Mariet!!

Putkivalo

Minne sinä hävisit??! Liukenit lumen kanssa? Minulla olisi asiaa...

Onko joku palstalaisista yhteydessä häneen? Siinä tapauksessa, törkkäiskää häntä kylkeen, että pötkiksellä on ikävä. Käykö?

*koirankatse päällä*

9

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan että

      henkilökohtaista-palsta on muualla.

      • Putkivalo

        hän varsinkin käy lukemassa?
        No sun mieliksi.

        Mariet, millainen on elämäntyylisi? Ota yhteyttä!

        Saanko nyt jäädä?


    • Ei kai Mariet ole kadonnut, vaikka galleria on suljettu ja kiinni? Tekninen ongelma, tai muu selitettävissä oleva tapahtuma, mistä sitä vielä tietää. Mariet olisi ilmoittanut jos olisi palstat jättänyt kokonaan...näin uskoisin.

    • *''''''''''''''''''''''''''

      Olen pari kertaa jäänyt nakeliin, eli vihreä palaa eikä sammu ennenkuin kirjautuu sisään uudelleen. Viestejä ei saa lähtemään.

    • Mariet *

      Minuuko se 'pötkis' täällä huhuilee ja ikävöi :). Palaan asiaan kun saan kiireet alta pois.

      ps. täten kuittaan viestisi luetuksi.

      • Putkivalo

        Huh, meinas jo hiki tulla :))) ja vielä työaikana!

        No minä odottelen kärsivällisesti :) Posti on putkivalo(kärsä-a)suomi24.fi, jos et galleriaa halua aukaista.


      • Hauskaa Pääsiäistä palstaystävälleni! Hienoa, ettet ihan kokonaan ole meitä hylännyt! :)

        PS Joko olet laittanut laudan kesäsäilöön, vai vieläkö jostain aiot lunta löytää?


      • Mariet *
        norMix kirjoitti:

        Hauskaa Pääsiäistä palstaystävälleni! Hienoa, ettet ihan kokonaan ole meitä hylännyt! :)

        PS Joko olet laittanut laudan kesäsäilöön, vai vieläkö jostain aiot lunta löytää?

        Nyt on lauta kesäsäilössä. Monta viikkoa se matkustelikin mukana autossa ihan vaan varmuuden vuoksi jos sattuisin joku viikonloppu innostumaan mäenlaskuun niin olis jo valmiina autossa. En kuitenkaan innostunu. Viime viikolla sitten päätin kantaa sen kellariin.

        Mukavaa leppoisaa Pääsiästä myös sinulle palstaystäväni.

        toivottaa Pääsiäispupu :)


      • Mariet * kirjoitti:

        Nyt on lauta kesäsäilössä. Monta viikkoa se matkustelikin mukana autossa ihan vaan varmuuden vuoksi jos sattuisin joku viikonloppu innostumaan mäenlaskuun niin olis jo valmiina autossa. En kuitenkaan innostunu. Viime viikolla sitten päätin kantaa sen kellariin.

        Mukavaa leppoisaa Pääsiästä myös sinulle palstaystäväni.

        toivottaa Pääsiäispupu :)

        No maailma on pieni, palstamaailma etenkin! :)

        Etelään kun tuli pääsiäiseksi kesä, niin taisivat rinteistä viimeisetkin lumet lähteä. Vaan pohjoisessa vielä lasketellaan täyttä päätä, pitäisköhän lähteä sinne nauttimaan hangista ja auringosta?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe