Kuinkahan saisin php-sivulla näkymään flash-toiminnon. Html sivulla kaikki toimii ok mutta kun
vien flash paketin php sivulle joko tasoon upotettuna tai html-include tiedostoon niin se ei toimi. Varmaan tarvittaisiin jotain lisäkoodausta
vai kuinkahan pitäisi toimia .
PHP ja FLASH
5
550
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Html-sivun se php:kin pukkaa ulos eli vika on mitä ilmeisemmin koodissa.
- keksa
ei se php tee mitään muuta, kuin tulostaa ulos html-koodia, jonka selain sitten näyttää.
Eli ei sinne PHP-koodiin tarvitse mitään flashiä varsinaisesti upottaa, kunhan sen flashin kutsu on vain mukana siinä tulostettavassa html-koodissa.
//index.php
Jorma
?>
Voit aina katsoa selaimessasi sivun html-koodia ja tutkia, että onko sinne tulostunut joku virhe mahdollisesti? Asenna Firefoxiin Web Developer plugin. Firefox näyttää sivun lähdekoodissa myös löytämänsä virheet- kuinka onnistuu
Terve taas .
Joo kokeilin sivua Operassa ja Firefoxissa ja molemissa animaatio toimii mutta ei explorerissa.
Pitäisikö Exploreria varten kirjoittaa jokin vaihtoehtoinen koodi ja minkälainen olisko teillä siitä tietoa .Olen laittanut varmuuden vuoksi EMBED SRC kohdalle täydellisen url osoitteen . - Jaska Perusjaska
kuinka onnistuu kirjoitti:
Terve taas .
Joo kokeilin sivua Operassa ja Firefoxissa ja molemissa animaatio toimii mutta ei explorerissa.
Pitäisikö Exploreria varten kirjoittaa jokin vaihtoehtoinen koodi ja minkälainen olisko teillä siitä tietoa .Olen laittanut varmuuden vuoksi EMBED SRC kohdalle täydellisen url osoitteen .Käytä swfobjectia.
http://blog.deconcept.com/swfobject/
Paras tapa flashien upottamiseen.
Voi laittaa helposti myös vaihtoehtoisen sisällön flashille, mikä näkyy jos playeria ei ole tai filun lataaminen jostain syystä epäonnistuu.
- IT-Rex
Explorerissa pitää käyttää -tagia. Adoben oma opas löytyy täältä:
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_4150
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013