. Erkki Erinomainen Espoosta
Vastaukset 8
- käppyröitsijä
Kärpät on tottuneet antamaan pari eteen ja tulemaan sitten takaapäin. Ovat sellaista perämiestyyppiä. Blues taas tykkää siitä, kun tullaan perästä päin ahdistelemaan.
- käppyröitsijä
Taas laitettiin espoolaisia ahteriin ja kovaa.
- antikärppä
alku taitavampi joukkue vie ja halonhakkaajat vikisee. Toinen erä mahdollisesti toisinpäin mikäli kiekottoman blokkaaminen sallitaan, toivottavasti ei. Tiukka peli tulee olemaan, veikkaan, kärpillä yleensä vahva toinen erä muutenkin, hermokontrolli ratkaisee myös.
- antikärppä
pelaako tämä mikkola jonkilaisella "diplomaattiluvalla", on tuomarin ulottumattomissa, törkeä laitataklaus 5 20, paikallaan muttei mitään? Katselin jo edellisessä pelissä miten se koettaa jälkeen jäädessään pyörähtää perään ja kahvata mailalla pään korkeudelta??? No, ottelun kulminaatiopiste oli selkeästi se taklaus, näin nämä menee, joku tuomari olisi antanut sen vitosen ja peli olisi ollut siinä, tää on tätä!
- Juha82
antikärppä kirjoitti:
pelaako tämä mikkola jonkilaisella "diplomaattiluvalla", on tuomarin ulottumattomissa, törkeä laitataklaus 5 20, paikallaan muttei mitään? Katselin jo edellisessä pelissä miten se koettaa jälkeen jäädessään pyörähtää perään ja kahvata mailalla pään korkeudelta??? No, ottelun kulminaatiopiste oli selkeästi se taklaus, näin nämä menee, joku tuomari olisi antanut sen vitosen ja peli olisi ollut siinä, tää on tätä!
laus mun mielestä mutta selevä jäähy.
- antikärppä
Juha82 kirjoitti:
laus mun mielestä mutta selevä jäähy.
irti laidasta, maila haaroissa, käsillä heittää lisävauhtia. Mikkola pääsee nimensä takia liian helpolla näissä, samoin viuhkola. Sitö kyllä hiukan ihmettelen ettei tilejä "tasattu", mikkolahan oli kentällä vielä 5-7 tilanteessa, olis kyllä pitänyt tarjota poikittaista suuhun. Blues on tässä suhteessa munaton joukkue.
- että...
Kärpät pronssipeliin??! :D
KÄRPÄT ON RAUTAA!!! - finaalisarja
On näköjään ollut hieman ennenaikaista pähkäillä jypin ja bluesin finaalisarjaa....heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451