Minä olen jumala

ettekä te

joten palvokaa minua.Hullujen huoneelle en lähde,älkää edes yrittäkö minua työntää sinne.Mitäs palvelijat?

8

2245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä!

      Sinun pitäisi kyllä kertoa nimesi, jotta voisimme sitä palvotessamme hokea. Ja olisi hyvä olla myös jonkinlaista ohjetta palvontamenojen oikeaoppiseksi suorittamiseksi.

      • päätelmä

        Kun koiralle antaa ruokaa, koira päättelee, että antaja on jumala. Kissa puolestaan ajatelee, että hän on jumala.

        Terv. Mishka, Topi ja Tumppi


      • uskis
        päätelmä kirjoitti:

        Kun koiralle antaa ruokaa, koira päättelee, että antaja on jumala. Kissa puolestaan ajatelee, että hän on jumala.

        Terv. Mishka, Topi ja Tumppi

        Koira on tyypillinen uskis.


      • historia toistaa itseään
        uskis kirjoitti:

        Koira on tyypillinen uskis.

        Skientologian isä, L. Ron Hubbard:
        You don't get rich writing science fiction. If you want to get rich, you start a religion.


    • Uskonnoista vapaa

      Perusta uskonto. Se on hyvä business. Mallia kannattaa ottaa Mohammedista, joka perusti Islamin, mutta samat peruselementit on myös kaikissa muissa pitkään säilyneissä uskonnoissa tai lahkoissa.

      Tietty kriittinen massa kannattajia tarvitaan ja sen lisäksi pitää olla sääntöjä, joilla sinun kirjoittamia, puhumia tai sinun oikeaksi hyväksymiä muiden profeettojen keksimiä oppija ei voi kyseenalaistaa. Rikkomisesta pitää olla sanktioita. Paras on kuolemantuomio, perheestä ja yhteisöstä erottaminen on myös vahvoja työkaluja. Helvetillä pelottelu tehoaa myös niihin jotka uskovat sinua eli kehittämääsi uskonnollista oppirakennelmaan.

      Uskonto busineksessä kilpailu on kovaa. Parasta on jos pystyt tuhoamaan muiden uskontojen johtajat, kirkot ja sellaiset uskovaiset, jotka eivät halua liittyä sinun uskontoosi.
      Tämä on ollut perusoppi muun muassa Juutalaisuuden ja kristillisyyden pääsuuntien sekä ennen kaikkea Islamin osalta.
      Vähemmän aggressiiviset uskonnot tai oppisuunnat on tapettu sukupuuttoon.

      Uskontosi on oltava kollektiivista ja perustua isoihin massakokouksiin ja yhteisesti lausuttuihin uskontunnustuksiin. Lisäksi seremoniat pitää olla mahdollisimman mahtipontisia ja hyvin tarkkaan sinun määrittelemiä ja rakennukset pitää olla myös suuruutta vahvistavia.

      Lähetyskäsky on myös oltava. Silloin kaikki velvoitetaan levittämään sinun ainoaa oikeaa uskontoa. Tämä tehdään pakolla jos mahdollista, mutta jos ei niin sitten pyritään menemään hyväntekijän ominaisuudessa käännytettävän kultturin pariin ja kun luottamus saavutetaan niin silloin erityisesti "pakanat" ovat valmiita liittymään uskoosi. Jos paikanpäällä on jo vahva uskonto niin sinulla ei ole mahdollisuuksia paitsi jos keksit jotakin todella uutta tai voit käyttää väkivaltaa.

      Onnea yritykselle. Kuten sanottu niin ota mallia aiemmin saman tehneiltä kuten Abrahamista, Paavalista ja Mohammedista. Ota mallia myös oppeja edelleen kehittäneiden ideoista. Jeesuksesta ei kannata oppia ottaa, koska hän ei perustanut mitään uskontoa, mutta hänen nimissään Paavali keksi perustaa kristinuskon ensimmäisen version.

    • Hiljaa saastasäkit!

      Kerro lisää viisaita sanojasi jumalani.

      Muut voivat sitten jättää nassutuksensa muualle kun minun jumalani puhuu minulle täällä netissä ja ihan todistetutusti. Jos ei usko niin voin vannoa että teidän läppänne haihtuu bittiavaruuteen muuttamatta yhtää mitään mihinkään suuntaan, koska me olemme oikeassa (minä ja jumalani) ja te väärässä.

    • ToivoR1

      Juu, ole ihan rauhassa

    • kaikki me ollaan

      koska kaikki ovat jumalan kuvia. Että se siitä sitten. Syöt ja paskannat siinä kuin muutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe