Kohteena V70 04 suuremmalla bensakoneella.
Nykyinen Nokian NRVi 215/55 R16 97 VXL extra load oli erittäin hyvä rengas.
Menee nyt vaihtoon.
Mitä suosittelette tilalle?
Michelillä vastaavaa?
Michelin vai Nokia? Kesärengaskokemuksia!
7
1269
Vastaukset
- outsider66
hakka v 225/55 16`!
- oli myös
tuo rengas tosin 225/45-17" koossa ja vaihdoin ne Hankook K110 V12 Evo mallisiin ja olen todella tyytyväinen noihin renkaisiin, suosittelen.
Lainaus Kiiltovaunun sivulta:
Hankook Ventus V12 Evo K110 on High-Performance renkaiden kärki kehityksessä. Ventus V12 Evo on kehitetty lähinnä keskikokoisiin ja sitä suurempiin henkilöautoihin päivittäiseen käyttöön. Tässä renkaassa leveä keskiosan kannas sekä huippumateriaalit mahdollistavat hyvät jarrutus- ja kaarreominaisuudet. Renkaan erikoisseos HPSR (High Tg Polymer & Specific Resin) antaa äärimmäisen hyvän pidon, joka tulee esille etenkin märällä tien pinnalla.
Tilasin ne www.nordenrengas.fi josta sain ne vielä halvemmalla... - muuta..
Tuosta vaihtoehdosta ilman muuta Michelin, eihän Nokialaiset ole edes pyöreitä, mulla on vemputtavat Nokialaiset(NRV)jotka saa heittää lepikkoon, ja kauas.
- jgfjhfghjf
Olisiko jo muutenkin aika vaihtaa nykyaikaisempiin pyöriin, tuota NRV:tähän pääasiassa tehtiin 1999-2004 (ns. matorengas, jossa vasen ja oikea rengas erikseen, plus määrätty pyörimissuunta). Toki kesärenkaista kannattaa kattoa muita (lue: parempia) kuin nokialaisia, nokian on ainoastaan talvirenkaissa maailman parasta luokkaa
- Excelence?
Itsellä 17" valsseilla moiset, ja kokemus on aiempiin Nokialaisiin ja Conteihin verrattuna hyvä. Yllättävän pehmeät ja hiljaiset. Aiemmat oli kovat kivireet ja äänekkäät. Moisten ikävien ominaisuuksien takia harkitsin jopa tuumakokoa pinempiä kesäpyöriä--nyt ei tarvitse.
- michelin
michelin pilot primacy.
- Nämä minulla.
Eli GT Radial CHAMPIRO /usa-kanada ja ainakin viimekesän perusteella hyvät ja kohtuu hintaiset aikasemmin oli Michelinit.Sateella hyvä pito samoin kuin kovemmissa nopeuksissa vakaat ja kohtuu hiljaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796