Antaisitko kommentin tähä kirjoitukseen, että lopppuu tuo jahkailu.Kiitos etukäteen.
Eikö mene jakeluun? Tämä on keskustelupalsta. Jos laitan tänne tuotteen valmistaja, tuotteen nimen, hinnat, myyjätiedot tai jos edes laitan linkin yrityksen verkkokauppaan jostakin tuotteesta, niin ylläpito poistaa viestin mainoksena.
Uralin.
5
507
Vastaukset
- slkhdgls
kapitalismin ja markkinatalouden ihmeelliseen maailmaan. Portaalin omistajana Eniro saa päättää kirjoittajille, mm. sinulle, mitenkään edes perustelematta sen, mitä se sivuillaan pitää ja mitä ei, kunhan ei astu lakien varpaille.
Se on voi voi.- Kauko Partio.
se on minulle aivan sama, kunhan saadaan selvyys tuohon vm-janttereiden mantraan, loppuu se vääntö.Mitä tulee kapitalismin ja markkinatalouden maailmaan, olen omaksunut ne tavat jo n.25-vuotta sitten, jolloin aloin tekemään työtä omaan laskuuni.
- syrjintää
Onko se muka MAINOS jos kirjoittaa tuotteen valmistajan, tuotteen nimen, hinnat, myyjätiedot ja linkin yrityksen verkkokauppaan jostain tuotteesta? Mielestäni saisi laittaa myös "virtuaalisen kuponkitarjouksen" malliin "10% alennus tästä tuotteesta tämän palstan lukijoille" *niih* :(
Saa täällä verkostomarkkinointi palstalla keskustella tuotteista nimellä ja hinnat ilmoittaa, mutta ei saa mainostaa esim. jos kirjoitat, että osta tämä tuote ja sitten on tuotteen nimi, ja hinta ja yhteystiedot tai linkki niin se on mainostamista, sen ylläpito poistaa, tai minä poistan.
Ei ylläpito poista tuotteista hinnoista keskustelua, kun on täällä palstakn vertaa hintoja jossa näyttää olevan hintavertailua ja nimiä hintoja.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001497&subcat=2617
Keskustellaan täällä verkostomarkkinointi palstalla, verkostomarkkinointituotteista ja hinnoista.- Kauko Partio.
selkeästä vastauksesta.Enää ei liene epäselvyyksiä ko. asiassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041