Kårpät

finaaliin

JYP HT:lle tuli noutaja. Poika pysyy Oulussa.

7

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Good bye

      ...

      • KERHOKAANI842

        HURRIKAANI JYRÄÄ MESTARIKSI OTTELUVOITOIN 4-0
        MUSTA OIS UPEETA JOS MITALLITAULUKKO OIS TÄÄ
        JYP KULTAA
        KÄRPÄT HOPEAA
        PRONSSIA BLUES
        KALPA NELJÄS
        < SITTEN SAISIVAT NÄMÄ OULULAISET OPETUKSEN MITEN KIEKKOA PELATAAN...OLEN KERHOFANI MUTTA MYÖS JYP-FANI SUOSIKKIPELAAJA VILLE MÄNTYMAA


      • on jäänyt
        KERHOKAANI842 kirjoitti:

        HURRIKAANI JYRÄÄ MESTARIKSI OTTELUVOITOIN 4-0
        MUSTA OIS UPEETA JOS MITALLITAULUKKO OIS TÄÄ
        JYP KULTAA
        KÄRPÄT HOPEAA
        PRONSSIA BLUES
        KALPA NELJÄS
        < SITTEN SAISIVAT NÄMÄ OULULAISET OPETUKSEN MITEN KIEKKOA PELATAAN...OLEN KERHOFANI MUTTA MYÖS JYP-FANI SUOSIKKIPELAAJA VILLE MÄNTYMAA

        Caps Lock päälle.


      • ymmärtäjä
        on jäänyt kirjoitti:

        Caps Lock päälle.

        Hänelle ei ole vielä koulussa opetettu näitä ns. painokirjaimia. Aapiskukossa kaikki kirjaimet on aina isoja.


      • Peku1991
        ymmärtäjä kirjoitti:

        Hänelle ei ole vielä koulussa opetettu näitä ns. painokirjaimia. Aapiskukossa kaikki kirjaimet on aina isoja.

        taisi lyödä niin tyhjentävän kommentin jääkiekosta, et kärppä faneilla meni jo luu kurkkuun et pitää muotoseikoista avautua. Vai kuinka?


      • iucu
        Peku1991 kirjoitti:

        taisi lyödä niin tyhjentävän kommentin jääkiekosta, et kärppä faneilla meni jo luu kurkkuun et pitää muotoseikoista avautua. Vai kuinka?

        No oli kyllä tyhjentävä analyysi ja ei voi ku ihailla tuota juttua. Jos Jyp voittaa, Kärpät saa hopeaa, Blues pronssia ja Kalpa neljännen sijan, niin sitten Oululaiset saavat opetuksen miten lätkää pelataan, vai miten se meni?

        Ei tähän voi kai mitään lisätä..


      • tyyhmä lapsi
        KERHOKAANI842 kirjoitti:

        HURRIKAANI JYRÄÄ MESTARIKSI OTTELUVOITOIN 4-0
        MUSTA OIS UPEETA JOS MITALLITAULUKKO OIS TÄÄ
        JYP KULTAA
        KÄRPÄT HOPEAA
        PRONSSIA BLUES
        KALPA NELJÄS
        < SITTEN SAISIVAT NÄMÄ OULULAISET OPETUKSEN MITEN KIEKKOA PELATAAN...OLEN KERHOFANI MUTTA MYÖS JYP-FANI SUOSIKKIPELAAJA VILLE MÄNTYMAA

        kyl senäin menee
        KÄRPÄT KULTAA
        JYP HOPEAA
        PRONSSIA KALPA
        BLUES NELJÄS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe