Toinen abortti,kokemuksia siitä??

A-L

Eli mulle luultavasti tällä viikolla tehdään toisen kerran lääkkeellinen keskeytys...en nyt jaksaisi kuunnella mitään saarnaa siitä sillä tiedän toimineeni typerästi kun hankkiuduin taas raskaaksi... Haluaisin ennemmin kuulla muiden kokemuksia siitä että millaista oli kun abortti tehtiin toisen kerran, oliko kivut samanlaisia vaiko lievempiä/kovempia? Viimeksi kun mulla oli lääkkeellinen keskeytys en tuntenut mitään fyysisiä kipuja ja siksi mietinkin, mahtaako nyt olla samanlaista vai pitäisikö varautua kamaliin supistuksiin yms...

13

4676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -hallinta

"...mulle luultavasti... tehdään toisen kerran...keskeytys"

(kuka tämän sinulle tekee?)

Mitä jos hallitsisit ITSE elämääsi, etkä olisi jonkun muun ja ties kenen vietävänä?

Mitä jos ottaisit itseäsi niskasta kiinni, panisit elämäsi järjestykseen ja sallisit lapsellesikin oman elämänsä, jota hän jo elää kohtusi suojassa?

• sinä pitäisit

huolen omista asioistasi?

• selkärankaan
        sinä pitäisit kirjoitti:

huolen omista asioistasi?

Sitähän mimä juuri suosittelin aloittajalle. Tyttöparka kirjoittaa "että hänelle tehdään" toinen abortti. Eihän tuossa ole merkkiäkään omien asioiden hoitamisesta.

Aborttiväelle tietysti mainiosti sopii, että alistettu äitiparka talutetaan lapsen lahtipenkkiin mistä syystä hyvänsä. Juuri tässäkin ilmenee abortin naisia alistava ja häpäisevä olemus. Näin ilmenee aborttiväen tavoite, joka ei sekään taida olla "haluajiensa" hallussa. Herätkää pahvit!

• kovinkaan

moni ei ole ajautunut samaan tilanteeseen enää toiste vaan ottaneet ensimmäisestä kerrasta opiksi.. että oikeinko hankkiuduit TAAS raskaaksi? Kyse ei siis ollut edes vahingosta/ehkäisyn pettämisestä?? Olet siis näitä juupas-eipäs, haluan lapsen eiku ehän halua -pelleilijöitä? Hohhhoijjaa..on varmaan hienoo leikkiä lastensa elämillä?

• A-L

"hankkiuduin" sanalla tarkoitin lähinnä sitä että oli tyhmää kun ei käytetty mitään ehkäisyä, ja tulin siksi raskaaksi.

• kohtaa
        A-L kirjoitti:

"hankkiuduin" sanalla tarkoitin lähinnä sitä että oli tyhmää kun ei käytetty mitään ehkäisyä, ja tulin siksi raskaaksi.

näköjään taas ei saa varottaa miten joskus myöhemmin saattaa käydä....ilman ehkäsyä tarkottaa että lapsi on tervetullut.

• ainakaan
        kohtaa kirjoitti:

näköjään taas ei saa varottaa miten joskus myöhemmin saattaa käydä....ilman ehkäsyä tarkottaa että lapsi on tervetullut.

meillä tarkoita, että ilman ehkäisyä on tervetullut.

• totta....
        ainakaan kirjoitti:

meillä tarkoita, että ilman ehkäisyä on tervetullut.

onko jossain perähikiällä vielä tynnyrityttöjä jotka paneksii ilman ehkäsyjä vaikkei halua raskaaks?? No en ihmettele että lähes puolissa aborttitapauksia ei oo käytetty mitään.. tai sen varran ainakin kehtaa myöntää tyhmyytensä!

• 1977

...niin esittäisin myös toisen näkökulman tästä toisesta asiasta, josta et halunnut vastauksia.

Koetapa alkaa arvostamaan itseäsi! Tuskin sinä olet mikään epäonnistuneempi hylkiö kuin muutkaan ihmiset, sinun pitäisi alkaa kunnioittamaan itseäsi sen mukaan.

Tiedät jo kokemuksesta, että abortti ei ole miellyttävä juttu. Tai noh, voihan tietenkin oma kokemuksesi abortista olla toisenlainen, ehkä pidit siitä ja avautumiseni on turha... Nyt olet kuitenkin joutunut jo toistamiseen samaan tilanteeseen? Koskaan ei ole liian myöhäistä, en syytä/hauku/mollaa sinua abortistasi, toivon vain, että heräät huomaamaan, että sinäkin olet oikeutettu vain mukaviin ja kivoihin asioihin, ei sinun tarvitse hankkia elämääsi vain näitä epämiellyttävyyksiä. Paskan nielijänä oleminenhan ei ole kenenkään kohtalo, vaan ihminen rakentaa itse oman elämänsä.

Älä masokioi itseäsi yhtään enempää ja laita elämäsi kuntoon jatkossa, toistuvat abortit eivät kerro ainakaan siitä, että hakisit elämääsi vain tavoiteltavia asioita.

On tosin täysin inhimillistä erehtyä kaksikin kertaa, mutta kolmashan olisi jo täysin tyhmyyttä?

• voivottelu

on suht hyödytöntä, kun maito on jo kaatunut. Silloin pitää vaan ottaa rätti kauniiseen käteen ja siivota sotkunsa. Mutta todellakin kannattaisi jo miettiä, miten voisi paremmin ehkäistä sitä, ettei se maito enää kolmatta kertaa vain omaa tyhmyyttä kaatuisi.

• tiitu84

....Ensimmäisellä kerralla tulin raskaaksi känni toilailun johdosta ja koulut olivat pahasti kesken.. mieleen ei edes tullut että pitäisin lapsen, sillä haluan kuitenkin tasapainoisen perheen ja ja hyvät lähtökohdat lapselle (mikä ei todellakaan olisi ollut tuolloin mahdollista). Silloin minulle tehtiin keskeytys kaavinnassa viikolla 7. Toinen raskaus tuli pillereistä huolimatta ja olimme kumpikin poikaystäväni kanssa tilanteessa, että emme olisi selvinneet pienestä tulokkaasta joten yhteisestä päätöksestä päädyimme keskeytykseen joka meille tehtiin lääkkeellisesti viikolla 5.
      Pelkäsin etu käteen että kivut olisivat kovat, mutta ei :) Samanlaista oli kuin kuukautisetkin, tosin sillä erotuksella että nyt mukana tuli muutama isompi veriklimppi. En tarvinnut syödä edes mitään kipulääkkeitä mitä minulle antoivat.
      Ei jäänyt paha maku suuhun. Ei kummastakaan. Ja nyt olen jälleen raskaana ja nyt omat asiammekin ovat järjestyksessä ja lasta odotetaan suurella innolla. Hieman pelottaakin mutta on tämä aivan ihanaa(rv21). Jokainen tallaa tyylillään tässä maailmassa, eikö se niin ole?

• varmaan joo

http://portia.scp.fi/tesol/projektit/abortti/400.htm
      >4. Voiko tehty abortti aiheuttaa myöhemmin lapsettomuutta?

Periaatteessa abortti ei aiheuta myöhemmin lapsettomuutta. Toistuvat abortit kuitenkin vaurioittavat kohdun kaulakanavan sulkijajärjestelmää, mikä lisää keskenmenojen ja ennenaikaisten synnytysten riskiä. Muista siis, että abortti ei ole ehkäisykeino!

Välttämällä turhia, toistuvia abortteja suojaat oman terveytesi ja mahdolliset ongelmat sitten, kun haluat lapsia.>

• Huolehtikaa itsestänne,väli...

tällä hetkellä toisesta keskeytyksestä.Voin sanoa et se pieni olis kuitenkin saanut jäädä eloon.Ikinä en olis ajatellut,että se todellakin näyttää ihan pieneltä ihmiseltä.Eka kekeytys oli paljon kivuttomampi.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe