Yleisön pyynnöstä

Eroe

On vain kaksi paikkaa, taivas ja kadotus sinun matkasi päässä. Täällä ajassa ja eläessä sinun on valittava joko Jeesus, ja syntien anteeksianto hänessä, tai sitten ilman Jeesusta jatkaa ja loppuna iänkaikkinen kadotus.
Muita mahdollisuuksia ei ole.

Itsessään ihminen ilman Jeesusta ei voi pelastua. Mitä ihminen voisi Jumalle viedä hyvyyttään? Parhainkin omavanhurskaus on Jumalan edessä kuin saastainen vaate.

Usko Jeesukseen, tee parannus, ota kaste ja liity seurakuntaan. Tuossa on lyhyesti Jumalan tahto sinua kohtaan.
Mitä vielä viivyttelet?

29

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirvas

ihmisen pitäisi liittyä, kun niitä samalla paikkakunnalla voi olla kymmenen eri uskonsuunnan "seurakuntaa"? Evl kirkko, adventtikirkko, helluntaikirkko, jehovat, mormoonit, helluntaikansa ry, vapaakirkko, monen sortin lesdatiolaiset, ym.ym.

Mihin ihminen näistä pitäisi mennä, ja millä perusteella. Valinnanvaraa on riittävästi.

• AskoT.

Joko vapaakirkkoon tai Helluntaiseurakuntaan. Siksi juuri niihin, kun ne on lähempänä Raamatun opetusta. Miten sinä voit olla ilman seurakutaa, kuten olen ymmärtänyt? Missä sinä saat vahvistusta uskollesi, ekivaarin kanssako?

• issakki
        AskoT. kirjoitti:

Joko vapaakirkkoon tai Helluntaiseurakuntaan. Siksi juuri niihin, kun ne on lähempänä Raamatun opetusta. Miten sinä voit olla ilman seurakutaa, kuten olen ymmärtänyt? Missä sinä saat vahvistusta uskollesi, ekivaarin kanssako?

joka on ainut seurakunta.Vahvistusta saa Raamatusta,pyhältä hengeltä ,rukouksesta ja olemalla silloin tällöin yhteydssä yhteydessä toisiin Eklessian jäseniin kuppikunnasta riippumatta.Itse pidän kotisoluista.Haptuksiin en ketään kehoita menemään.

• Eroe

Kuinka vain Jeesus voi antaa syntejä anteeksi?
        Sehän oikeus Raamatun mukaan on vain Jumalalla. Tuo on todistus Jeesuksen Jumaluudesta.

Sinä ja Eki teette kuten fariseukset ja kirjanoppineet, he naulitsivat Jeesuksen ristiin, kun hän teki itsestään Jumalan vertaisen.

• hirvas
        AskoT. kirjoitti:

on Jeesus, eikä minun pidä mennä sellaisiin ihmisjärjestöihin mukaan, jotka eivät opeta puhdasta evankeliumia.

Raamattu varoittaa sellaisista opeista, jotka eivät ole lähtöisin Jeesuksesta?

• Eroe
        hirvas kirjoitti:

on Jeesus, eikä minun pidä mennä sellaisiin ihmisjärjestöihin mukaan, jotka eivät opeta puhdasta evankeliumia.

Raamattu varoittaa sellaisista opeista, jotka eivät ole lähtöisin Jeesuksesta?

Sano mitä epäraamatullista on helluntaiseurakunnissa?
        Sinun villissä seurakunnattomuudessa on paljonkin epäraamatullista.

• hirvas
        Eroe kirjoitti:

Kuinka vain Jeesus voi antaa syntejä anteeksi?
        Sehän oikeus Raamatun mukaan on vain Jumalalla. Tuo on todistus Jeesuksen Jumaluudesta.

Sinä ja Eki teette kuten fariseukset ja kirjanoppineet, he naulitsivat Jeesuksen ristiin, kun hän teki itsestään Jumalan vertaisen.

muistamaan, kuka Jeesukselle antoi sellaisen vallan - Isä Jumala taivaasta.

Matt. 28:18
        Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Oletko koskaan pysähtynyt ajattelemaan, kuka antoi vallan Pojalle? Miksi Jumalan pitäisi antaan valtaa itselleen, jos kerran on jo itse Jumala?

Ei sellaiseen "seurakuntaan kenenkään pidä liittyä, jonka evankelista opettaa harhaoppia.

• hirvas
        Eroe kirjoitti:

Sano mitä epäraamatullista on helluntaiseurakunnissa?
        Sinun villissä seurakunnattomuudessa on paljonkin epäraamatullista.

ei valehtele eikä opeta ihmisoppeja kuten hellarit. Kolminaisuusoppi on pahin harha.

• Eroe
        hirvas kirjoitti:

ei valehtele eikä opeta ihmisoppeja kuten hellarit. Kolminaisuusoppi on pahin harha.

Helluntaiseurakunnasta? Joku vuosiluku.

• Eroe
        hirvas kirjoitti:

muistamaan, kuka Jeesukselle antoi sellaisen vallan - Isä Jumala taivaasta.

Matt. 28:18
        Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Oletko koskaan pysähtynyt ajattelemaan, kuka antoi vallan Pojalle? Miksi Jumalan pitäisi antaan valtaa itselleen, jos kerran on jo itse Jumala?

Ei sellaiseen "seurakuntaan kenenkään pidä liittyä, jonka evankelista opettaa harhaoppia.

Sinä pidät jehovalaisia ja mormaaneja kristyinä. Suomessa heillä ei ole virallista kristittyjen nimeä, koska he eivät olekaan kristittyjä. Harhaa pahimmasta päästä.

• hirvas
        Eroe kirjoitti:

Helluntaiseurakunnasta? Joku vuosiluku.

että vuosia sitten.

• hirvas
        Eroe kirjoitti:

Sinä pidät jehovalaisia ja mormaaneja kristyinä. Suomessa heillä ei ole virallista kristittyjen nimeä, koska he eivät olekaan kristittyjä. Harhaa pahimmasta päästä.

en minä ole mikään määrittelijä, kuka rakastaa totuutta ja kuka ei. Se on Jumalan tehtävä. ei mennä taas henkilökohtaiselle tasolla, pysytään asiassa.

Kuka antoi Jeesukselle kaiken vallan?

• Eroe
        hirvas kirjoitti:

en minä ole mikään määrittelijä, kuka rakastaa totuutta ja kuka ei. Se on Jumalan tehtävä. ei mennä taas henkilökohtaiselle tasolla, pysytään asiassa.

Kuka antoi Jeesukselle kaiken vallan?

Mutta silti kaikki on yhtä, Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Sitä ei voi luonnollinen ihminen käsittää, koska se ei ole järjen asia. Kun tulee uskoon, silmät avautuvat, ja asiat selkiytyvät käsittämään kolmiyhteisen Jumalan.

• hirvas
        Eroe kirjoitti:

Mutta silti kaikki on yhtä, Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Sitä ei voi luonnollinen ihminen käsittää, koska se ei ole järjen asia. Kun tulee uskoon, silmät avautuvat, ja asiat selkiytyvät käsittämään kolmiyhteisen Jumalan.

tarvitse uskoa ihmisten järkeilemiin teorioihin koska ne ovat lähtöisin ihmisistä. Minä uskon kuten Jeesus opetti.
        Järjen johtopäätös on juuri kolminaisuusOPPI, jota ei tarvitse kukaan. Se on valitettavasti ihmisoppi.
        Mutta turhaa näistä väännetään peistä, sinä puolustat lahkosi oppia ja minä Jeesuksen opetusta. Ei taivaspaikkoja ratkaista Eniron kaupallisella keskustelupalstalla.

• Universaalitar
        issakki kirjoitti:

joka on ainut seurakunta.Vahvistusta saa Raamatusta,pyhältä hengeltä ,rukouksesta ja olemalla silloin tällöin yhteydssä yhteydessä toisiin Eklessian jäseniin kuppikunnasta riippumatta.Itse pidän kotisoluista.Haptuksiin en ketään kehoita menemään.

Kyllä oma seurakunta pitää olla missä käydä. Vain tottelemattomat eivät käy, jos ei ole pätevää syytä.

• tossa se on sanottu lyhyesti.

• Eroe

Evankeliumi jakaa ihmiset aina kahtia, joko uskoo tai ei usko. Mitäpä sitä enempiä jaaritella.

Sinua ajatellen tuli mieleen Raamatunkohta:

He tulivat väkeviksi sodissa.

Hyvää pääsiäistä!

• ole sama kuin, Jumalan tahto Raamatussa.

Muista myös, mitä Raamatussa sanotaan tuosta kun tuomitset toisia kadotukseen.

Matt. 7:1 Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;

Jaak. 5:9 Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella.

• Eroe

Sinunkin ovellasi. Siitä et pääse pakoon. No mukamas hyvät teot joita olet tehnyt ei sinua pelasta. Tee parannus katkeruudestasi ja pyydä Jumalan armoa, jos ehkä saisit vielä uudistua uskossasi.

• Eroe kirjoitti:

Sinunkin ovellasi. Siitä et pääse pakoon. No mukamas hyvät teot joita olet tehnyt ei sinua pelasta. Tee parannus katkeruudestasi ja pyydä Jumalan armoa, jos ehkä saisit vielä uudistua uskossasi.

Jumalalta ja Pojalta vallan itsellesi.

Mark. 2:7,10 Kuinka tämä näin puhuu? Hän pilkkaa Jumalaa. Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?"
        Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-

Aiemminhan nimitit eräässä avauksessasi itsesi "Pyhäksi Eroeksi".
        Siitäkin on Sanassa sanottu:

Ilm. 15:4 Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä;.....

• Pe.ku kirjoitti:

Mark. 2:7,10 Kuinka tämä näin puhuu? Hän pilkkaa Jumalaa. Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?"
        Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-

Ilm. 15:4 Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä;.....

opettamaan, vaikka nytkään et edes käsit', mistä on kyse? Sinhan se tuomari olet ja tuomitset Eroeta ties mihin, eikä eroe ole puhunt mitään väärin, ei sanaakaan. Mutta sinä ja sinun opettajaintosi tolittaa vaan, vaikka et ole ollenkaan Sanan tasolla, mistä puhutaan?

* Sinulla ei ole mitään oikeutta puhua Eroesta tuolla tavalla, jokainen joka on uskossa ja siinä vähänkin sisällä, tietää ja on Eroen kanssa samaa mieltä, hän julistaa ainoastaan Raamatun mukaista evankeliumia, ja sinä se siinä tuomitemassa olet!
        * Eroe ei ole tuominnut ketään, jos Jumalansaa luetaan, ja siinä asiat niikuin ne on, ei Eroe eikä kukaan muukaan oe Jumalan sanaa tehnyt, se on Jumalan sanaa.
        * Se on Jeesuksen sana joka on tuomari, ei sen julistaja, ymmärrä tämä jo vihdoin!

* Joh.3:18. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koskahän ei uskonut Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen!"

* Niin, että ei sinua kenekään edes tarvitse tuomita, koska et usko Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen, niin olet sen vuoksi jo tuomittu, ja tämän sanoo Hän, jolle on annettu "kaikki valta taivaassa ja maanpäällä!"

• Eroe
        Pe.ku kirjoitti:

Koska ei ole kuin yksinäisyys seurana.
        K-pisteessä vain ikävät muistot seurana.

• Usko Jeesukseen, tee parannus, ota kaste ja liity seurakuntaan. Tuossa on lyhyesti Jumalan tahto sinua kohtaan.
      ---

Niin, erikoisesti sinun Eroe tulisi ymmärtää,- jos kerta olet evankelista, niin Kristuksen ruumiiseen/seurakuntaan synnytään, ei liitytä.Ihmiselle on mahdoton liittyä Kristuksen ruumiiseen.

Tämä tulisi olla selkeä asia jokaiselle ihmiselle, joka tietoisesti tekee Jumalan valtakunan työtä.Siis opettaa Raamatun mukaisella tavalla perusasiat. Uudestisyntyminen, kaste, ja seurakunta/Kristuksen ruumis.

• Pakanainen2

he, jotka uskovat, ja he jotka eivät usko.

Missä kohdin sinä olet muuttunut kun olet asuttanut Jeesuksen sydämeesi asumaan?

Ihminenhän ei luonnollisesti kovin paljon muutu tultuaan uskoon. Mitä nyt jättää taskuvarkaudet pois, mutta ihminen uskossaan saattaa tuottaa suurempaa vahinkoa, jos ei osaa maltillisesti kunnioittaa uskosta osattomia ihmisiä vaan bointsit menevät aina uskoville paitsi ei jehoville.

• Eroe

En nyt ala tekojani tässä kertomaan, eikä tarvitse sinunkaan kertoa. Tunnustan tässä sinun ja muiden edessä;
        Jeesus Kristus on Herra ja lihaan tullut Jumala.

Ei kukaan omilla teoilla pelastu, vaan uskosta Jeesukseen.

• Pakanainen2
        Eroe kirjoitti:

En nyt ala tekojani tässä kertomaan, eikä tarvitse sinunkaan kertoa. Tunnustan tässä sinun ja muiden edessä;
        Jeesus Kristus on Herra ja lihaan tullut Jumala.

Ei kukaan omilla teoilla pelastu, vaan uskosta Jeesukseen.

joka opista vaarin ottaa, se on hänelle totisesti hyvinkin mieluista asia.

• issakki

pelastaa,ei mikään seurakunta.Parannus on elin ikäinen prosessi.

• Eroe

Parannusta on tehätävä jatkuvasti ja se on juuri kilvottelua. Puhuin aloituksessa parannuksesta uudestisyntymisen yhteydessä.

• Eroe

Niitä ei palstalla tarvitse mainita, eikä niitä tarvitse kaivaa. Ei myöskään omasta mielestään hyviä töitä ja omaa hyvyyttään.
      Mitä sinulla hyvä-ihminen on, jota et ole lahjaksi saanut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3675
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2292
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1849
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1779
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1678
    Aihe