Voehan pahan pappi...:o/...

MuisQuuuuu

62

1002

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • MuisQuuuuu

        juuri tuo on oikia pääsiäiseläin..Eikä jänökanipupu, kuten ihmiset erheellisesti luulevat;o)...


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        juuri tuo on oikia pääsiäiseläin..Eikä jänökanipupu, kuten ihmiset erheellisesti luulevat;o)...

        -antanut itseni ymmärtää.. Soma eläin, mutt kuulemma pahan makuinen.. niin, kertoi kaverini kissa,,,, minulle viimeksi tavatessamme ;-D


      • MuisQuuuuu
        okulaari kirjoitti:

        -antanut itseni ymmärtää.. Soma eläin, mutt kuulemma pahan makuinen.. niin, kertoi kaverini kissa,,,, minulle viimeksi tavatessamme ;-D

        kissat puhuvat...Wau..Niin ne tekee miullekkin..Nyt nuo kaksi tyttökissa kertoo olevansa lemmenkipeitä..Ovat likat muikeina miulle, kun menin leikkuuttaa ton kollipojan;o)...


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kissat puhuvat...Wau..Niin ne tekee miullekkin..Nyt nuo kaksi tyttökissa kertoo olevansa lemmenkipeitä..Ovat likat muikeina miulle, kun menin leikkuuttaa ton kollipojan;o)...

        -tarkoin valikoituja sanoja, kun pitää varoa, ettei emäntä laita ulkoruokintaan.. Tahi, ovat ainakin hyvinkin vinosti sua tuijottaneet, kun kollilta mourusyyn menit poistattaan ;-))


      • MuisQuuuuu
        okulaari kirjoitti:

        -tarkoin valikoituja sanoja, kun pitää varoa, ettei emäntä laita ulkoruokintaan.. Tahi, ovat ainakin hyvinkin vinosti sua tuijottaneet, kun kollilta mourusyyn menit poistattaan ;-))

        jotta noi tyttöset säästyisivät ulkoruokinnalta..SE kävisi emännälle kalliiks se ulkoruokinta..Kissanpoikasia siellä ja täällä:o/..


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        jotta noi tyttöset säästyisivät ulkoruokinnalta..SE kävisi emännälle kalliiks se ulkoruokinta..Kissanpoikasia siellä ja täällä:o/..

        -vaan ne tytötkin, että tasa-arvo toteutuu.. niin, niin, tiedän... Se on aika paljon rankempi operaatio, kuin kolleille.. On ollut narttu kissa ja se sitten täytyi leikkuuttaa.. Sen jälkeen Miuku oli noin viikon aivan kuutamolla... mut, rauhoittuipa sitten myös... No, se näistä pääsiäisjutuista, jutellaan välillä vaikka ens tiistaista, heh..


      • MuisQuuuuu
        okulaari kirjoitti:

        -vaan ne tytötkin, että tasa-arvo toteutuu.. niin, niin, tiedän... Se on aika paljon rankempi operaatio, kuin kolleille.. On ollut narttu kissa ja se sitten täytyi leikkuuttaa.. Sen jälkeen Miuku oli noin viikon aivan kuutamolla... mut, rauhoittuipa sitten myös... No, se näistä pääsiäisjutuista, jutellaan välillä vaikka ens tiistaista, heh..

        Minulla alkaa yövuorot..TAAS..Mitäs muuta ensi tiistaista voisi jutella..Kerro Sinä...;o)...


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Minulla alkaa yövuorot..TAAS..Mitäs muuta ensi tiistaista voisi jutella..Kerro Sinä...;o)...

        -kuin silloin monella alkaa tänään päättynyt katumisen aika, taas uudestaan ;-D .. niin ja vapun odotus tietenkin, vaikka tulee se odottamattakin..
        -yleisesti ottaen ihmiset odottaa koko elämänsä ajan jotain tulevaksi.. ajassa ei osata elää, mutta ei se mdn ... niin, on ollut ja niin tulee aina olevan..


      • MuisQuuuuu
        okulaari kirjoitti:

        -kuin silloin monella alkaa tänään päättynyt katumisen aika, taas uudestaan ;-D .. niin ja vapun odotus tietenkin, vaikka tulee se odottamattakin..
        -yleisesti ottaen ihmiset odottaa koko elämänsä ajan jotain tulevaksi.. ajassa ei osata elää, mutta ei se mdn ... niin, on ollut ja niin tulee aina olevan..

        aina jotain..;o)..

        Mä en hurjasti enää odota..Otan päivän kerrallaan..Odotuksen ajat ovat ohi..Mun suurimmat odotuksenaikani olivat, kun venasin mun vauvojani..Ne ajat olivat ihania :o)...


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        aina jotain..;o)..

        Mä en hurjasti enää odota..Otan päivän kerrallaan..Odotuksen ajat ovat ohi..Mun suurimmat odotuksenaikani olivat, kun venasin mun vauvojani..Ne ajat olivat ihania :o)...

        -kuitenkaan tietää siitä ihanuudesta, muutakuin vieretä seuranneena.. vaan olihan ne jänniä aikoja,,, nyt olenkin sitten jo tupla pappa, heh.. Triplaa musta ei kuulemma tule..kertoi tytär..


      • MuisQuuuuu
        okulaari kirjoitti:

        -kuitenkaan tietää siitä ihanuudesta, muutakuin vieretä seuranneena.. vaan olihan ne jänniä aikoja,,, nyt olenkin sitten jo tupla pappa, heh.. Triplaa musta ei kuulemma tule..kertoi tytär..

        ..joku päivä, mut ei viel aikoihin..lupasi tänään mun miniä;o)...

        Noi odotusajat olivat ihania..siksikin, etten kärsinyt migreenistä silloin lainkaan:o)...


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ..joku päivä, mut ei viel aikoihin..lupasi tänään mun miniä;o)...

        Noi odotusajat olivat ihania..siksikin, etten kärsinyt migreenistä silloin lainkaan:o)...

        -ja nykyäänkö sitten on sitä "päänsärkyä", kun pitäs,,, tai ei kai sentään? Tarkoitit varmaan oikeata migreeninä, ehkä,,, miten mulle tollasia tuli ees mieleen.. Juu, oikea migreeni on mullekkin tuttua, mutta sitä onneksi kärsin "vain" noin viiden vuoden ajan nuorena miehenä,, sellaisen rankan auto onnettomuuden jälkikaikuina... ei ollut hääviä..


      • MuisQuuuuu
        okulaari kirjoitti:

        -ja nykyäänkö sitten on sitä "päänsärkyä", kun pitäs,,, tai ei kai sentään? Tarkoitit varmaan oikeata migreeninä, ehkä,,, miten mulle tollasia tuli ees mieleen.. Juu, oikea migreeni on mullekkin tuttua, mutta sitä onneksi kärsin "vain" noin viiden vuoden ajan nuorena miehenä,, sellaisen rankan auto onnettomuuden jälkikaikuina... ei ollut hääviä..

        Oikiata vammauttavaa migreeniä tarkoitan..:o/..Sitä en soisi kenellekkään.

        Hienoa, että migreeniset ajat ovat Sinulla takana päin..ja olet toipunut kolarista :o)..


      • okulaari
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Oikiata vammauttavaa migreeniä tarkoitan..:o/..Sitä en soisi kenellekkään.

        Hienoa, että migreeniset ajat ovat Sinulla takana päin..ja olet toipunut kolarista :o)..

        -tilalle on sitten ilmestynyt muita, elikkä propleemien summa pysyy näköjään vakiona ;-) näinhän se menee, kun ikää karttuu..........


      • MuisQuuuuu

        tuttua sellaista..;o)...

        Enya ja enigma myöskin tuudittaa hienosti;o)...


      • kalaturk

      • MuisQuuuuu

      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        huuliharppukostaja vauhdissa.

        Pitkä leffa, mutta ah niin hyvä:o)...

        Ja miulla tallessa videona jo áinakin kymmene vuotta mutten oo kattonu ku on nii pitkä


    • ex-er1

      oikein hyvää pääsiäistä=) Joillakin kova meno päällä;)

      • MuisQuuuuu

        ja saattaa poloiset pahapäisiksi;o)..

        Rakkahin kämppis..Onnellista päästäistä:o)..


    • kalaturk
      • MuisQuuuuu

        koikkelehtimaan ja kyllä mämmit kermalla saa kyytiä;o)..

        Mua kyl nauratti..;o)...


      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        koikkelehtimaan ja kyllä mämmit kermalla saa kyytiä;o)..

        Mua kyl nauratti..;o)...

        vielä laittaaa soittimeen ripiiiittiiin niin saa koko illan veivata ;o)))))


      • MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

        vielä laittaaa soittimeen ripiiiittiiin niin saa koko illan veivata ;o)))))

        tuota...Huh...hikeä pukkaa pintaa jo pelkästä ajatuksesta...;o)...


      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tuota...Huh...hikeä pukkaa pintaa jo pelkästä ajatuksesta...;o)...

        Kunto ei siis kestä ... heh ;o))))))))


      • MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

        Kunto ei siis kestä ... heh ;o))))))))

        Tietäisisitpäs vain...mitä se kestää;o):..


      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Tietäisisitpäs vain...mitä se kestää;o):..

        Nyt ei ollukkaa puhe siitä...vaa kunnosta ;oDD


      • MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

        Nyt ei ollukkaa puhe siitä...vaa kunnosta ;oDD

        tuhuma taisin olla...heheeh;o)...


      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tuhuma taisin olla...heheeh;o)...

        Jos ei huomaa ja jos huomaa ni het alkaa ;o)))


      • MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

        Jos ei huomaa ja jos huomaa ni het alkaa ;o)))

        Hitsi..ainakin viis minuuttia män..ennen ko alko..:o/...


      • MuisQuuuuu

        Veit jalat suustasi...ööh..sanat sekas..

        Sulla on erittäin hyvä nicci..;o):..


      • RuisQuu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Veit jalat suustasi...ööh..sanat sekas..

        Sulla on erittäin hyvä nicci..;o):..

        Nimestä vai siitä mitä se edustaa? :o)))))))))) ;)


      • MuisQuuuuu
        RuisQuu kirjoitti:

        Nimestä vai siitä mitä se edustaa? :o)))))))))) ;)

        Toisaalta erittäin paljon pidän siitä mitä se edustaa..Ompas vaikiaa..kumpaan nyt kallistuisin...;o)..


      • RuisQuu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Toisaalta erittäin paljon pidän siitä mitä se edustaa..Ompas vaikiaa..kumpaan nyt kallistuisin...;o)..

        sie voit kaatua :)))))


      • MuisQuuuuu
        RuisQuu kirjoitti:

        sie voit kaatua :)))))

        ja , jos kaadunkin niin behmeesti muksahdan...johonkin tosi hyvään paikkaan;o)...


      • RuisQuu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja , jos kaadunkin niin behmeesti muksahdan...johonkin tosi hyvään paikkaan;o)...

        kuitenkin sisällä, ulkona on vielä jäässä maa. Voi tehdä kipiää. Kesällä sammalmättäälle on hyvä muksahtaa vaikka unosille ja katsella taivaalle.


      • MuisQuuuuu
        RuisQuu kirjoitti:

        kuitenkin sisällä, ulkona on vielä jäässä maa. Voi tehdä kipiää. Kesällä sammalmättäälle on hyvä muksahtaa vaikka unosille ja katsella taivaalle.

        Kesällä..Voi mä muistan miten ihanaa oli maata sammalmättäällä ja mutustaa mustikoita ja mansikoita..lapsuudenkesinä;o)...


      • RuisQuu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Kesällä..Voi mä muistan miten ihanaa oli maata sammalmättäällä ja mutustaa mustikoita ja mansikoita..lapsuudenkesinä;o)...

        Mut niin pitääkin. Ei ole kesätkään niin kuin ennen.
        Katsotan nyt jos ensi kesä olisi kunnollinen. Pääset mutustelmaan niitä metsänantimia.:)


      • MuisQuuuuu
        RuisQuu kirjoitti:

        Mut niin pitääkin. Ei ole kesätkään niin kuin ennen.
        Katsotan nyt jos ensi kesä olisi kunnollinen. Pääset mutustelmaan niitä metsänantimia.:)

        oikia vanhanajan kesä..Usko pois..Mä tilasin sellaisen..Tein muutaman taian..Muunlaiselle kesälle ei kertakaikkiaan ole tilaa:o)..


    • hilda-hymy
      • MuisQuuuuu

        Kiitos Hymy..En ollutkaan koskaan aikaisemmin kuullut ko biisiä;o)...


      • hilda-hymy
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Kiitos Hymy..En ollutkaan koskaan aikaisemmin kuullut ko biisiä;o)...

        siihen, kun selasin mitä juutuubista löytyy...
        Toi jotenkin kolahti muhun....


      • impi-lempi

        Tuttu biisi ...en ole aikoihin kuullutkaan, mutta oisko siinä eri sanat ...kuin ennen ?? Nyt alkoi vaivaamaan...hmmm...??


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        Tuttu biisi ...en ole aikoihin kuullutkaan, mutta oisko siinä eri sanat ...kuin ennen ?? Nyt alkoi vaivaamaan...hmmm...??

        onko eri sanat. Mä löysin ton jotain viikko sitten. Sitä ennen ollut kuullutkaan..

        Tolla popoolla on muitakin hyviä, kuuntelin kerran kun olin joteskin sotasella tuulella, ja unohdin miksi mä yleensä halusin olla äkänen.......


      • MuisQuuuuu
        hilda-hymy kirjoitti:

        siihen, kun selasin mitä juutuubista löytyy...
        Toi jotenkin kolahti muhun....

        siinä on sitä jotain;o)...

        Tää mun kone tökkii..:o/...


      • impi-lempi
        hilda-hymy kirjoitti:

        onko eri sanat. Mä löysin ton jotain viikko sitten. Sitä ennen ollut kuullutkaan..

        Tolla popoolla on muitakin hyviä, kuuntelin kerran kun olin joteskin sotasella tuulella, ja unohdin miksi mä yleensä halusin olla äkänen.......

        sen laulun alkuperäinen nimi on Honolulu...."mulla sellaiset on aatteet, riisutaan pois vaatteet, tule honoluluun, paratiisihin..." ;O))

        Siis en ehdottele mitään, vaan laulussa sanotaan niin ,O)))


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        sen laulun alkuperäinen nimi on Honolulu...."mulla sellaiset on aatteet, riisutaan pois vaatteet, tule honoluluun, paratiisihin..." ;O))

        Siis en ehdottele mitään, vaan laulussa sanotaan niin ,O)))

        mitään ehdotellut....*Wirn*

        Olen mä joskus noilla sanoilla jonkun kullut, muistaa hämärästi.....


      • hilda-hymy
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        siinä on sitä jotain;o)...

        Tää mun kone tökkii..:o/...

        mikä mun konetta vaivaa, tää on tökötellyt jonkun aikaa....

        Heittää netin pois päältä yhtenään, enkä löydä vikaa.
        Tarkistukset, siis virus sun muut on tehty...
        Täytyy kai vaihtaa kohta kone....


      • MuisQuuuuu
        hilda-hymy kirjoitti:

        mikä mun konetta vaivaa, tää on tökötellyt jonkun aikaa....

        Heittää netin pois päältä yhtenään, enkä löydä vikaa.
        Tarkistukset, siis virus sun muut on tehty...
        Täytyy kai vaihtaa kohta kone....

        tänkin rakkineen kanssa..Tosin tänään vedin läpi siivousohjelman..Hitusen helpotti,,,siis nopeutui, mut nyt illalla yaas alkoi tökkimään:o/..

        Taidan kutsua pojat katsomaan konetusta;o)...


    • impi-lempi
      • MuisQuuuuu

        Olen otettu..Ihanainen..Täällä mä hykertelen ja kuuntelen Kiitos;o)...


    • kalaturk
      • MuisQuuuuu

        totta maar...heheheeh...Taidat tehdä taikojasi..noitaukko;o)...


      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        totta maar...heheheeh...Taidat tehdä taikojasi..noitaukko;o)...

        Rauhaisaa pääsiäismusiikkia... tunnelmaan sopivaa :)


      • MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

        Rauhaisaa pääsiäismusiikkia... tunnelmaan sopivaa :)

        juuh...;o)...

        Rauhaisaa oli saunassa..Ihana aloeveran tuoksu leijailee nyt ympärilläni:o)...


      • kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        juuh...;o)...

        Rauhaisaa oli saunassa..Ihana aloeveran tuoksu leijailee nyt ympärilläni:o)...

        Tuli lankaa myöte :o)


      • MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

        Tuli lankaa myöte :o)

        Nyt saat olla koko illan ja viel ensi yönkin hyvässä nuuhkussa..;o)...


      • MuisQuuuuu

        ...On alku ja loppu..Upea loppu tälle aloitukselle;o)...


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe