Pelican Potomac -kanootti tai muu ?

Kesällä melomaan

Hei !

Kanoottille olisi tarvetta. Käyttöni ei varmaankaan tule kovin suurta olemaan, eikä erityisen vaativaa ( ehkä ? )

Ei ole kanooteista mitään kokemusta, joten olen niistä täysin pihalla, eli ns. "keltanokka"

Jospa tässä vielä hiukan säästelisi rahaa, niin mitä kanoottia suosittelisitte, jossa hinta / laatu olisi kohdllaan ?

Erittäin tärkeää minulle on mahdollisuus, että lähettävät kaukokiidon mukana kanootin suoraan matkahuoltoon postiin tai kotiovelle 65 euron lisähintaan.

Asun nimittäin kaukana kaiksista kanootteja yms myyvistä liikeistä. Posti ja matkahuolto yms sentään ovat suhteellisen lähellä.

Hobby Hall myy kyseistä hintaan 799 euroa.
Sanokaas suoraan mitä mieltä olette tuosta mallista ?

Onko tämä joku uudempi tai parannettu malli entisisistä ?

Kiitän suuresti mielipiteistänne !

http://www.hobbyhall.fi/default.asp?cat1=204&cat2=472&t=ccsub3&cm_mmc=Google-_-Garden & Hobby_Kalastus, veneily-_-kanootti-_-Broad_3161782128|-|100000000000000037744&cm_guid=1-_-100000000000000037744-_-3161782128

Mukavaan, luonnonläheiseen harrastamiseen!

Pelican Potomac -kanootilla kuljet ketterästi ja äänettömästi myös sellaisissa paikoissa, joihin ei soutuveneellä ole asiaa – umpeen ruohottuneissa rantavesissä ja tiheissä kaislikoissa, kapeissa ja kivisissä joenlatvoissa ja vaikka kuohuvissa koskissa. Pelican on valmistettu lujasta, koviakin kolhuja kestävästä RAM-X -polyetyleenistä. Rakenne on jäykistetty vankkojen PVC-penkkien ja alumiinisien reunalistojen avulla. Keveydestään huolimatta Pelican-kanootti kantaa hyvin jopa kolme aikuista.

Tekniset tiedot »

PELICAN POTOMAC:
• Pituus: 445 cm • Leveys: 94 cm • Paino: 39 kg • Kantavuus: 363 kg • Materiaali RAM-X-polyetyleeniä, tukirakenteet alumiinia ja PVC:tä • 3 istuinta; muotoonvaletut juomapullotelineet/säilytyslokerot • 2 alumiinivartista muovilapaista melaa, pituus 142 cm • Nostokahvat • Toimitetaan nostokahvat, tukiputki ja istuimet irrallaan. Kokoamisessa tarvitset ristipäämeisseliä ja 10 mm:n kiintoavainta (eivät sis. toimitukseen) • Valmistettu Kanadassa • Kanootilla ja meloilla 2 vuoden takuu.

0

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        208
        2479
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        3
        2099
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        317
        1837
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        95
        1605
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        83
        1485
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        200
        1230
      7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        67
        1170
      8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        25
        1111
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        48
        1027
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        73
        996
      Aihe