JYP HT:lle tuli noutaja. Poika pysyy Oulussa.
Vastaukset 7
- Good bye
...
- KERHOKAANI842
HURRIKAANI JYRÄÄ MESTARIKSI OTTELUVOITOIN 4-0
MUSTA OIS UPEETA JOS MITALLITAULUKKO OIS TÄÄ
JYP KULTAA
KÄRPÄT HOPEAA
PRONSSIA BLUES
KALPA NELJÄS
< SITTEN SAISIVAT NÄMÄ OULULAISET OPETUKSEN MITEN KIEKKOA PELATAAN...OLEN KERHOFANI MUTTA MYÖS JYP-FANI SUOSIKKIPELAAJA VILLE MÄNTYMAA - on jäänyt
KERHOKAANI842 kirjoitti:
JYP KULTAA
KÄRPÄT HOPEAA
PRONSSIA BLUES
KALPA NELJÄS
< SITTEN SAISIVAT NÄMÄ OULULAISET OPETUKSEN MITEN KIEKKOA PELATAAN...OLEN KERHOFANI MUTTA MYÖS JYP-FANI SUOSIKKIPELAAJA VILLE MÄNTYMAACaps Lock päälle.
- ymmärtäjä
on jäänyt kirjoitti:
Caps Lock päälle.
Hänelle ei ole vielä koulussa opetettu näitä ns. painokirjaimia. Aapiskukossa kaikki kirjaimet on aina isoja.
- Peku1991
ymmärtäjä kirjoitti:
Hänelle ei ole vielä koulussa opetettu näitä ns. painokirjaimia. Aapiskukossa kaikki kirjaimet on aina isoja.
taisi lyödä niin tyhjentävän kommentin jääkiekosta, et kärppä faneilla meni jo luu kurkkuun et pitää muotoseikoista avautua. Vai kuinka?
- iucu
Peku1991 kirjoitti:
taisi lyödä niin tyhjentävän kommentin jääkiekosta, et kärppä faneilla meni jo luu kurkkuun et pitää muotoseikoista avautua. Vai kuinka?
No oli kyllä tyhjentävä analyysi ja ei voi ku ihailla tuota juttua. Jos Jyp voittaa, Kärpät saa hopeaa, Blues pronssia ja Kalpa neljännen sijan, niin sitten Oululaiset saavat opetuksen miten lätkää pelataan, vai miten se meni?
Ei tähän voi kai mitään lisätä.. - tyyhmä lapsi
KERHOKAANI842 kirjoitti:
JYP KULTAA
KÄRPÄT HOPEAA
PRONSSIA BLUES
KALPA NELJÄS
< SITTEN SAISIVAT NÄMÄ OULULAISET OPETUKSEN MITEN KIEKKOA PELATAAN...OLEN KERHOFANI MUTTA MYÖS JYP-FANI SUOSIKKIPELAAJA VILLE MÄNTYMAAkyl senäin menee
KÄRPÄT KULTAA
JYP HOPEAA
PRONSSIA KALPA
BLUES NELJÄS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498