pyhän hengen vallassa ja tuhosi antikristuksen,
vai heittikö hänellä kuuppassa ihan vitun pahasti?
ILTALEHTI:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200904089387287_ul.shtml
Äiti teloitti 20-vuotiaan poikansa ampumaradalla
Keskiviikko 8.4.2009 klo 20.43
Amerikkalainen äiti ampui poikaansa takaraivoon kauhistuneiden katselijoiden edessä.
Floridalaisen Marie Mooren, 44, ja hänen 20-vuotiaan Michael-poikansa harjoittelu viime sunnuntaina Casselberryssä sijaitsevalla ampumaradalla sai karmean päätöksen, kun äiti ampui poikansa yllättäen hengiltä.
Kun Michael keskittyi edessään oleviin maalitauluihin, Moore otti aseen ja ampui tätä takaraivoon muiden ampumaradalla olleiden katsoessa kauhuissaan vieressä, uutistoimisto AP kertoi.
Veriteon jälkeen Moore pani aseen suuhunsa ja ampui. Hän kuoli pian sen jälkeen sairaalassa. Moore, jolla oli todettu aiemmin mielenterveysongelmia, jätti jälkeensä kirjeen ja ääninauhan, joissa hän kertoi, että "muuttui Jumalan tahdosta antikristukseksi" ja että hän "lähetti itsensä ja poikansa taivaaseen".
Kuinkas moni hihu uskoo riivaajiin, antikristuksiin
ja sun muihin henkiin? Voisiko joku hihu
kertoa, millä erotan oikeat ja mielisairauden
tuottamat demonit toisistaan, jos alan
tulevaisuudessa hihhuliksi?
Oliko tämä nainen....
11
350
Vastaukset
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Multible person synrooma on riivattu useammalla persoonalla. Kannattaa varoa ihmisiä ja harjoittaa itse-puolustus-taitojaan, vilkuilla olkansa taa ja olla valpas kuin susi.
- Retrohetero
...että punaiset autot seuraavat minua, kaupassa
appelsiinit tuijoittavat minua lihatiskillä ja joku
sotkee sänkyni ektoplasmalla yöisin. Luulen
että kyseessä on Antti-Kristuksen saatanallinen
juoni... - cybo-ceronimo-cabriel-61
Retrohetero kirjoitti:
...että punaiset autot seuraavat minua, kaupassa
appelsiinit tuijoittavat minua lihatiskillä ja joku
sotkee sänkyni ektoplasmalla yöisin. Luulen
että kyseessä on Antti-Kristuksen saatanallinen
juoni...Minulla on punainen auto :D.
No, yleensä en kuitenkaan seuraa ketään, vaan menen ohi nostattamalla tehokkaan moottorin kierros-luvun sellaisiin svääreihin, että luulen kuulevani sen huutavan apua.
Vilkaisen kuitenkin aina varmuudeksi peruutus-peiliin varmistuakseni hetkessä kaukaisuuteen jäävän auton liikkeistä sen verran, ettei se vaan ala seuraamaan minua. - H3mmo
cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:
Minulla on punainen auto :D.
No, yleensä en kuitenkaan seuraa ketään, vaan menen ohi nostattamalla tehokkaan moottorin kierros-luvun sellaisiin svääreihin, että luulen kuulevani sen huutavan apua.
Vilkaisen kuitenkin aina varmuudeksi peruutus-peiliin varmistuakseni hetkessä kaukaisuuteen jäävän auton liikkeistä sen verran, ettei se vaan ala seuraamaan minua.Onko sulla sellainen urheiluauto, jonka kojelauta on täynnä käsittämättömiä mittareita ja esoteerisia valoja? Ne sitten viuhtoo ja tuikkii siinä todella leson näköisinä.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
H3mmo kirjoitti:
Onko sulla sellainen urheiluauto, jonka kojelauta on täynnä käsittämättömiä mittareita ja esoteerisia valoja? Ne sitten viuhtoo ja tuikkii siinä todella leson näköisinä.
Kovaahan tuo kulkee, ei uskalla ajella täyttä. Mittareita on "tarpeeksi" ja vipstaakeja niin mahottomasti, lähes kaikki pelaa sähköllä, en tosin ole löytänyt sellaista James Bondimaista heittoistuin vipstaakia,,,vielä ja onneksi.
- urbanus paganus
kuinkahan monta tapausta on ollut joissa elokuvien esikuvan mukaan olisi yritetty tappaa jotain lasta koska hän olisi tuleva antikristus.
- ürpå
Samaa juttua englanniksi ja kuvamateriaalin kanssa.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1168424/I-send-son-heaven-Hell-Chilling-moment-mother-executes-boy-firing-range.html
"Praise the Lord and pass the ammunition!" Teot eivät olleet Jumalan mielen mukaisia, eli ei ollut Pyhän Hengen vallassa.
Surullinen esimerkki siitä kun mielenterveyshoito on ajettu retuperälle muuallakin kuin Suomessa.
Ja kyllähän niitä riivaajia ja demonisia henkiä on olemassa. Varsinkin lähetystyöntekijät joutuvat niitä kohtaamaan. Suomessa niiden esiintyminen on harvinaisempaa. Ja minusta sairaus sairautena, ja malttia hengen poisajamisiin. Harvemmin mielisairaissa on mitään demonihenkiä.
Ja on olemassa erityinen henkien eroittamisen armonlahja.- Ylermi.Nakki
"Ja kyllähän niitä riivaajia ja demonisia henkiä on olemassa. Varsinkin lähetystyöntekijät joutuvat niitä kohtaamaan."
On aina ihmetyttänyt, miten näitä riivaajia ja demonihenkiä ilmestyy aina sellaisille, jotka ovat joko/sekä uskovaisia tai/että muulla tavalla huuhaa-alan ihmisiä tahi hihhuloituneita (J.Tukiainen näin yhtenä esimerkkinä). - Mistäsetiesi
Ylermi.Nakki kirjoitti:
"Ja kyllähän niitä riivaajia ja demonisia henkiä on olemassa. Varsinkin lähetystyöntekijät joutuvat niitä kohtaamaan."
On aina ihmetyttänyt, miten näitä riivaajia ja demonihenkiä ilmestyy aina sellaisille, jotka ovat joko/sekä uskovaisia tai/että muulla tavalla huuhaa-alan ihmisiä tahi hihhuloituneita (J.Tukiainen näin yhtenä esimerkkinä).Tukiaisen demonit liittyivät seuraan kostean illan päätteeksi, joten ehkäpä siitä ei kannata sen enempää jauhaa, ei edes Tukiaisen.
"On aina ihmetyttänyt, miten näitä riivaajia ja demonihenkiä ilmestyy aina sellaisille, jotka ovat joko/sekä uskovaisia tai/että muulla tavalla huuhaa-alan ihmisiä tahi hihhuloituneita"
Sukulaisihmettelijäsi äimistelevät miksi eivät näe mitään jumalallista, vaikka Jumalan pitäisi olla olemassa. Ajattelepa vain, jos joskus näkisivät. Eikö nimenomaan silloin tulisi paikalle myös opposition edustajia? Tämän ymmärtäessäsi ymmärrät itseäsi ja sukulaistasi.
- Kössönöm
on liiankin kanssa huonoja esimerkkejä. Siitä ei mitään hyvää seuraa.
Kumma juttu, että yleensä kun on joistain uskonnoista, jumalolennoista ja muista keijukaisista kyse, niin jälki on rumaa.Vaikka joidenkin mielestä usko on niiiiiiiin ihana asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073