Boeing 737 reistaili

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/04/venalaiskoneen_pakkolasku_onnistui_moskovassa_663166.html

Kumman usein on amerikkalaisvalmisteiset koneet ilmassa reistailleet. Toin tämän nyt hyvissä ajoin esille, jos vaikka eräs "upseeri" sattuu lukemaan vain pelkän otsikon ja taas innostuneena käy haukkumaan venäläiskoneiden laatua. Herättihän hiljattain suurta hilpeyttä sen erään "upseerin" toteamus alas pudonneen koneen teknisestä heikkoudesta, hän kun luuli pudonneen koneen olleen venäläisvalmisteinen, mutta olikin amerikkalainen sekin.

10

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamumies

      Hyvä että toit asian esille. Uutiset kannattaakin yleensä lukea loppuun asti. Hyvin tehty myös miehistöltä. Näiden länsirautojen pettäminen alkaa olla jokapäiväistä elämää...

      Hitman ei kuitenkaan vastaa tähän. On hyvin todennäköistä että Hitman istuu muutaman päivän tai viikon hiljaa kunnes löytää taas joko "uutisen" tai sitten uutisen omasta skitsofreenisesta päästään.

    • konetyypit

      eivät reistaile ilmassa - sinne kun eivät edes pääse.

      • Hihhuli-Bush

        Lentokonetta ei ole vielä keksittykään.
        Kuu on juustoa. Nuo asiat on ääni päässäni
        ilmoittanut.


    • ole putoillut?

      Aika usesti.

      • konetyyppi

        Boeing 737 on maailman yleisin matkustajakone.
        Siksi niitä eniten putoileekin.


      • siis ehdointahdoin
        konetyyppi kirjoitti:

        Boeing 737 on maailman yleisin matkustajakone.
        Siksi niitä eniten putoileekin.

        ostella yleisintä eniten putoilevaa konetta.Hankkii harvinaisimman vähiten putoilevan.Eikä mene ameriikkalaisten selitysten lankaan.


      • on eniten
        konetyyppi kirjoitti:

        Boeing 737 on maailman yleisin matkustajakone.
        Siksi niitä eniten putoileekin.

        valmistettu, eikä niitä 80-luvun koneita vieläkään tipu samaa tahtia.


      • vara
        on eniten kirjoitti:

        valmistettu, eikä niitä 80-luvun koneita vieläkään tipu samaa tahtia.

        parempi, sanotaan.


      • hiukka eroa
        on eniten kirjoitti:

        valmistettu, eikä niitä 80-luvun koneita vieläkään tipu samaa tahtia.

        Boeing 737 onvalmistettu noin 5000 kpl.
        Tu-154 on valmistettu vain noin 900 kpl.
        Ja silti taitaa juuri putolev johtaa putoamistilastoja.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_737
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154


      • XParoniX

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe