Olisi jo jonkun muun kuin Kärppien vuoro voittaa mestaruus. Lähes kaikki suomalaiset Oulun läänistä etelään ovat Jypin takana. Hoitakaa homma!
Jypillä takana kaikki muut, paitsi oululaiset!
10
713
Vastaukset
- 123
hah hah kyllä täältä etelästäki löytyy kärpän puolel olevia.et eiköhän se poika jää ouluun.onnea siitä kärpille
- Itärajan mies
Ihan oikeesti nyt on aika laittaa stoppi pohjoisen ja "puolen Suomen" hegemonialle kiekkoliigassa. Itte oisin suonut Bluesin pääsevän finaaliin, vaikka en yleensä pääkaupunkiseutua sympatiseeraakaan.
- lukkona
länsi suomesta löytyy jyp kannattajia. nyt on aika uuden mestarin ja se on jyppi
- Hämäläinen II
Ei todellakaan ole. JyP on navetan takainen joukkue. Hieno saavutus se on hopeakin.
- jim
sotkamossa ollaan ainaki kärppientakana loppuun asti!!
- Tampere-Vaasa
Sotkamossa varmaan olettekin. Ja samoin todennäköisesti Kuusamossa ja muissa pohjoisen kunnissa. Ja mikäs siinä, Kärpäthän lienee teitä lähin liigajoukkue maantieteellisesti. Vaan ei meitä etelä-suomalaisia lähin. Ei maantieteellisesti, eikä henkisesti.
Tietysti Kärpät saattaa silti voittaa, vaikka suomalaisen jääkiekkokansan lukumääräinen enemmistö ei sitä toivokaan. Siinä tapauksessa ei auta kuin onnitella. - jim
Tampere-Vaasa kirjoitti:
Sotkamossa varmaan olettekin. Ja samoin todennäköisesti Kuusamossa ja muissa pohjoisen kunnissa. Ja mikäs siinä, Kärpäthän lienee teitä lähin liigajoukkue maantieteellisesti. Vaan ei meitä etelä-suomalaisia lähin. Ei maantieteellisesti, eikä henkisesti.
Tietysti Kärpät saattaa silti voittaa, vaikka suomalaisen jääkiekkokansan lukumääräinen enemmistö ei sitä toivokaan. Siinä tapauksessa ei auta kuin onnitella.kärpät vie mestaruuden.. ja se on ihan oikein ylimieliselle duffalle! pohjostuuli on näin keväisin todella kylmä... :) ettei vaan duffalla kalju paleltus..?
- Mä vaan
jim kirjoitti:
kärpät vie mestaruuden.. ja se on ihan oikein ylimieliselle duffalle! pohjostuuli on näin keväisin todella kylmä... :) ettei vaan duffalla kalju paleltus..?
Alataloltako leikataan sitten tukka jos Dufvalta kalju paleltuu?
- jim
Mä vaan kirjoitti:
Alataloltako leikataan sitten tukka jos Dufvalta kalju paleltuu?
ei ne pohjosen miehillä palellu..
- Elisau`
Joo, khyl se poika sais tänn Jyväskylään tänä vuon tulla ! Ja oon siitä aika varma ! PeeÄs. Kärpil liian iso ego jyväskylää ^^D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846