on naisten lempiväri, YÄK
vaaleanpunainen
73
1573
Vastaukset
- Pirre*
sano, muka?
- alushousut
olivat ammoin vaaleanpunaiset. :/
Muista naisista en tiedä, teoriasi ei päde minuun.- viivi-amaldiina
kaupoissa mummujen vaaleanpunaisia pöksyjä. :)
Ne on lämpimät näin luudalla lennon aikaan, ei palella pyllyä, lahkeet lämmittää. :)) - k/k
viivi-amaldiina kirjoitti:
Ne on lämpimät näin luudalla lennon aikaan, ei palella pyllyä, lahkeet lämmittää. :))vaaleenpunaset oli parhaita rättejä koneremontissa,imivät hyvin eikä nukanneet.
- ole silmiini
Ne on lämpimät näin luudalla lennon aikaan, ei palella pyllyä, lahkeet lämmittää. :))osuneet.
Mustat Hevoset piti vetäistä jalkaan, kun kävin koelennolla, vanhalla, tikkuisella luudallani. Kissa kieltäytyy uusinnasta. ;) - viivi-amaldiina
k/k kirjoitti:
vaaleenpunaset oli parhaita rättejä koneremontissa,imivät hyvin eikä nukanneet.
puuvillaiset onkin sellaisiin remppa juttuihin just hyviä, mutta kyllä ne monen mummunki on lämpimänä pitäneet.
- k/k
puuvillaiset onkin sellaisiin remppa juttuihin just hyviä, mutta kyllä ne monen mummunki on lämpimänä pitäneet.
puuvilla ja sellaset frotee pairat oli täysin ylivoimasia,hikisinäkään ne ei olleet epämukavia.
Eläköön aito asia. - viivi-amaldiina
ole silmiini kirjoitti:
osuneet.
Mustat Hevoset piti vetäistä jalkaan, kun kävin koelennolla, vanhalla, tikkuisella luudallani. Kissa kieltäytyy uusinnasta. ;)jos teit äkki mutkia, tarkista kissasi kynnet onko tallessa vai onko ne luudan varressa.
Nuo vaaleanpunaiset, ostin yhdelle ihanalle ystävälle 50v lahjaksi, kun olemme samalla aaltopituudella huumorin suhteen.
Äläs mitä, tuli kerran viesti oikein kovalla pakkasella oli kävellen töihin mennyt ne ihanat vaaleanpunaiset jalassa, kiitteli edelleen lahjastaan. :) - ensin selkääni
jos teit äkki mutkia, tarkista kissasi kynnet onko tallessa vai onko ne luudan varressa.
Nuo vaaleanpunaiset, ostin yhdelle ihanalle ystävälle 50v lahjaksi, kun olemme samalla aaltopituudella huumorin suhteen.
Äläs mitä, tuli kerran viesti oikein kovalla pakkasella oli kävellen töihin mennyt ne ihanat vaaleanpunaiset jalassa, kiitteli edelleen lahjastaan. :)pitkin, pitkine kynsineen, kunnes kippasi hienon noitahattuni avaruuteen, ja asettuiksi pääni päälle turbaaniksi.
Aikoinaan tehtiin miehillekin samankaltaisesta neuloksesta pitkiä alkkareita. Isälleni metsästin niitä, olivat herkkahipiäiselle tosi miellyttävät.
Kyllähän aito puuvilla on hyvä materiaali, kesällä viileä, talvella lämmin.
- Meriläinen
naisten väri.
En tiedä yhtään 50 naista kenen lempiväri se olisi. - Heikunkeikku
Aivan I H A N A väri.
Sopivan Rytmikäs väri,
tunnettu,
saa peukalon ja keskisormen yhteiseen napsutteluun.
Vaaleanpunainen, JES!!!!!
Siis, jos se on Pantterin päällä.
Tykkään vaaleanpunaisesta pantterista.
*jää hyräilemään kyseistä kappaletta....ta-damp-ta-damp-ta-damp-ta-damp-ta-damp-ta-damp-Ta-Daaaaaaa-ta-da-da-daaaa.....*- susa51
Vaaleanpunaisen puuvillaisen villatakin.
Se on ihana väri mielestäni ja käy hyvin nyt viileämmillä kevytvuorisen takin alle.
Vaaleanpunaisesta tulee ihanan naisellisen nuorekas olo.
Kokeilkaa te muutkin.;)) - k/k
susa51 kirjoitti:
Se on ihana väri mielestäni ja käy hyvin nyt viileämmillä kevytvuorisen takin alle.
Kokeilkaa te muutkin.;))Laitoin just laventelis siniset lakanat ja vaaleenpunaset tyynynliinat ja niin on tyttömäinen olo.
susa51 kirjoitti:
Kokeilkaa te muutkin.;))joitain vaatekappaleita kans, sopii kuulemma. :)
Samoin vaalean sininen, vaikken itse uskonut aiemmin..k/k kirjoitti:
Laitoin just laventelis siniset lakanat ja vaaleenpunaset tyynynliinat ja niin on tyttömäinen olo.
voi siun kansas..
susa51 kirjoitti:
Kokeilkaa te muutkin.;))mullaki muutama vuosi sitten ostettu ohut villatakki ja teepaita (aikas vähän pidetty)mut kyl ne kesällä on ollu ihan ok.Ei silti, eikä sen puoleen, että vaaleenpunanen ois lemppari,sillon olin sillä päällä..eikäs ne oo mitenkään räikeät ihan vaalean vaaleat..et sillee..
- Meriläinen
susa51 kirjoitti:
Kokeilkaa te muutkin.;))just pääsin kehumasta etten tunne ( no enhän mä teitä tunnekaan ;) ), ketään 50 naista jonka lemppari on vaaleanpunainen.
Tumma ja oikein kunnon punainen, mulla divaani ja toi maata viistävä villatakki, jotain muuta myös.
Mutta vaaleanpunaista EI. - Heikunkeikku
susa51 kirjoitti:
Kokeilkaa te muutkin.;))...se sopii oikein hyvin. Riippuu hiusten ja ihon väristä. Varsinkin kesällä semmonen on ihan kiva väri. Tykkään väristä, mutta mulle se ei oikein sovi, vetää vaalean ihoni vieläkin vaaleammaksi ja hiusten väriin se ei sovi.
Naisellinen väri se on, sitä ei varmaan kukaan kiellä :) - Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
Laitoin just laventelis siniset lakanat ja vaaleenpunaset tyynynliinat ja niin on tyttömäinen olo.
sänkyy,eiks juu.
- k/k
Enkeli-trio kirjoitti:
sänkyy,eiks juu.
joskus pääse säälist hetkeks seläntaa urvahtamaa,ilman kommentointi oikeut ,tietenkin.
- Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
joskus pääse säälist hetkeks seläntaa urvahtamaa,ilman kommentointi oikeut ,tietenkin.
nuarempaa...
- k/k
Enkeli-trio kirjoitti:
nuarempaa...
jos mene nuorte seura ne naurava,aateil ja vaateil.
- k/k
k/k kirjoitti:
jos mene nuorte seura ne naurava,aateil ja vaateil.
Tee kirjame jäi pois ,aatteil ja vaatteil piti olla.
- Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
Tee kirjame jäi pois ,aatteil ja vaatteil piti olla.
tyttöö kyl tarkoti.Koitiv vaa salakiält,höh.
- k/k
Enkeli-trio kirjoitti:
tyttöö kyl tarkoti.Koitiv vaa salakiält,höh.
Herra vaa koettele,ole sit saanu piuhat ojenuksee,oleks kissa silittän?
- Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
Herra vaa koettele,ole sit saanu piuhat ojenuksee,oleks kissa silittän?
taivaan tuuliin vai ?
Kyl eile kertosi et miniä oli remonttimiäs.
Ostettii muute hänel edellis joulun akkuporakone
lahjaks :)
Poika paistaa pihvit ja miniä laittaa taulut seinil. - k/k
Enkeli-trio kirjoitti:
taivaan tuuliin vai ?
Kyl eile kertosi et miniä oli remonttimiäs.
Ostettii muute hänel edellis joulun akkuporakone
lahjaks :)
Poika paistaa pihvit ja miniä laittaa taulut seinil.kyl flika kätevi ova,munki likka ol nuorempana kattelemas ku autoi remppasin.
Aika hyvi se teknikast pääskin perille,mut sit elämä iski niinkus tierä. - Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
kyl flika kätevi ova,munki likka ol nuorempana kattelemas ku autoi remppasin.
Aika hyvi se teknikast pääskin perille,mut sit elämä iski niinkus tierä.Aurinkoisin ajatuksin.
http://www.deezer.com/track/isan-tytto-T637458 - k/k
Enkeli-trio kirjoitti:
Aurinkoisin ajatuksin.
http://www.deezer.com/track/isan-tytto-T637458Paljosta minuu voi syyttää mut ei siitä et olisin ollut huono isä ja ei siitä etten olisi kaikkeani yrittänyt.
Ehtoolla voin sen suhteen sulkee silmäni rauhallisin mielin. - Enkeli-trio
k/k kirjoitti:
Paljosta minuu voi syyttää mut ei siitä et olisin ollut huono isä ja ei siitä etten olisi kaikkeani yrittänyt.
Ehtoolla voin sen suhteen sulkee silmäni rauhallisin mielin.Kaunei unei ja kivoi kuvei !
- sanoo_suttura*
on musta, punainen, sininen ja vaaleanpunainenkin. Kalpea roosa sopii omiin väreihini erinomaisesti.
Saa hiukseni säkenöimään ja ihoni loistamaan.- ent.tehtaantyttö
terrakottan punaisesta. Eikä se vaaleapunainen ole mikään Yök, sitä jos on ihan pikkusen vaan, ei liikaa...vaikka ruusukoruna menee...siis tarkoitan sellaista asutekorua...niin ja kyllä vaaleanpunaiset rindet ja pikkarit on ihan jees; mikä vika niissä?
Pastellisävyt hyvinkin alusvaatteissa ja yöasuissa käyvät vielä tämänkin ikäisenä...? En nyt tarkoita mummohousuja enkä paitoja...;))
t.friidu - sanoo_suttura*
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
terrakottan punaisesta. Eikä se vaaleapunainen ole mikään Yök, sitä jos on ihan pikkusen vaan, ei liikaa...vaikka ruusukoruna menee...siis tarkoitan sellaista asutekorua...niin ja kyllä vaaleanpunaiset rindet ja pikkarit on ihan jees; mikä vika niissä?
Pastellisävyt hyvinkin alusvaatteissa ja yöasuissa käyvät vielä tämänkin ikäisenä...? En nyt tarkoita mummohousuja enkä paitoja...;))
t.friiduennakkoluulottomuutta minäkin peräänkuulutan.
Värit ovat luonnon lahja ihmiselle! Kun meiltä itseltä yleensä puuttuu tarpeellinen värikkyys, niin miksi emme käyttäisi luonnon antimia hyväksi. :)
Täytyy tunnustaa, olen fuskannut hieman ja lukenut värioppia. Ja niiden vaikutusta siihen miltä näytämme ja mitä viestitämme toisille. :) - ent.tehtaantyttö
sanoo_suttura* kirjoitti:
ennakkoluulottomuutta minäkin peräänkuulutan.
Värit ovat luonnon lahja ihmiselle! Kun meiltä itseltä yleensä puuttuu tarpeellinen värikkyys, niin miksi emme käyttäisi luonnon antimia hyväksi. :)
Täytyy tunnustaa, olen fuskannut hieman ja lukenut värioppia. Ja niiden vaikutusta siihen miltä näytämme ja mitä viestitämme toisille. :)kuinka väri vaatteissa vaikuttaa...vaikka ne ns. omat värit minullakin. Mutta, joskus kyllä jotain tiettyä väriä ihan kaipaa...itselläni oli lila kausi jossain vaiheessa...ja nyt sitä väriä en käytä, en tarvitse..no, vähän minäkin selvittänyt tuota mitkä ovat ne värit jotka, käyvät. Kirjastossa kerran sellaisen aika kattavan opuksen löysin..yllättävää oli...että, ne värit sitten kumminkin olivat juuri ne värit joista olen aina pitänyt ihan lapsesta lähtien..mutta, ne piti vain löytää tavallaan uudelleen..
Miksemme todella käyttäisi värimaailmaa, kundin kanssa on ihanaa shoppailla;) hän kun tietää ja löytää heti sopivat värit. Verho-ostoksiin jos, lähdetään, niin kundin otan mukaani;))
Ihana juttu minusta on myös sellainen, että nyt myös meille isoimmille tytöille, on alusvaatteisiin tullut tuota värivalikoimaa..muutakin kun sitä perus valkoista, tai beigeä tai mustaa. Mutta, vielä meillekin tuota mustaa, harmaata ja ruskeaa vain tuolla vaatepuolella tarjottaisiin..onneksi nyt on hieman tullut lisää vaihtoehtoja vihdoinkin..lisää saisi tulla mielestäni tuota valkoistakin monet turhaan pelkäävät, samoin kuin hopeaa ja kultaa Värit todella viestittävät;)
t.friidu - sanoo_suttura*
kuinka väri vaatteissa vaikuttaa...vaikka ne ns. omat värit minullakin. Mutta, joskus kyllä jotain tiettyä väriä ihan kaipaa...itselläni oli lila kausi jossain vaiheessa...ja nyt sitä väriä en käytä, en tarvitse..no, vähän minäkin selvittänyt tuota mitkä ovat ne värit jotka, käyvät. Kirjastossa kerran sellaisen aika kattavan opuksen löysin..yllättävää oli...että, ne värit sitten kumminkin olivat juuri ne värit joista olen aina pitänyt ihan lapsesta lähtien..mutta, ne piti vain löytää tavallaan uudelleen..
Miksemme todella käyttäisi värimaailmaa, kundin kanssa on ihanaa shoppailla;) hän kun tietää ja löytää heti sopivat värit. Verho-ostoksiin jos, lähdetään, niin kundin otan mukaani;))
Ihana juttu minusta on myös sellainen, että nyt myös meille isoimmille tytöille, on alusvaatteisiin tullut tuota värivalikoimaa..muutakin kun sitä perus valkoista, tai beigeä tai mustaa. Mutta, vielä meillekin tuota mustaa, harmaata ja ruskeaa vain tuolla vaatepuolella tarjottaisiin..onneksi nyt on hieman tullut lisää vaihtoehtoja vihdoinkin..lisää saisi tulla mielestäni tuota valkoistakin monet turhaan pelkäävät, samoin kuin hopeaa ja kultaa Värit todella viestittävät;)
t.friidupannut merkille minkä värinen on massa?
Musta. Hitsi vieköön, vaikka on kyseessä mielenosoitus, niin siltikin ollaan harmaanmustaa massaa.
Minä ainakin, kun pääsen ajatuksesta tekoon, vaadin porukalta väriä vaatteisiin. - ent.tehtaantyttö
sanoo_suttura* kirjoitti:
pannut merkille minkä värinen on massa?
Musta. Hitsi vieköön, vaikka on kyseessä mielenosoitus, niin siltikin ollaan harmaanmustaa massaa.
Minä ainakin, kun pääsen ajatuksesta tekoon, vaadin porukalta väriä vaatteisiin.tuo onkin hyvä vihje;) voihan se olla vaikka jokin liivi-tyyppi tai kaulaliina jossa, vaikka neonväriä. Muistakos tuon Ukraina-jutun...tämän oranssivallankumouksen...hitsi, kyllä se silmään pisti...tämä oranssikaulaliina ukrainalaisilla..ihan eritavalla..kuin se että, tuo oranssikaulaliina olisi puuttunut.
Olet oikessa.
t.friidu - tai kiinalainen sininen
tuo onkin hyvä vihje;) voihan se olla vaikka jokin liivi-tyyppi tai kaulaliina jossa, vaikka neonväriä. Muistakos tuon Ukraina-jutun...tämän oranssivallankumouksen...hitsi, kyllä se silmään pisti...tämä oranssikaulaliina ukrainalaisilla..ihan eritavalla..kuin se että, tuo oranssikaulaliina olisi puuttunut.
Olet oikessa.
t.friidumutta värillä on merkitystä.
Nykyaikana se tulee selvästi ilmi esimerkiksi jalkapallojoukkueiden väreissä.
Sinut saatetaan hakata hengiltä jos satut sinisten tai keltaisten reviirille. - ent.tehtaantyttö
tai kiinalainen sininen kirjoitti:
mutta värillä on merkitystä.
Nykyaikana se tulee selvästi ilmi esimerkiksi jalkapallojoukkueiden väreissä.
Sinut saatetaan hakata hengiltä jos satut sinisten tai keltaisten reviirille.no, tuossa kerran kun kuuntelin täällä yhtä vanhempaa naista, joka ja oli myös Stadilainen ja täällä ikänsä asunut sellainen järjestöaktivisti, hänkin nuorena sehän meitä hetken yhdisti...no, siinä aikamme kun juteltiin...niin hän minulle kertoi tarinaa tuosta mielipiteen oikeudesta ilmaista...sodan jälkeen täällä...kun kaikki oli kielletty...silloin riitti että, solmio oli punainen...ja siitä sitten minulle kertoi...mitä tapahtui sitten...värillä oli väliä silloinkin..
Olet oikessa.
t.friidu - verditti
Laisesi naisen haluaisin.
Missä olet?
Tule luo!
- RosaLiiin
...siitä pidän.
- ent.tehtaantyttö
se vaan on hyvää..ja sillä siisti..
t.friidu
Vaaleanpunainen väri ja pikkutytöt, siinä sopiva yhdistelmä;-)
Noo, tiedän monta aikuista jotka tykkäävät mutta itse en laita päälleni,minusta tulisi söpö kuin sika pienenä;-)- viivi-amaldiina
omistan, puuvillapaidan se on ihan söde tummahiuksisilla naisilla, niin kuin minulla.:)
No on se ainakin kerran päällä ollut.- Aniliinia...
Itselläni liian vaaleat vaaleanpunaiset vetävät ihon kalvakaksi, no good. Niin ihanan hempeä kuin väri onkin.
Sävy on valittava tarkoin, esimerkiksi aniliininpunainen sopii minulle oivallisesti. - ent.tehtaantyttö
tummatukkaisille ja todella pukee niin, miehille kuin naisille..samoin jos, tuo ihon väri on ruskea tai oliivi..vaaleaihoisille tekee jotenkin kalpeaksi. Tummanvihreä väri ei taas mielestä oikein pue ketään? Tai sitten en vaan pidä siitä väristä;)) Metsän värinä erijuttu.
t.friidu
- viivatiina
siskoni ja vaaleanpunainen käy yhteen niin vaatetuksessa kun sisustuksessakin itse olen kirkkaiden värien ihminen pukeudun vaan mieluiten mustaan.
- \\:::-_____-
Pinkki ja muut punertavat sävyt ovat todella vaikeita käyttää. Niissä on haastetta enemmän kuin noin teknisesti hankalissa sinisessä ja vihreässä.
Ite välttelen pinkkiä viimeiseen asti, mun värimaailma on harmaa. Toisekseen luulen hallitsevani myös sinisen kohtuullisen hyvin.
Mun mielestä vaaleanpunainen on tavallaan rohkea värinä. Jos sitä uskaltaa käyttää, uskaltaa varmasti paljon muutakin.
Pitäneekin tilata vaaleanpunainen puku synttäreille, vaikka olenkin tietääkseni mies....
Aika hyvää väriteoriaa:
http://www.coloria.net/sanasto.htm#v
=DW=- rohkeuden puute
värien käytössä ihmetyttää. Voi johtua tietämättömyydestäkin.
Sääli, koska värillä houkuttelemme, herätämme kiinnostusta, torjumme ja karkoitamme, saatikka teemme itsemme näkymättömäksi. - Heikunkeikku
...kokopukua. Pistä synttäreille vaaleanpunainen rusetti joko A) kaulaan tai sitten vaihtoehtoisesti B) nätysti päälaelle.
Sitten samanväriset sisätossut. Onkohan niitä semmosia pehmosia voimistelutossuja enää myytävänä. Jossa oli kuminauha ympärillä.
Semmoset mulla oli, kun kävin pikkutyttönä Vaasan naisvoimistelussa vai pitääkö sanoa tyttövoimistelussa.
Silloin niillä tossuilla piti kävellä silleen hienosti varpaita eteen ojennettuina. Niinhän mä kävelen edelleenkin :)
JOS tahdot olla Rohkea, niin älä Rokkaa syö, vaan vaan osta semmonen Valkoinen puku, jossa kimallusta. Levenevät pultut. Tarkotan sitä semmosta pukua, joka Elviksellä oli silloin Silloin. Kaipa muistanet.
Semmosilla vetimillä jos synttäreille menisit, saisit vähän Elvistellä :)
Niin mä ainakin tekisin. En ole mikään rokan syöjä, mutta rokkaan mielelläni ja "uskaltelen". - ent.tehtaantyttö
Pirrejuupas kirjoitti:
vaaleanpunainen paita on tyylikäs tumman puvun kanssa, oli tässä muotiakin..
sellaisen ostin..vitsi, että sopii...sellainen harmaa charmikas kun tuo mieheni...hiukset sellaiset upean hohtavan helmen pehmeän harmaat...saisinpa itse joskus samanlaiset...ja hänkin luuli että, ne pitää VÄRJÄTÄ! Hanttiin pistin...no, kun joku kaveri oli värjänyt hiuksensa mustaksi! Miksi suomalaiset miehet peittävät harmaitaan eivät onneksi kaikki...ihan TURHAAN! niin ja sitten hiukset ovat värjätyt ja parta harmaa?
t.friidu - samoilla hiuksilla
sellaisen ostin..vitsi, että sopii...sellainen harmaa charmikas kun tuo mieheni...hiukset sellaiset upean hohtavan helmen pehmeän harmaat...saisinpa itse joskus samanlaiset...ja hänkin luuli että, ne pitää VÄRJÄTÄ! Hanttiin pistin...no, kun joku kaveri oli värjänyt hiuksensa mustaksi! Miksi suomalaiset miehet peittävät harmaitaan eivät onneksi kaikki...ihan TURHAAN! niin ja sitten hiukset ovat värjätyt ja parta harmaa?
t.friiduvärjää ja säväyttelee, miksi ei anneta harmaiden hiuksien vallata päätämme, ollaan ikäisemme näköisiä.
- ent.tehtaantyttö
Heikunkeikku kirjoitti:
...kokopukua. Pistä synttäreille vaaleanpunainen rusetti joko A) kaulaan tai sitten vaihtoehtoisesti B) nätysti päälaelle.
Sitten samanväriset sisätossut. Onkohan niitä semmosia pehmosia voimistelutossuja enää myytävänä. Jossa oli kuminauha ympärillä.
Semmoset mulla oli, kun kävin pikkutyttönä Vaasan naisvoimistelussa vai pitääkö sanoa tyttövoimistelussa.
Silloin niillä tossuilla piti kävellä silleen hienosti varpaita eteen ojennettuina. Niinhän mä kävelen edelleenkin :)
JOS tahdot olla Rohkea, niin älä Rokkaa syö, vaan vaan osta semmonen Valkoinen puku, jossa kimallusta. Levenevät pultut. Tarkotan sitä semmosta pukua, joka Elviksellä oli silloin Silloin. Kaipa muistanet.
Semmosilla vetimillä jos synttäreille menisit, saisit vähän Elvistellä :)
Niin mä ainakin tekisin. En ole mikään rokan syöjä, mutta rokkaan mielelläni ja "uskaltelen".juhalapukeutumisessaan..että, uskaltaisivat tuon iänikuisen pikkutakin jo jättää...sellainen upea silkkinen juhlapaita..joko pussihihoilla tai sellaisilla hihoilla joissa tuo hihansuu levenee alaspäin..niitä ei ihan joka kaupassa...voisi vaikka taidokas ompelija sen juhlapaidan tehdä ja aina olisi yksilöllinen paita..ja siihen suorat mustat prässihousut...vaude, se pukisi monia harmaita panttereita...ja jos hiuset puolipitkät niin mikä estää laittamasta tummaa mustaa silkkirusettia vaikka hiuksiin? miksi tosiaan aina kaulaan? Vähän enemmän sellaista romantiikkalinjaa..mutta, eivät miehet uskalla...nuoret miehet ehkä enemmän...rikkoovat rajoja..juhlapukeutumisesta...no, minun silmäni ainakin lepäisi;))
t.friidu - kun harmaa
samoilla hiuksilla kirjoitti:
värjää ja säväyttelee, miksi ei anneta harmaiden hiuksien vallata päätämme, ollaan ikäisemme näköisiä.
väri sopii vain harvoille. Ole onnellinen siitä.
Sinäkin olet bluffi, kun aloit puhumaan "ikäisiemme näköisistä". - pöö pöö
kun harmaa kirjoitti:
väri sopii vain harvoille. Ole onnellinen siitä.
Sinäkin olet bluffi, kun aloit puhumaan "ikäisiemme näköisistä".katsokaa kenelle 50 sopii se punertava, hirveetä kun naama on kalvakka ja pää punottaa, samoin musta vaaleaa ihoa vasten aivan hirveää,
olkaa ittenne näköisiä, ei stailattuja väärillä väreillä. - ent.tehtaantyttö
samoilla hiuksilla kirjoitti:
värjää ja säväyttelee, miksi ei anneta harmaiden hiuksien vallata päätämme, ollaan ikäisemme näköisiä.
pukee..riippuu tuosta harmaan väristä. Olen nähnyt naisilla upeita luonnonharmaita hiuksia jotka todella ovat tyylikkäät..itseälläni tuo väri taas vähän piristää vaalea kun tuo ihonväri kasvoissa...tarpeeksi kun ei ole harmaita..omia vielä...mutta, kun lisää tulee harmaita hiuksia ajan myötä tuskin enää väriä käytän minäkään.. ja toisille taas väri vaan sopii...kovin vaaleita kun olemme me pohjoismaalaiset ihon väriltämme monet. Onnistunut hiusväri on minusta sellainen joka on mahdollisimman lähellä omaa hiusten väriä...ja nykyään vielä kun nämä väriaineet myös hoitavat hiuksia ja antavat kiiltoa ja ryhtiä siiheen hiukseen..niin näistäkin syystä...suomalaisten hiukset kun monilla on silkkimäiset ja hennot vaikka niitä paljon olisikin...no, hyvä leikkaus kyllä myös yksin tuota ryhtiä antaa..että, kukin tekee sen minkä itse katsoo itselleen sopivaksi:))Pääasiahan on että, itse tykkää...
t.friidu ent.tehtaantyttö kirjoitti:
t.friidukaunis, ei pidä tärvellä värillä - toisin kuin me teemme, mutta mehän ei tärväännytä värilläkään :)
Miunki miehelle käy vaaleanpunainen paita, ja on hänellä lilakin, ja taitaapa olla melkein joka sävyisiä. Mieheni on ollut komistus, ainakin hyvin puettuna.. :)pöö pöö kirjoitti:
katsokaa kenelle 50 sopii se punertava, hirveetä kun naama on kalvakka ja pää punottaa, samoin musta vaaleaa ihoa vasten aivan hirveää,
olkaa ittenne näköisiä, ei stailattuja väärillä väreillä.osaa laittaa oikean värin..naamaan käyvän..:)
- tietenkin
pöö pöö kirjoitti:
katsokaa kenelle 50 sopii se punertava, hirveetä kun naama on kalvakka ja pää punottaa, samoin musta vaaleaa ihoa vasten aivan hirveää,
olkaa ittenne näköisiä, ei stailattuja väärillä väreillä.ihan oma asiansa vanhetessaan. Yleensä pääsevät sopusointuun vuosien mukaan.
Sinä ehkä tarkoitat suomalaisen naisen himoa värjätä päänsä punaiseksi perimästä, sopivuudesta tai tempperamentista huolimatta? - nainen minäkin
Pirrejuupas kirjoitti:
osaa laittaa oikean värin..naamaan käyvän..:)
ei monikaan nainen käytä alan ammattilaista apunaan, väri vaihtuu monta kertaa vuodessa ja oman silmän mukaan valittu väri syntyy järkyttäviä lookkeja.
- ent.tehtaantyttö
Pirrejuupas kirjoitti:
kaunis, ei pidä tärvellä värillä - toisin kuin me teemme, mutta mehän ei tärväännytä värilläkään :)
Miunki miehelle käy vaaleanpunainen paita, ja on hänellä lilakin, ja taitaapa olla melkein joka sävyisiä. Mieheni on ollut komistus, ainakin hyvin puettuna.. :)samoin olen ostellut hänelle ihan mustia paitoja..valkoinen taas ei pue yhtään, mutta yllättää kuitenkin tumman viininpunainen taas pukee...no, samoin täällä pukija toimin..melkein kaikki vaatteet ovat uusiksi menneet...ajan kanssa...eipä tuolla hänen vaatekaapissaan kuin yksi kaunis klementinviherä puku jonka jätin;)
Jos, tuota vaaleutta ihossa ja harmautta hiuksissa, niin kokeilepas hänelle tuota viininpunaista ja mustaa paidoissa...mutta älä sinistä väriä...;)
t.friidu - ent.tehtaantyttö
nainen minäkin kirjoitti:
ei monikaan nainen käytä alan ammattilaista apunaan, väri vaihtuu monta kertaa vuodessa ja oman silmän mukaan valittu väri syntyy järkyttäviä lookkeja.
lähteä täältä Stadista Tallinnaan asti..nämä hiukseni aina värjäyttämään..kuin se että, tekisin sen täällä Stadissa. Tulee tuo reissu siinä myös;) Kuintenkin heilläkin ammattikampaajilla siellä monella Suomessa hankittu koulutus takana..ja tämä aineet aivan samat kuin Suomessa...hinta vaan puolta halvempi..no, samaa kampajaa olen käyttänyt jo n.6 vuotta...ajoissa vaan täy tuo aika varata...jos, päiväristeillä käy..että, pääsee just silloin kun haluaa...no, silmää tällä kampaajalla myös..enpä ohjaa;) leikkaa en nyt ole viimeaikoina antanut...koska haluan vaihteeksi pidemmän mallin...se suomalaisissa kampaajissa vähän ottaa päähän...näitä kokemuksia kun myös...että, aina liian lyhyeksi tuo malli..ja sitten toinen juttu...kaikille naisille tämä sama look.. ollaan sitten toisemme täydellisiä kopioita; helposti;;)
t.friidu
- hande
Naisen kuu-aika oli vaikea pestä pellavaisesta pois.
Naisten keksintö.- on ihmeellinen
kyky tehdä eritteistä tiedettä.
Väreistä puhuttaessa, luulen kuitenkin kukkien olevan inspiraatiomme melko pitkälle.
PS. Hande. Sinä olet peloittava. - Heikunkeikku
on ihmeellinen kirjoitti:
kyky tehdä eritteistä tiedettä.
Väreistä puhuttaessa, luulen kuitenkin kukkien olevan inspiraatiomme melko pitkälle.
PS. Hande. Sinä olet peloittava....pikkasen...hmmmm.....lapsellinen vaan :)
- ent.tehtaantyttö
Heikunkeikku kirjoitti:
...pikkasen...hmmmm.....lapsellinen vaan :)
t.friidu
- gimma!
t.friidu
Menetkö rauhallisin mielin Handen kanssa mökille erämaahan?
- ent.tehtaantyttö
gimma! kirjoitti:
Menetkö rauhallisin mielin Handen kanssa mökille erämaahan?
tai erämaahan. Minä en pelkää sinua...siis sillätavalla ja toisella tavalla taas...nooh, tämä on yleinen palsta...mutta karhuja kyllä pelkään..ja mitä niitä on...en minä tiedä;) Sitäpaitsi olen tottunut tähän kaupungin hälinään..vitsi mikä siinäkin on jossain hitsin korvessa niin..korvat..vinde ne alkaa soimaan..korvattulpat pitäsi laittaa päähän tai kuulokkeet...mut entäs ne paplarit sit...ei vitsi..menee vaikees..
t.friidu - akat...
tai erämaahan. Minä en pelkää sinua...siis sillätavalla ja toisella tavalla taas...nooh, tämä on yleinen palsta...mutta karhuja kyllä pelkään..ja mitä niitä on...en minä tiedä;) Sitäpaitsi olen tottunut tähän kaupungin hälinään..vitsi mikä siinäkin on jossain hitsin korvessa niin..korvat..vinde ne alkaa soimaan..korvattulpat pitäsi laittaa päähän tai kuulokkeet...mut entäs ne paplarit sit...ei vitsi..menee vaikees..
t.friiduosaamme olla varuillamme ja tunnemme handet. Mutta luoja suojatkoon tyttömme heiltä.
- ent.tehtaantyttö
akat... kirjoitti:
osaamme olla varuillamme ja tunnemme handet. Mutta luoja suojatkoon tyttömme heiltä.
OIKEESTI tunne. Oma tyyli Handella on kirjoittaa. Todellisuudessa ihan fiksumies. Tarkistelee maailmaa monesti syvällisesti..ehkä tuo provoisointi on vain tyylinsä kirjoittaa ei muuta. Monesti kyllä teräviä huomioita ympäristöstä ja ihmisistä ja ilmiöistä...ei pidä joka sanaa täällä ihan pilkulleen tulkita...;) jonkin aikaa kun minäkin täällä palstalla aika aktiivisti kumminkin kun olen ollut..no, tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni..
Hyvää Illan jatkoa,
t.friidu
- hyvin
pantterille ja vaahtokylpyyn.
- käyttänyt
jo vuosikymmeniä sitten vaaleanpunaista asusteinaan? Vähän sotii väri kyllä kun katselee sitä militanttia...
Överi on nyt muotia ja oikein räikeä vaalenpunkku tietysti myös. Tykkään kovasti, mutten osta itselleni koska olisin ihan täydellinen miss Piggy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518