tautimäärityksen ilman syytäni tai kysymättäni sitä.
"* Olet synnin rupinen, ontuva eksynyt spitaalinen, täysin Jumlalle kelpaamaton, sisäisesti olet synnin sairastuttama torso ja rampa."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000043067524
Kai tuo evankeliumista menee?
Sain exs-seriffiltä
23
554
Vastaukset
- Jökä
Mitä sinusta on sanottu on totta.
- Pakanainen2
mutta diagnoosia ei pystynyt toteamaan kuitenkaan yhdellä sanalla, täytyi ottaa osa sanoista ihmislääkärin kirjasta ja osa eläintautienosastolta mukaan.
- semppi.
kestä totuus mitä sinusta on sanottu.
koulutuksen saaneet ovat herkimpiä antamaan toinen toisistaan tautidiagnooseja potilasta näkemättä.
Herra ei katso kuten ihminen. Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen.- leahim
Olipa kielenkäyttöä!
Nyt on jotain "niks niks"
Mohikaanilla!
Mahtaisiko tuo
alempana oleva aloituksensa
rasismista
raapaista aika likeltä omaa "pesää"?
No toivotaan että
hän pian"paraneepi"!
Ai niin,
Huomenta"paita"! Herralle vihottelet ja käyt sota. Katsos Kirjoitettu on sinulle syntiselle ---> Jes. 29:21
ne, jotka sanallansa langettavat ihmisiä syyhyn ja virittävät pauloja sille, joka oikeutta puolustaa portissa, ja verukkeilla syyttömän asian vääräksi vääntävät.
Room. 1:20
Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
Room. 2:1
Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.ja Mohikaani, vaaditte uskomaan Jeesus lihan mukaan tunnettuna Jumalan pojaksi, eikä teille riitä se, että hänet tunnetaan Jumalan tahdosta syntyneeksi, näkymättömäksi Jumalan sanaksi, joka on se mitä hän puhui, eikä se, mitä ihmisten silmille näkyy;
Joh. 8:25
"Niin he sanoivat hänelle: »Kuka sinä olet?« Jeesus sanoi heille: »Juuri se, mitä minä puhunkin teille«."
Minulle Jeesus Kristus on juuri sitä, mitä Jumala hänen kauttansa puhuu, ja te sanotte minua harhaoppiseksi eksyttäjäksi!
Jumalan kieltäjälle, vanhan ja Uuden toisiinsa soveltamista.
* Its mainitsit, että Jumalalle ei vanhanliiton mukaan kelvannut rammat ja vialliset ihmiset eikä myöskään eläin uhrit, jotka olivat jollain tavalla viallisia.
* Nyt tuo rampaus ja viallisuus on sitä, että ilman Jeesuksen kautta tapahtuvaa uudestisyntymistä olemme, niin myös sinä, noita surkimuksia ja torsoja, hengellisessä mielessä, synti on tehnyt meistä täysin itsessämme Jumalalle kelpaamomia.
* Sinä et siis itsessäsi koskaan kelpaa Jumalalle, vaan olet synnin ramapauttma, vasta Jeesusken kautta voi ihminen saada vanhurskauden, joka kelpaa Jumalalle.
* Toivottovasti ymmärsit nyt, asioiden aoikean tolan, epäilen kuitenin, että et, etkä haluakkaan, vaan saat taas "päätellä" omiasi!- poikalapsi
Milloinkas sinä lopetat valehtelun?
poikalapsi kirjoitti:
Milloinkas sinä lopetat valehtelun?
mitä ei ole aloittanutkaan?
* Katso vaan oman nuttusi alle, mitä sinne kuuluu, ja tunnusta jumalattomuutesi, niin on mahdollista päästä Jeesuksen veren kautta uskoon, ja uuteen elämään Jeesuksen kanssa!
* Ei sun syyttelys sinua auta Jumalan edessä yhtään paremmaksi. Tee siis parannus, ja usko evankeliumi!- Eroe
Pe.ku kirjoitti:
Ei solvaaminen ole opettamista ellet sitten tarkoituksesikin ole "solvauksen opettaminen".
Uskovien invalidien sortaja.
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
mitä ei ole aloittanutkaan?
* Katso vaan oman nuttusi alle, mitä sinne kuuluu, ja tunnusta jumalattomuutesi, niin on mahdollista päästä Jeesuksen veren kautta uskoon, ja uuteen elämään Jeesuksen kanssa!
* Ei sun syyttelys sinua auta Jumalan edessä yhtään paremmaksi. Tee siis parannus, ja usko evankeliumi!Olet valehdellut ja vielä jatkat jääräpäisesti.
Minä en ole jumalaton - lausut minsuta tässä asiassa väärän todistuksen. Uskon Jumalaan, ja tiedät sen.
Minä en koskaan tule ottamaan vastaan sinun helluntailahkosaastaasi, oppia "uudestisyntymisestä" ja muuta satua, joka ei merkitse mitään edes itsellesi. Sinä olet itse todiste kaksinaamisuudesta, jota monissa helluntailaisissa on. Et tunnusta, että valehtelet. Korotat itsesi muka neuvomaan minua.
HYI! Ja tuommoinen on minua Saatanan haltuunkin toivotellut. Mikä oikeus sinulla siihenkin mahtaa olla?
Tee itse ensiksi parannus ja kadu valheitasi.
- tuo määritys
osuva tautikuvauksestasi, vai menikö se täysin umpimetsään? ;)
- to..
vammoja tai sairauksia eivät saaneet toimia pappeina temppelissä,vaikka olisivat kuuluneet pappissukuihin.Osin varmaan koska homma oli hyvin raskasta teurastusta, mutta myös koska pidettiin jotenkin epäkunnioittavana Jumalaa kohtaan jos kaikki ei ollut mahdollisimman täydellistä temppelikultissa.
Uhrieläinten piti myös olla ilman vikoja, ei siis vammoja eikä sairauksia, kristinusko sitten tulkitsi tämän viattomuuden synnittömyydeksi ja tästä päädyttiin heidän teologiassaan mihin päädyttiin.
Ei tässä ollut kyse vammaisten kelpaamattomuudesta Jumalalle, vaan siitä että uhrikultin näkyviksi edustajiksi vammaiset pappisukujen miehet eivät käyneet. - to..
rupisesta pitaalistasi en tiedä, mutta suhtaudun skeptisismillä amatöörien diagnooseihin yleensäkin.
Jumalan sanan selityksen pitäisi olla tervettä ja moitteetonta sillä Vanhan Liiton härät ja mullit kuvaavat Uuden liiton opetuksen virheettömyyttä;
Hoosea 14
2 (14:3) "Ottakaa mukaanne sanoja ja palatkaa Herran tykö ja sanokaa hänelle: »Anna anteeksi kaikki rikokset, ota armoihisi, niin me tuomme sinulle uhrimulleiksi huultemme uhrit.«"
1. Tim. 6:3
"Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen",
Tit. 2:8
"ja puheesi tervettä ja moitteetonta, että vastustaja häpeäisi, kun hänellä ei ole meistä mitään pahaa sanottavana".
Jo Vanhan Liiton profeetat yrittivät vieroittaa papistoa eläinten teuratamisesta hyödyttömänä toimenpiteenä:
Jesaja 1
11 " -- Mitä minä kostun teidän ainaisista uhreistanne, sanoo Herra. -- Olen saanut kyllikseni polttouhreista, pässeistä ja syöttiläiden rasvasta, ei minua miellytä vuohien, ei mullien eikä karitsojen veri. [Sananl. 15:8 ]
12 Kuka teitä on käskenyt niitä tuomaan ja tungeksimaan minun esipihoillani, kun tulette kasvojeni eteen?"
Miika 6
6 "Mitä tuoden minä voisin käydä Herran eteen, kumartua korkeuden Jumalan eteen? Käynkö hänen eteensä tuoden polttouhreja, vuodenvanhoja vasikoita?
7 Ovatko Herralle mieleen tuhannet oinaat, kymmenettuhannet öljyvirrat? Annanko esikoiseni rikoksestani, ruumiini hedelmän sieluni syntiuhriksi?" -
8 Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?"- to..
vaan sanottiin että myös ihmisen käytöksen on oltava hyvä, ei riitä että säädetyt uhrit tomitetaan. Israelin uskonto oli uhrikultti jonka jokainen uhri oli Jumalan itsensä määräämä ja uhraamalla päästiin pois rituaalisen epäpuhtauden tilasta jota kristinusko ei edes tunne. Kuten Miikaa jae osoittaa kyse oli ja on uskonnosta jossa tehdään ja toimitaan oikealla tavalla, ei uskota "oikein".
to.. kirjoitti:
vaan sanottiin että myös ihmisen käytöksen on oltava hyvä, ei riitä että säädetyt uhrit tomitetaan. Israelin uskonto oli uhrikultti jonka jokainen uhri oli Jumalan itsensä määräämä ja uhraamalla päästiin pois rituaalisen epäpuhtauden tilasta jota kristinusko ei edes tunne. Kuten Miikaa jae osoittaa kyse oli ja on uskonnosta jossa tehdään ja toimitaan oikealla tavalla, ei uskota "oikein".
niinpäin että uskottiin kyllä oikein mutta tehtiin väärin!
Matt. 9:13
"Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Luuk. 6:46
"Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"
- ällikkä
PITÄISI LAITTAA KOKO UKKO JÄÄHYLLE PARIKSI KUUKAUDEKSI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381