MASTERCARD

NETTITILAUS EI ONNISTU

Tarvitsisin vähän apua Mastercardini kanssa. Nordeasta ei neuvontaa saa, vaikka olen laittanut myös sinne sähköpostia. Eli ongelmana on nettitilaukset, joiden maksu ei onnistukkaan Mastercardilla. Sähköpostiini saan vahvistuksen tilauksestani ja hieman myöhemmin tulee viesti ettei Mastercardini numero täsmää? Eli voisiko joku kertoa montako numeroa pitäisi olla kun kysytään tunnuslukua? Entä mitä tarkoittaa "name on card", tarkoittaako mun nimeä kortissa vai mitä? Entä mikä on expedition date tai joku sellainen? Mikä pitäisi ilmoittaa jos kortti menee vanhaksi vaikka 4/12. Pitääkö laittaa 4/12 vai 5/12 vai joku muu? Entä turvaluku, sen pitäisi olla joku kolmenumeroinen luku, joka on ilmoitettu mastercard-kortissa. Sellainen löytyy, enkä usko että ongelmat tilauksessa johtuvat siitä vaan jostain muusta. Olisi kiva jos joku tietää miten saisin sen tilauksen menemään läpi. Haluasin vain tilata tuotteita allposters.comista. Onko kellään kokemusta kyseisetä paikasta?

11

10583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistukaan

      jos noin tumpelo olet- ties mitä olet tilaukseesi ylipäätään laittanut.

    • _SamiS_

      Mastercardin numero on neljän numeron sarjoissa oleva 16 numeron koodi.

      Expiration day / Valid Thru on kortin voimassaoloaika, joka näky muodossa kk/vv em. numeron alapuolella.

      Name on card tarkoittaa kortinhaltijan nimeä.

      Turvaluku on kortin takana, allekirjoituksesi perässä oleva kolmenumeroinen luku.

      Tilatessasi kortilla jotain verkkokaupoista joudut aina ilmoittamaan vähintään kortin numeron, voimassaolotiedot ja turvakoodin. Jotkut vaativat vielä nimenkin.

      terv. Sami

    • TJ..

      Et kai vaan ole antanut PIN-koodia sinne nettiin???? Siis sitä jota tarjotaan automaatille...

      Nuo verkkokaupat haluaa kortin takapuolella olevan 3-numeroisen varmennuskoodin. Löytyy allekirjoituskentästä.

      • Se on semmonen juttu

        Mullekin on käynyt samoin ton Nordean kortin kanssa. Aiemmin olin eri pankissa ja sen kortin kanssa ei ollut mitään ongelmia. Nordean Mastercardissa on kuitenkin siinä allekirjoituskentässä nelinumeroinen luku ja sen perässä, ei allekirjoituskentässä, kolminumeroinen luku. Ne on vähän niinku samaa pötkä muodostaen seitsennumeroisen sarjan. Sitten on vielä kortin alareunassa, takapuolella joku pitkä numero ja sen perässä vielä joku kolminumeroinen luku. Nordean sivuilta en oo löytänyt mitään kuvaa kortista, josta olis ympyröity se tunnus. Ei oo kattokaas elämää tehty helepoks. No, oikea tunnari on vissiin se allekirjoituskentän perässä oleva kolmen numeron sarja.


      • 1+20
        Se on semmonen juttu kirjoitti:

        Mullekin on käynyt samoin ton Nordean kortin kanssa. Aiemmin olin eri pankissa ja sen kortin kanssa ei ollut mitään ongelmia. Nordean Mastercardissa on kuitenkin siinä allekirjoituskentässä nelinumeroinen luku ja sen perässä, ei allekirjoituskentässä, kolminumeroinen luku. Ne on vähän niinku samaa pötkä muodostaen seitsennumeroisen sarjan. Sitten on vielä kortin alareunassa, takapuolella joku pitkä numero ja sen perässä vielä joku kolminumeroinen luku. Nordean sivuilta en oo löytänyt mitään kuvaa kortista, josta olis ympyröity se tunnus. Ei oo kattokaas elämää tehty helepoks. No, oikea tunnari on vissiin se allekirjoituskentän perässä oleva kolmen numeron sarja.

        Kortin alareunassa oleva lukusarja on Debit-ominaisuuden ("pankkikortin") korttinumero ja sen turvaluku. Lisäksi Credit-ominaisuudella ("luottokortilla") on oma korttinumero ja turvaluku, jonka oletkin jo löytänyt.


      • arghargha
        Se on semmonen juttu kirjoitti:

        Mullekin on käynyt samoin ton Nordean kortin kanssa. Aiemmin olin eri pankissa ja sen kortin kanssa ei ollut mitään ongelmia. Nordean Mastercardissa on kuitenkin siinä allekirjoituskentässä nelinumeroinen luku ja sen perässä, ei allekirjoituskentässä, kolminumeroinen luku. Ne on vähän niinku samaa pötkä muodostaen seitsennumeroisen sarjan. Sitten on vielä kortin alareunassa, takapuolella joku pitkä numero ja sen perässä vielä joku kolminumeroinen luku. Nordean sivuilta en oo löytänyt mitään kuvaa kortista, josta olis ympyröity se tunnus. Ei oo kattokaas elämää tehty helepoks. No, oikea tunnari on vissiin se allekirjoituskentän perässä oleva kolmen numeron sarja.

        "Mullekin on käynyt samoin ton Nordean kortin kanssa. Aiemmin olin eri pankissa ja sen kortin kanssa ei ollut mitään ongelmia."

        Siis ettet ole ymmärtänyt käyttää oikeita numeroita siitä Nordean kortista? Ja eri pankin kortista olet? Loppuuko luotto? Vanhaa korttia höyläsit iloisesti yli?

        Olisi peiliin katsomisen paikka, koska nordean masterin kanssa ei itsellä ole koskaan ollut ongelmia.


      • Korttiongelma

        Minulla on kaksi Nordean Mastercardia, toinen toimii kotimaan kaupoissa mutta ei nettiostoksissa ja toinen taas toimii sekä kaupoissa että netissä. Ensin yritin soittaa pankkiin mutta odotusaika oli liian pitkä. Aion selvittää tätä kun minulla on enemmän aikaa.


      • Laamakuiskaaja

        Katso verkkopankissa millaiset nettikäyttö- ja maarajoitukset korteissasi on päällä. Muuta ne haluamiksesi.


    • mnmnm

      mulla kävi vielä niin, että nordean korttiin piti laittaa asetus, että sillä saa maksaa nettitilauksia. Eivät sitä sitten sanoneet kun hain masterin itselleni ja sain tovin ihmetellä, miksi en saanut ostettua sillä netistä mitään. ottakaa siis tääkin huomioon..

      • 817

        Voiko tuon asetuksen jälkeen tehdä ostoksia sekä Verified by Visa että ilman sitä toimivissa verkkokaupoissa? Suurin osahan maailmalla olevista nettikaupoista ei käytä VbV:tä.


    • Luottokortti nettiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe