http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/04/venalaiskoneen_pakkolasku_onnistui_moskovassa_663166.html
Kumman usein on amerikkalaisvalmisteiset koneet ilmassa reistailleet. Toin tämän nyt hyvissä ajoin esille, jos vaikka eräs "upseeri" sattuu lukemaan vain pelkän otsikon ja taas innostuneena käy haukkumaan venäläiskoneiden laatua. Herättihän hiljattain suurta hilpeyttä sen erään "upseerin" toteamus alas pudonneen koneen teknisestä heikkoudesta, hän kun luuli pudonneen koneen olleen venäläisvalmisteinen, mutta olikin amerikkalainen sekin.
Boeing 737 reistaili
10
269
Vastaukset
- mamumies
Hyvä että toit asian esille. Uutiset kannattaakin yleensä lukea loppuun asti. Hyvin tehty myös miehistöltä. Näiden länsirautojen pettäminen alkaa olla jokapäiväistä elämää...
Hitman ei kuitenkaan vastaa tähän. On hyvin todennäköistä että Hitman istuu muutaman päivän tai viikon hiljaa kunnes löytää taas joko "uutisen" tai sitten uutisen omasta skitsofreenisesta päästään. - konetyypit
eivät reistaile ilmassa - sinne kun eivät edes pääse.
- Hihhuli-Bush
Lentokonetta ei ole vielä keksittykään.
Kuu on juustoa. Nuo asiat on ääni päässäni
ilmoittanut.
- ole putoillut?
Aika usesti.
- konetyyppi
Boeing 737 on maailman yleisin matkustajakone.
Siksi niitä eniten putoileekin. - siis ehdointahdoin
konetyyppi kirjoitti:
Boeing 737 on maailman yleisin matkustajakone.
Siksi niitä eniten putoileekin.ostella yleisintä eniten putoilevaa konetta.Hankkii harvinaisimman vähiten putoilevan.Eikä mene ameriikkalaisten selitysten lankaan.
- on eniten
konetyyppi kirjoitti:
Boeing 737 on maailman yleisin matkustajakone.
Siksi niitä eniten putoileekin.valmistettu, eikä niitä 80-luvun koneita vieläkään tipu samaa tahtia.
- vara
on eniten kirjoitti:
valmistettu, eikä niitä 80-luvun koneita vieläkään tipu samaa tahtia.
parempi, sanotaan.
- hiukka eroa
on eniten kirjoitti:
valmistettu, eikä niitä 80-luvun koneita vieläkään tipu samaa tahtia.
Boeing 737 onvalmistettu noin 5000 kpl.
Tu-154 on valmistettu vain noin 900 kpl.
Ja silti taitaa juuri putolev johtaa putoamistilastoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_737
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154 - XParoniX
hiukka eroa kirjoitti:
Boeing 737 onvalmistettu noin 5000 kpl.
Tu-154 on valmistettu vain noin 900 kpl.
Ja silti taitaa juuri putolev johtaa putoamistilastoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_737
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154"Useimmat onnettomuudet ovat johtuneet ihmisten, eivät itse lentokoneen virheistä". Huono kuski saa hyvänkin koneen putoomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481