Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

....RAKASTELLA....

rajusti.....

jonkun muun miehen kanssa kuin omani!! Omalla kun ei enää kunnolla seiso, mutta hänpä ei ole tuosta moksiskaan!! Joten, haluaisin naida oikein kunnolla - tietenkin miehen kanssa, jota kohtaan tuntisin jotakin. Haulaisin vielä kerran (!???) tuntea sen mahtavan fiiliksen, kun on ihastunut eikä voi mitään muuta ajatellakkaan kuin toista!!! Ottajia kyllä näkyisi olevan, mutta...se sydän kun ei hakkaa toivotulla tavalla.....yhyy....

20

5030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohon

      ole jo lääkkeet keksitty,lääkäriin mars,mars!!

    • blackmagictiger

      Musta ois Ihanaa Viettää Joskus romanttisia iltoja Oman Naiseni kanssa ja kahden koiran kera ja joskus sellaisia iltoja että tällä ois iltapuku ja mulla musta smokki ja sitte joskus taas mulla aamutakki ja tällä kimono

      • JOSAPAPPA

        RAKASTUA JA SEURUSTELLA JA RAKASTELLA KAKSISTAAN JA SITTEN JOSKUS NIIN ETTÄ TÄMÄ KAPSAHTAISI SYLIINI KUN OLISIMME KAKSISTAAN JA SITTEN JOSKUS TULISIN TÖISTÄ KOTIIN NIIN TÄMÄ OLISI VASTASSA


    • ?????

      Mulla on sama toive,paitsi,että olen mies.Kun on vuosikymmenet pumpannu samaa naista,joka lihoo päivä päivältä ja tissit,joiden koosta hän on ylpeä ovat kohta navan tasolla alkaa mielikuvitus olla monasti tiukoilla,jos sais vielä kerran nuorta tiukkaa naista,joutas huomenna kuoleen.

      • karvanen

        VITTUAKO PUMMPPAAT,HANKI BARBARA. minkälainen KALJAMAHA ite mahat olla.Meeppä PEILIN eteen !!!!!!!!!


    • Minä nainen

      Samat ajatukset. Haluaisin kokea vielä jotain elämää suurempaa. Niin, haluaisin rakastua tulisesti, mutta en kuitenkaan haluaisi erota 30 v kestäneestä liitosta! Haluaisin rakastella kunnolla ja unelmoin vieraasta miehestä!

      • haluja olisi

        Enpä ookaa yksin ajatusteni kanssa muilla on samalaisia fiiliksiä.
        Haluaisin rakastua vielä tulisesti, ja mua hyväiltäis ja puristeltais joka paikasta.Ensin tietenkin jättää tuo myrtsi ukko tuosta soffan nurkasta,jota jo inhoan.


    • Nimetön

      Vaikkakin se polte on voimakas.Jarjestä se niin että kukaan muu ei tiedä kuin Sinun kehosi sen täyttymyksen.

    • ????

      Onko se sama asia,että haluaa rakastella rajusti tai että haluaa ihastua johonkin ja rakastella rajusti?

      • <<<<<

        MUSTA OIS IHANAA ASUA 9 TALVEA ESPANJAN AURINGOSSA < MALLORCA.LANZAROTE.TORREMOLINOS.FUERTEVENTURA JA SITTEN 4 TALVEA MALLORCALLA < JA SIELLÄ TAVATA 6 3-9 NAISTA


    • Frisk

      Itse haluaisin rakastella vanhemman naisen kanssa.

    • metaskeema

      Näin sanoi eräs asiantunteva seksologi. Itse unelmoin siitä, että voisin ylipäätään harrastaa seksiä pelkäämättä sukupuolitauteja tai rahanmenoa. Mahdoton unelma, koska kukaan puhtoinen nainen ei tule luokseni tarjolle, joten minun on vähintäänkin lähdettävä liikkeelle kotoani. Jos lähden autolla, niin bensaa palaa.

      • koiranne

        mukaan sänkyyn, jesseteipillä tassut peittoon ettei selkään tule kynnenjälkiä ja sitten emäntä kontilleen ja luonto hoitelee loput, meinaan koiran luonto. ja kerrankin saa isoa sisään, siinä lerppakullikin alkaa törröttään kun kuuntelee riippatissin vikinää


    • Pihtarin=mies

      Kelläpä se ei haluttas kun on ollut 20 vuotta naimisissa ja vaimo on 10 vuotta pihannut antaa vain silloin kun hänellä sattuu haluttaan kerran kuukaudessa.Sit on niin tabuihin kangistunut ettei haluu kokeilla mitään uusia seksikokemuksia.Kyl kunnon nainnit tekis kutaa ja viel sellaisen kanssa joka haluis kokea kaikenlaista kivaa mitä nyt kumpikin olis valmis kokeilee.

      • Rosa---nainen!

        Minä sain miehen korvikkeen,sellasen ihanan pinkin/rosan punaisen!
        Antaa aina kun haluaa
        Ei kanna seksitauteja
        Ei ole uskoton
        Ja aina valmiina
        Lista olisi pitkä,vaan sensuuri tulisi väliin?


    • kuin

      mun suustani... ihana unelma..

    • unelmien haave

      Haluaisin rakastella laavulla rakotulien loisteessa kuutamon ja tähtien ltuikkkeessa ihanan naisen kanssa.

      • iki59

        Onks suomalaiset kollit noin toivottomian luusereita, et ne itkee tollasia asioita, ottakaa nyt ihmeessä niskastanne kiinni, tai tää kansakunta kuolee sukupuuttoon!


      • 178
        iki59 kirjoitti:

        Onks suomalaiset kollit noin toivottomian luusereita, et ne itkee tollasia asioita, ottakaa nyt ihmeessä niskastanne kiinni, tai tää kansakunta kuolee sukupuuttoon!

        Voiko noin yksinkertaista miestä ollakkaan ota vain itteäs niskasta kiinni eläkkä nimittele toisia luuseriksi.Meitä romattisia miehiä on onneksi suomessa paljon.


    • niin miekin haluaisin rakastella rajusti naisen kanssa, mut mistä löytyis nainen joka olisi siihen valmis? Jos sellaisia olisi niin ei ku ilmoituksia tänne!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe