sinä duon S-marketin kuvan kaunis musta hiuksinen myyjätär. olihan sinulla nimikylttikin mutta en saanut katsettani irti silmistäsi, joten se nimi jäi arvoitukseksi. Olet jotain sanoin kuvaamattoman kaunista. Luulen että tiedät kuka olen, koska katselit myös minua, toisin en tiedä johtuiko se siitä kun tuijotin sinua lumoutuneena:)
Olen aina pitänyt itseäni rohkeana, enkä ole häkeltynyt näin koskaan mutta nyt menin ihan sanattomaksi. Kumpa vaan saisin kerättyä rohkeutta:)
Auttaisi paljon kun vaan tietäisin??
DUO!! S-market
11
975
Vastaukset
- montakin nättiä
tyttöä. Tosin kaupassa pitäisi käydä vain ostoksia tekemässä, ei tyttöjä kyttäämässä, Onnea siitä huolimatta Sinulle tavoittelussasi !
- hmmmmmm.
Tarkoitat luultavasti Jania.
- en saanut silmiäni irti sin...
mutta minkäs teet kun tämä kaunokainen istui kassalla, olisiko pitänyt olla silmät kiinni:)
ja vastaus toiseen viestiin: TÄH?? minä mitään jania tarkoita, jani on tietääkseni miehen nimi ja tämä kaunokainen oli hyvin kaukana miehestä:) - Hmmmm.
en saanut silmiäni irti sin... kirjoitti:
mutta minkäs teet kun tämä kaunokainen istui kassalla, olisiko pitänyt olla silmät kiinni:)
ja vastaus toiseen viestiin: TÄH?? minä mitään jania tarkoita, jani on tietääkseni miehen nimi ja tämä kaunokainen oli hyvin kaukana miehestä:)Niin luulin minäkin.
Hmmmm. kirjoitti:
Niin luulin minäkin.
mitä luulit?
- palsta tälle
etsintäkuulutus palsta on sopivanpi tälle jutulle...
vittu, tämä varmasti häiritsee sinun elämääsi ihan hirvesti kun kirjoitin tänne tällaisen:) jumalauta näitä idiootteja
- Kassalla
vittu, tämä varmasti häiritsee sinun elämääsi ihan hirvesti kun kirjoitin tänne tällaisen:) jumalauta näitä idiootteja
Samaa voi sanoa sinusta. Että voi v.. näitä ...
Ensinnäkin tuo käytöksesi on häirintää, häirintää paitsi työntekijää kohtaan myös muita asiakkaita kohtaan.
Valitettavasi näistä kuolaajista on niin paljon haittaa liikkeen toiminnalle että joskus joudutaan siirtämään kassalla toiminut työntekijä muihin työtehtäviin.
Ilmeisesti sinulla on jonkin sortin pakkomielle kassatyöntekijöihin, olisikohan sittenkin parempi, että hakeutuisit ajoissa hoitoon, sen sijaan, että teet jotain harkitsematonta saadaksesi kassan huomion? - en saanut silmiäni irti sin...
Kassalla kirjoitti:
Ensinnäkin tuo käytöksesi on häirintää, häirintää paitsi työntekijää kohtaan myös muita asiakkaita kohtaan.
Valitettavasi näistä kuolaajista on niin paljon haittaa liikkeen toiminnalle että joskus joudutaan siirtämään kassalla toiminut työntekijä muihin työtehtäviin.
Ilmeisesti sinulla on jonkin sortin pakkomielle kassatyöntekijöihin, olisikohan sittenkin parempi, että hakeutuisit ajoissa hoitoon, sen sijaan, että teet jotain harkitsematonta saadaksesi kassan huomion?eihän tämä nyt ole edes totta, siis kenekähän tässä hoitoon pitää lähtee?? ensinnäkin, käytökseni ei varmasti häirinnyt ketään, sitä paisti tämä neiti alkoi katsoa ensin minua, hän vilkuili minua jo ennen kuin olin edes kohdalla ja katseli kun poistuin ovesta, että sinä netti psykologi vai pitäiskö sanoa psykopaatti, voit työntää ne analyysis sinne minne valo ei paista. vai olikohan kyse nyt kateudesta, kun sinua ei kukaan kaipaile. anna olla oli virhe kirjoittaa mitään.
- olipa juttu
eihän tämä nyt ole edes totta, siis kenekähän tässä hoitoon pitää lähtee?? ensinnäkin, käytökseni ei varmasti häirinnyt ketään, sitä paisti tämä neiti alkoi katsoa ensin minua, hän vilkuili minua jo ennen kuin olin edes kohdalla ja katseli kun poistuin ovesta, että sinä netti psykologi vai pitäiskö sanoa psykopaatti, voit työntää ne analyysis sinne minne valo ei paista. vai olikohan kyse nyt kateudesta, kun sinua ei kukaan kaipaile. anna olla oli virhe kirjoittaa mitään.
Täyspäistä ei ole toi sunkaan jorinas, sulla on ilmeisesti jonkilainen suuruudenhulluus oireyhtymä ittelläs kun kuvittelet täysin vieraiden ihmisten olevan noinkin kiinnostuneita itsestäs.
- hullu!
Kassalla kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on jonkin sortin pakkomielle kassatyöntekijöihin, olisikohan sittenkin parempi, että hakeutuisit ajoissa hoitoon, sen sijaan, että teet jotain harkitsematonta saadaksesi kassan huomion?Mikähän sunkin ongelma on? Ihme vauhkoomista! Kukaan täälä varmaan ketää ala seksuaalisesti ahdisteleen tai alkaa muutenka stalkkaa. Onkohan sulla kaikki kotona??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904