olen iloinen ja onnellinen kun

blondeistablondein72hki

-viestejäni kommentoidaan eli lisää kiitos

-14v likka teki taas ihanaa salaattia,omasta tahdosta

-olen saanut vähitellen miehen "opetettua" terveellisemmin syömään ja laihdutus jatkuu kun on parantunut

-mies vähitellen oppimassa puhumaan lasten kanssa ainaisen huutamisen sijaan

-minulla ihana työyhteisö

-meni odotettua paremmin kahden nuorimman tytön keskustelut

-oli fantastisen onnistunut Tallinnan reissu nuorimpien lasten kanssa ja selvinpäin

-päästään teinien ja heidän kavereidensa kanssa kahden kk kuluttua tallinnaan

-minulla kauniit ihanat fiksut lapset

-aina olaan selvitty ja aina tulemme selviämään perheenä vaikeuksien kautta voittoon

¤kerron lisää myöhemmin mistä olen onnekas¤

KIVAA MAANANATAITA KAIKILLE RAKKAILLE LUKIJOILLENI!

¤paitsi tuosta en ole iloinen kun jostain syystä en osaa ikinä kirjoittaa oikein maananataita hih ;O> ¤

-ja kun olen rehellinen ja luotettava tosin liian kiltti ja liian avoin eli noista en oo itessäni onnellinen

18

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      olen kun meni hyvin keskustelu,14v teki nami nami salaatin;)

      • kun jaksat

        iloita elämän pikku asioista.

        T: Me kaksi brunettea


    • kohta oksennustaudssa

      kun se 14v likka sairaana salaattia teki

      • blondeistablondein72hki

        oksenteli vai oliko se jälkeen hmmm anteeksi tää emmentaali vaivaa ja mulla hieman oksettava olo mutta kipeäksi en aio tulla.

        Pesi ja desinfioi likka kätensä ennen kuin alkoi salaatin tekoon.

        Oltiin töideni jälkeen pihalla kahvilla naapureiden takia.

        14v tyttö ei ollut koulussa kun joutui odottamaan yli kolme tuntia hammaslääkäriin pääsyä.

        Tuli hyviä uutisia kun saadaan huimia summia takas veronpalautusta eli kannattaa pitää suurempaa veroprosenttia.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        oksenteli vai oliko se jälkeen hmmm anteeksi tää emmentaali vaivaa ja mulla hieman oksettava olo mutta kipeäksi en aio tulla.

        Pesi ja desinfioi likka kätensä ennen kuin alkoi salaatin tekoon.

        Oltiin töideni jälkeen pihalla kahvilla naapureiden takia.

        14v tyttö ei ollut koulussa kun joutui odottamaan yli kolme tuntia hammaslääkäriin pääsyä.

        Tuli hyviä uutisia kun saadaan huimia summia takas veronpalautusta eli kannattaa pitää suurempaa veroprosenttia.

        kesti 1.5t.

        Käytiin lettukahvilla kaveriperheen luona.

        Kohta suihkuun.

        Kaupassa kävin.

        Mulle on nyt useinkin exät vietitelleet mutta en oo heille lämmennyt..

        Mä muuten käyn ihan sika usein kapakassa eli noin kerran vuodessa ja juoppo kun olen niin muuten dokaan noin 2 kertaa vuodessa siiis voi mun lapsparkoja;))

        Mun kaameet kauhukakarat ei ryyppää,heillä ystäviä ja oavt suosittuja niin kavereidensa ku opettajiensakin keksen sekä muidenkin ja he niiin kamalia ovat että haluavat siivota ja tehdä ruokaa sekä auttaa kaikessa muutenkin;>

        AURINKOISTA KESKIVIIKKOA KAIKILLE RAKKAILLE JOTKA JAKSATTE LUKEA PÄIVÄKIRJAANI!!!


      • totuudentorvi 13
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kesti 1.5t.

        Käytiin lettukahvilla kaveriperheen luona.

        Kohta suihkuun.

        Kaupassa kävin.

        Mulle on nyt useinkin exät vietitelleet mutta en oo heille lämmennyt..

        Mä muuten käyn ihan sika usein kapakassa eli noin kerran vuodessa ja juoppo kun olen niin muuten dokaan noin 2 kertaa vuodessa siiis voi mun lapsparkoja;))

        Mun kaameet kauhukakarat ei ryyppää,heillä ystäviä ja oavt suosittuja niin kavereidensa ku opettajiensakin keksen sekä muidenkin ja he niiin kamalia ovat että haluavat siivota ja tehdä ruokaa sekä auttaa kaikessa muutenkin;>

        AURINKOISTA KESKIVIIKKOA KAIKILLE RAKKAILLE JOTKA JAKSATTE LUKEA PÄIVÄKIRJAANI!!!

        Mietippä hiukan: kerran vuodesa kapakkaan! Just vähän aika sitten kirjoitit kun olit siskon ja milloin kaverin ja milloin kenenkin kanssa ( jopa armaan ukkosi )oluelle / siiderillä. Joten taitaa tuo laskupää olla melko huono. Pikemminkin kerran viikkoon kapakassa! Ja tuo alkoholin käyttö: taitaa maistua se siideri /lonkero useamminkin kuin kerran vuoteen.

        Tytöistä: onhan niillä kertomasi mukaan milloin mitäkin ongelmia: kuraattori ottanut yhteyttä, milloin pahoinpidelty, milloin humalassa, milloin tupakkajuttuja, oppimisvaikeuksia etc. Joten, eiköhän tuo oman itsensä nostaminen muiden yläpuolelle taida olla vain toiveunta. Ps. tunnen perheesi OIKEIN hyvin. Tiedän mistä puhun.t. Tapulilainen


      • blondeistablondein72hki
        totuudentorvi 13 kirjoitti:

        Mietippä hiukan: kerran vuodesa kapakkaan! Just vähän aika sitten kirjoitit kun olit siskon ja milloin kaverin ja milloin kenenkin kanssa ( jopa armaan ukkosi )oluelle / siiderillä. Joten taitaa tuo laskupää olla melko huono. Pikemminkin kerran viikkoon kapakassa! Ja tuo alkoholin käyttö: taitaa maistua se siideri /lonkero useamminkin kuin kerran vuoteen.

        Tytöistä: onhan niillä kertomasi mukaan milloin mitäkin ongelmia: kuraattori ottanut yhteyttä, milloin pahoinpidelty, milloin humalassa, milloin tupakkajuttuja, oppimisvaikeuksia etc. Joten, eiköhän tuo oman itsensä nostaminen muiden yläpuolelle taida olla vain toiveunta. Ps. tunnen perheesi OIKEIN hyvin. Tiedän mistä puhun.t. Tapulilainen

        Ja kaikillahan aina silloin tällöin jotain onkelmia on niiin ja en oo kapakassa ku kerran vuodessa ,oli tossa parinkin vuoden tauko ja minä osaan olla selvinkinpäin kapakassa,en siihen viinaa tartte;)

        Oliko muita huolia sulla?
        Kerro ihmeessä niin koetan ne ratkoa.

        HYVÄÄ PITKÄPERJANTAITA!

        Mikä pahoinpitely?

        Kuka on humalassa?

        Kuka laittaa ittensä muiden yläpuolelle?En minä ainakaan sillä onneksi kukaan ei ole täydellinen ja onneksi en varsinkaan minä.

        Sairaasti tehnyt virheitä ja tulen tekemään mutta onnekseni niistä olen oppinut.

        Mitä rakas ystävä muuta haluat tietää?

        Olen ollut kapakassa esim karaokessa vain veden voimalla joten on surkeaa ja vain juopot niin ajattelee,ettei voi pitää hauskaa ilman viinaa.

        Ilo ilman viinaa ei todellakaan ole teeskentelyä.

        Olen todella iloinen ja tyytyväinen kun osaan puhua uskallan puhua ongelmista,en teeskentele muuta kuin olen ei kuulu tapoihini.

        Hienoa kun on sosiaalityöntekijöitä jotka tarvittaessa auttavat mutta huonoa sulle kun mielestäsi ei saisi apua hakea vaan pitäisi yksin märehtiä niin että masentuu tulee huumeet kuvaan.....ei onnistu,mie mieluiten puhun.

        Onhan toi ukko mua joskus lyönyt sekä lapsia mutta se tapahtui kauan sitten ja vain sen kerran eli mitä muuta pahoinpitelyä tarkoitata?

        Ääh tsori en osaa kirjoittaa;/

        Tartteisin silmälasit mulla huono näkö siis muutenkin kuin vain kaamee ulkonäkö;D

        No jos tunnet minut niin sitten sulla munaa sanoa se ,vaan pelkurit puhuu selän takana paskaa niin ja ne jotka TUNTEE minut ja ukon niin ne TIETÄÄ TODELLISUUDEN eivätkä arvaile turhia.

        Onnee sulle ja hienoo kun raukkamaisena piilottelet,onneksi olen rehellinen mutta liian rehellinen liian avoin ja liian kiltti joten kaikkien myös ilmeisesti sun on helppo käyttää hyväksi kiltteyttäni mutta tsemppii,jatka samaan malliin ja onneksi en oo raukkis vaikka myös minina on saatanana epämukavaa ja vaikeeta...

        On tapahtunut uskomattomia asioita ja vain kovanluonteeni ansiota en oo hullujenhuoneella vaikka hulluämmä olenkin niin ja sen ansiota että omaan positiivisen luonteen ja positiivisen elämän katsomuksen eli aina ja ikuisesti VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON;o>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Ja kaikillahan aina silloin tällöin jotain onkelmia on niiin ja en oo kapakassa ku kerran vuodessa ,oli tossa parinkin vuoden tauko ja minä osaan olla selvinkinpäin kapakassa,en siihen viinaa tartte;)

        Oliko muita huolia sulla?
        Kerro ihmeessä niin koetan ne ratkoa.

        HYVÄÄ PITKÄPERJANTAITA!

        Mikä pahoinpitely?

        Kuka on humalassa?

        Kuka laittaa ittensä muiden yläpuolelle?En minä ainakaan sillä onneksi kukaan ei ole täydellinen ja onneksi en varsinkaan minä.

        Sairaasti tehnyt virheitä ja tulen tekemään mutta onnekseni niistä olen oppinut.

        Mitä rakas ystävä muuta haluat tietää?

        Olen ollut kapakassa esim karaokessa vain veden voimalla joten on surkeaa ja vain juopot niin ajattelee,ettei voi pitää hauskaa ilman viinaa.

        Ilo ilman viinaa ei todellakaan ole teeskentelyä.

        Olen todella iloinen ja tyytyväinen kun osaan puhua uskallan puhua ongelmista,en teeskentele muuta kuin olen ei kuulu tapoihini.

        Hienoa kun on sosiaalityöntekijöitä jotka tarvittaessa auttavat mutta huonoa sulle kun mielestäsi ei saisi apua hakea vaan pitäisi yksin märehtiä niin että masentuu tulee huumeet kuvaan.....ei onnistu,mie mieluiten puhun.

        Onhan toi ukko mua joskus lyönyt sekä lapsia mutta se tapahtui kauan sitten ja vain sen kerran eli mitä muuta pahoinpitelyä tarkoitata?

        Ääh tsori en osaa kirjoittaa;/

        Tartteisin silmälasit mulla huono näkö siis muutenkin kuin vain kaamee ulkonäkö;D

        No jos tunnet minut niin sitten sulla munaa sanoa se ,vaan pelkurit puhuu selän takana paskaa niin ja ne jotka TUNTEE minut ja ukon niin ne TIETÄÄ TODELLISUUDEN eivätkä arvaile turhia.

        Onnee sulle ja hienoo kun raukkamaisena piilottelet,onneksi olen rehellinen mutta liian rehellinen liian avoin ja liian kiltti joten kaikkien myös ilmeisesti sun on helppo käyttää hyväksi kiltteyttäni mutta tsemppii,jatka samaan malliin ja onneksi en oo raukkis vaikka myös minina on saatanana epämukavaa ja vaikeeta...

        On tapahtunut uskomattomia asioita ja vain kovanluonteeni ansiota en oo hullujenhuoneella vaikka hulluämmä olenkin niin ja sen ansiota että omaan positiivisen luonteen ja positiivisen elämän katsomuksen eli aina ja ikuisesti VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON;o>

        näe huomenna isääni;<

        Tulevat käymään ja olen töissä taatana;<

        Ihmisellä paljon salaattavaa ja häpeää omasta itsestään joka salailee se totuus mie kahton paljon DR PHILLiä hih tuo ns INSIDE JOKE vaikka totta onkin siis se että salaajalla kiertelevällä ei oo puhtaat jauhot pussissa mutta mutta onneksi se en ole mie,,, ;)


    • blondeistablondein72hki

      siis sanoi 14v likka että kun ei ole tekemistä niin saako hän tehdä salaatin ja minä tietty tiukkana kieltämään;)))

      Nam odotan vesikielellä salaatin valmistumista,kohta perunatkin kiehuvat,ekana kuitenkin suihkuuuun ;O)

      • blondeistablondein72hki

        kaveriperheellä ja tänään pihalla kahvit naapureiden kanssa.

        Töissä olin illan samoin huomenna.

        Viimeyön meillä oli 14v likan poikakaveri sekä yläkerrantyttö.

        Ens yön 11v tyttö yläkerrassa ja isommat tytöt kavereillaan.

        Just tulin suihkusta ja tein salaattia ruuaksi.

        Tänään pakko katsoa TARTU MIKKIIN kun siellä ihana NELJÄN SUORA joka oli laivalla esiintymässä;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaveriperheellä ja tänään pihalla kahvit naapureiden kanssa.

        Töissä olin illan samoin huomenna.

        Viimeyön meillä oli 14v likan poikakaveri sekä yläkerrantyttö.

        Ens yön 11v tyttö yläkerrassa ja isommat tytöt kavereillaan.

        Just tulin suihkusta ja tein salaattia ruuaksi.

        Tänään pakko katsoa TARTU MIKKIIN kun siellä ihana NELJÄN SUORA joka oli laivalla esiintymässä;>

        sidukkaa hyi v...u se sokeripommi yökkö niin heii anteeksi mulla myöhänen sytytys mutta vituttaako kun et ukkos kanssa tee mitään vai ainako riitaa teillä kun mainitsit sen kerran kun me oltiin yhdessä kapakassa sen yhden tunnin ajan ja hyvin meni....? ;)

        Oot outo tai siis huono ihminen kun toivot paskaa muille kaikille;<

        En toivo ees ukolle paskaa vaikka se haukkunut likkaa hoikkaa urheilijaa kaunista lihavaksi,
        on nainut siskoni kanssa ja yrittänyt kavereitani,
        päivittäin lapsille huutaa kiristää lahjoo ilkeilee haukkuu,
        hoidin lapset kannoin tein ruuan kun nuorin oli konttaava jalkani murtui talvella kipsiin ja ukko hmm jaa-a oli ties missä,
        en ees vaikka olin tapaturmassa pyörätuolissa sairaalassa ja piti opetella uudelleen kävelemään ym ,lapset pieniä ukkko taas jossain ja yksin olin ja hoidein kaiken,
        mua lyönyt kerran ja lapsia useemmin (ei viime aikoina lapsiin koskenut,mua vain kerran usea vuosi sitten),
        en ees ukolle vaikka se myynyt mun stereot mun levyt mun kirjat mun vaatteita mun laukkuja,saadakseen itelleen jotain hmm ei tietoo mitä,en ees vaikka olen elättänyt sitä useita vuosia ja eikä se silti arvosta vaikka lapsetkin tekevät kaiken ja ukko vaan vittuilee ja huutaa.......

        Hih mutta onnee sulle kun "tiedät" kaiken vaikka ET tunne etkä mitään mistään tiedä ja peukut pystyyn sekä ISO HALI ;D

        Niin ja minä autan sukat jalasta,teen ruuan,autan suihkuun,kannana kaiken tosin aknnoin jo ennen leikkausta kuten lapsetkin eli olen "kunnon kiltti vaimo" vaikka ukko ei ole koskaan ollut minulle kunnon kiltti auttavainen mies silloin kun ole sitä eniten tarvinnut ei mulle eikä lapsille se paras hyvä kunnon kiltti iskä,ikävä kyllä sillä likat fantastisia ja ansaitsisivat parempaa isältään..

        Heidän isällään tapana itkettää kaikkia,varsinkin jos joku iloinen niin ei mene montaa minuuttia kun isänsä jo keksii tavan olla ilkeä.

        Viime vuonna pilasi nyt 14v synttärit siis täydellisesti..

        Se heittänyt täällä pöytiä kun lasten kavereita ollut,haukkunut tyhmäksi ym ym ym

        No vieläkö ihannoit tota?

        Nää KAIKKI sellaisia asioita jotka ns kaikki tietävät eli mikään ei ole salaisuus ja jos sussa on "miestä" mitä tiedän ettei sussa oo niin soita ja kerro huolesi;O))))

        Kohta tv taas täysillä kun alkaa paras rentoutmiskeino eli TARTU MIKKIIN;)

        Se kummasti aina rentouttaa ja tuo hyvän fiiliksen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sidukkaa hyi v...u se sokeripommi yökkö niin heii anteeksi mulla myöhänen sytytys mutta vituttaako kun et ukkos kanssa tee mitään vai ainako riitaa teillä kun mainitsit sen kerran kun me oltiin yhdessä kapakassa sen yhden tunnin ajan ja hyvin meni....? ;)

        Oot outo tai siis huono ihminen kun toivot paskaa muille kaikille;<

        En toivo ees ukolle paskaa vaikka se haukkunut likkaa hoikkaa urheilijaa kaunista lihavaksi,
        on nainut siskoni kanssa ja yrittänyt kavereitani,
        päivittäin lapsille huutaa kiristää lahjoo ilkeilee haukkuu,
        hoidin lapset kannoin tein ruuan kun nuorin oli konttaava jalkani murtui talvella kipsiin ja ukko hmm jaa-a oli ties missä,
        en ees vaikka olin tapaturmassa pyörätuolissa sairaalassa ja piti opetella uudelleen kävelemään ym ,lapset pieniä ukkko taas jossain ja yksin olin ja hoidein kaiken,
        mua lyönyt kerran ja lapsia useemmin (ei viime aikoina lapsiin koskenut,mua vain kerran usea vuosi sitten),
        en ees ukolle vaikka se myynyt mun stereot mun levyt mun kirjat mun vaatteita mun laukkuja,saadakseen itelleen jotain hmm ei tietoo mitä,en ees vaikka olen elättänyt sitä useita vuosia ja eikä se silti arvosta vaikka lapsetkin tekevät kaiken ja ukko vaan vittuilee ja huutaa.......

        Hih mutta onnee sulle kun "tiedät" kaiken vaikka ET tunne etkä mitään mistään tiedä ja peukut pystyyn sekä ISO HALI ;D

        Niin ja minä autan sukat jalasta,teen ruuan,autan suihkuun,kannana kaiken tosin aknnoin jo ennen leikkausta kuten lapsetkin eli olen "kunnon kiltti vaimo" vaikka ukko ei ole koskaan ollut minulle kunnon kiltti auttavainen mies silloin kun ole sitä eniten tarvinnut ei mulle eikä lapsille se paras hyvä kunnon kiltti iskä,ikävä kyllä sillä likat fantastisia ja ansaitsisivat parempaa isältään..

        Heidän isällään tapana itkettää kaikkia,varsinkin jos joku iloinen niin ei mene montaa minuuttia kun isänsä jo keksii tavan olla ilkeä.

        Viime vuonna pilasi nyt 14v synttärit siis täydellisesti..

        Se heittänyt täällä pöytiä kun lasten kavereita ollut,haukkunut tyhmäksi ym ym ym

        No vieläkö ihannoit tota?

        Nää KAIKKI sellaisia asioita jotka ns kaikki tietävät eli mikään ei ole salaisuus ja jos sussa on "miestä" mitä tiedän ettei sussa oo niin soita ja kerro huolesi;O))))

        Kohta tv taas täysillä kun alkaa paras rentoutmiskeino eli TARTU MIKKIIN;)

        Se kummasti aina rentouttaa ja tuo hyvän fiiliksen.

        niin ja sen lisäksi että kerran vuodessa kapakassa juon ,lisäksi kun meillä bailut kerran kaksi vuodessa niin että mitä vittuu sulle kuuluu?,ei kuulu!!,,juopot ne epäilee joten paino ruma kotka koloos itklemään
        odotan soittoasi!!!!

        Nyt rentoutumaan jeee helvetin hyvä fiilis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        niin ja sen lisäksi että kerran vuodessa kapakassa juon ,lisäksi kun meillä bailut kerran kaksi vuodessa niin että mitä vittuu sulle kuuluu?,ei kuulu!!,,juopot ne epäilee joten paino ruma kotka koloos itklemään
        odotan soittoasi!!!!

        Nyt rentoutumaan jeee helvetin hyvä fiilis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;>

        omaan perheeseensä kyllästytnyt vittuuntutunut täällä vatvoo mnuiden asioita,asioita joista ei tiesdä heh heh hoh hoh hooo hih hih hih hiiiiiii hih maha kipeenä nauran tyhmyydellesi;)


      • ex-fani
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        omaan perheeseensä kyllästytnyt vittuuntutunut täällä vatvoo mnuiden asioita,asioita joista ei tiesdä heh heh hoh hoh hooo hih hih hih hiiiiiii hih maha kipeenä nauran tyhmyydellesi;)

        Nyt laski blondin pisteet, jäikö lääkkeet ottamatta vai mitä riehut! Ei oo tervejärkisen puhetta. Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa sanoo vanha sananlaskukin. Taisi torvi osua oikeaan...


    • IKUINEN-FANI MÄ OON

      ITSEÄÄN JA LAPSIAAN PUOLUSTAA!

      OLEN IKUINEN FANISI.

      ÄLÄ VÄLITÄ MUISTA HE VAIN KADEJA SULLE JA HEEIIII OLE ONNELLINEN,SULLA IHAN IKIOMA STALKKERI ELI KYTTÄÄJÄ JOKA ELÄÄ KAUTTASI JA PEILAA OMAA MITÄTTÖMYYTTÄÄN JA SURKEAA ELÄMÄÄNSÄ KAUTTASI,SINUN ELÄMÄLLÄSI,KUTEN JULKKIKSILLA.

    • blondilla on täysi oikeus

      olla vihainen ja loukkaantunut tuollaisista luusereista!

      Heh olipas hauska tuo stalkkeri vertaus julkkiksiin hih totta ole blondi ylpeä kun olet pakkomielle ilmeisesti monelle!!!

    • TODELLA KAKSINAAMAISTA

      PELIÄ PELAA SE JOKA VÄITTÄÄ "TUNTEVANSA" SINUT.

      MINULLE KÄVI SAMOIN MUUTAMA VUOSI SITTEN ELI IHKA IKIOMA STALKKERI JA VIELÄ NAINEN JA SE HALUSI MIEHENI TOSIN EN USKO TAPAUKSESSASI NÄIN OLEVAN VAAN SYYT KYTTÄÄMISEEN MUUALLA.

      LUKENUT KAIKKI VIESTISI JA AINOA MAHDOLLISUUS ETTÄ KYSEINEN IHMINEN VIHOITTELEE SINULLE KOSKA JAKSAT OLLA AINA ILOINEN VAIKKA VAIKEUKSIA SINULLA ONKIN,AINA JAKSAT USKOA HYVÄÄN PAREMPAAN HUOMISEEN.

      ÄLÄ VÄLITÄ,MINÄ JA MONET MUUT SINUA KANNUSTAMME JA ME SINUUN USKOMME AINA IKUISESTI IÄNKAIKEN.

      • blondeistablondein72hki

        tosi paljon!!

        Mulla nyt olo erittäin hyvä ja melkein itku tuli kun luin sillä niiiiin liikuttunut olin ja olen;))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      348
      3091
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      986
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      983
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      858
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe