Simpsiö

kiinni

On siinä markkinamiehet taas asialla. Koko loppuviikon on hoettu että rinne on auki koko pääsiäisen. Nyt kun tulin paikalle niin rinne oli kiinni. Tekis mieli sanoa voi v....
Onneksi Joupiska jaksaa ponnistaa ja pelastaa meidän pääsiäinen.

14

1339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkiä

Siälähän on oikiat makkinamiähet asialla. Ei tartte tuattaa kun kaupunki maksaa aina tappiot. Kukas sitä ny silloon töitätekis.

• Virkiällä

Eikös sillä Kokolla joukkueneen ole riittävästi kokomusta pyörittää rinnepisnestä. Onneksi saatiin muut vanhat työnnettyä muualle sähläämään ja palattiin taas oikeaan tyyliin markkinoimaan rinnettä. Kaikki näyttää olevan Simpsiöllä kunnossa

• Tomzy

Nii että sehän nyt menee virkiän omistukseen, Pistin jo postia tonne että pistävät streetin vitos mäkeen ja sieltä siirtymä paippiin.. Luulis että ne nyt jotain tekis kun on virkiän omistukses..

• kiinni

koko paska vois siellä kesällä pitää tua rokki konsertti niin sais kylällä olla rauhas

• rinnettä?

Minä nimittäin olin. Rinteen sulkeminen oli ainut vaihtoehto.
      Kai mielellään olisivat auki pitäneet,mutta minkäs teet kun lumet sulaa alta. Kivet alkoivat siellätäällä häämöttää sohjon keskeltä.
      Sohjoinen rinne ei loivassa laskussa edes luistanut Piha-alue lainehtii vettä ja kuraa.
      Edes Virkiän johto ei voi vaikuttaa siihen jos tulee lämpöaalto pääsiäisenä.
      Koska Jurvan kuntaa ei enää ole,suosittelen että esitätte valituksenne suoraa korkeimmalle taholle,jonka vastuulle nämä asiat kuuluu.

Kiitos hyvästä kaudesta Simpsiöläiset!

• Tonne valitukset

• pettyi

Teiltä pyörittäjät puuttuu puristus. Pientä ennakkotyötä niin rinne olisi laskettelukunnossa.
      Näyttää siltä että sekä rinne että mökit ikääntyvät samassa tahdissa. Käsittääkseni museonmäki on jossain muualla

• varmaan tehty

ennakkotyötä mutta luonnolle ei mitään voi.
        Mitäs jos rinne olis auki ja joku olis loukkaantunu. Mitähä täälä sitte kirijootettaas.

• su 12.4.

Su 12.4. ilmestyvässä Linkissä oli vielä Simpsiön aukioloajat pääsiäiseksi.

• ja autonkuljettajan

ylpeät puheet pääsiäisen lasketttelusta haukkas rapahan. Petitte monta näillä katteettomilla ilmoituksilla. Olen varma että kaikkia keinoja ei käytetty rinteen aukipitämiseksi. Esim. ei kaikkia rinteitä tarvitse auki pitää kuten vielä tänään ilmoititte mm. netissä. Siperia opettaa arvostamaaan myös asiakasta.

• tympääsöö

Nyppäs kun saatiin oikein rinneasiantuntijat linjalle niin kertokaas mitä kaikkia keinoja henkilökunnalla on tilanteessa jossa aamuyöllä sataa nilkkoihin asti selvää räntää.Joka sitten päivän aikana sulattaa alla olevan tykkilumen sohjokerrokseksi.
        Yksi rinne oli käytössä. Siellä pystyi laskemaan käytännössä yhtä polkeentunutta uraa pitkin. Rinteessä ja hissinousussa alkoivat kivet pilkottaa.
        Sääoloille ei mitään voi.
        Sama se on vaikka hiihtolomaviikolla jos paiskaa
        -30 pakkasta. Sanottaisiinko sittenkin ettei ole käytetty kaikkia keinoja ja petettiin ihmisiä.

Ja huom. en ole henkilökuntaa vaan asiakas.

• pääsiäinen on

näin myöhään kannattaa suunnata auton nokka kohti
        lappia jos haluaa välttämättä laskettelemaan
        jottei tuu näitä "karmeita" pettymyksiä.
        Kyllä kai sen ny järkikin sanoo jotta näillä leveysasteilla tähän aikaan vuodesta kelit on mitä
        on. Ja meeppä ens talaveksi rinteelle töihin kun
        kerran alasta kaikki tiärät. Sitten viälä lopuksi
        menovinkki pääsiäiseksi. Mee trulliksi, ei tuu
        aika pitkäksi ja pääset tianaamahan.

• pois riskit
        pääsiäinen on kirjoitti:

näin myöhään kannattaa suunnata auton nokka kohti
        lappia jos haluaa välttämättä laskettelemaan
        jottei tuu näitä "karmeita" pettymyksiä.
        Kyllä kai sen ny järkikin sanoo jotta näillä leveysasteilla tähän aikaan vuodesta kelit on mitä
        on. Ja meeppä ens talaveksi rinteelle töihin kun
        kerran alasta kaikki tiärät. Sitten viälä lopuksi
        menovinkki pääsiäiseksi. Mee trulliksi, ei tuu
        aika pitkäksi ja pääset tianaamahan.

Simpsiöllä on toimittu tilanteen vaatimalla tavalla

• vai risti
        pois riskit kirjoitti:

Simpsiöllä on toimittu tilanteen vaatimalla tavalla

ajattelen tulevaa, mikä maku jäi tänävuonna Simpsiöstä.Aunakin se että talo ilman isäntää, niin hiiret hyppii pöydälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe