46 vuotta kestänyt pääsarjatason kiekkoilu päättyy porin ässien osalta tänään vaasassa. Päävastuun tästä katasroffista kantavat Alpo Suhonen ja Pentti Ahola. Ei sm liiga ole enään entisensä sieltä puuttuu joukkue joka aina on ollut liigan ehdoton väriläiskä jolla on maan parhaat kiekkofanit sääli suuri sääli uskallan väittää että monessa porilais kodissa itketään tänä iltana.
Hyvää yötä Ässät.
4
254
Vastaukset
- Wanha kiekkomies
Ässät aloittivat pelit vuonna 1967 syksyllä pääsarjatasolla perittyään Rosenlewin Urheilijat 38:n sarjapaikan. RU-38 ja Porin Karhut yhdistyivät Porin Ässiksi tuona vuonna. Eli, Ei ihan 46 vuotta, mutta pitkään kuitenkin ovat korkeimmalla sarjatasolla pelanneet.
Se, pelataanko Porissa ensi kaudella Mestistä vai sm-liigaa, ei välttämättä vielä tänään ratkea. Historiallinen peli joka tapauksessa tulossa porilaisille. Kuten tietysti myös vaasalaisille.- Jepjep**
Eikös Jokipojat tiputtanu Ässät I-divariin 90-luvulla?
- ässät on parempi
näin vaasalaisena ikävä todeta mutta en halua sporttia sm liigan pohjalle rämpimään ja ässät on parempi mutta valmentaja maentanut ne (ässä fani vaasasta tuskinpa ainoa)
- hyvä mieli
sulla lapsukainen. Rivien välistä käännettynä: olet teini-ikäinen ässäfani Porista ja haluat uskotella itsellesi, että kaikki haluavat Ässien voittavan, vaikka 95 % suomalaisista toivoo - ihan vain piristyksenkin vuoksi - ässien tippuvan mestikseen pätemään fanilaumansa "verratonta hulluutta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440