Mä menen mökille ja aloitan grillikauden. Nyt lihakauppaan ja sit vaan marinoimaan. Onks kellään muulla hiilet kuumina?
Tänään se tapahtuu
6
1019
Vastaukset
Enpä vielä ole ehtinyt kaivamaan grilliä pihalle. Grillauskausi alkaa joskus viikon kahden päästä, ei ennemmin. Sä olit aika vikkelä ja vähän haiskahtaa varaslähdöltä:)
- Puhurix
on se, että mulla on semmonen paikalle muurattu grilli. Sitä alan pikkuhiljaa lämmitellä. Varovasti, ettei halkea. On aika märkä vielä.
muuten musiikista ja jos niin mistä sitä kuuntelet mieluummin. :))
- Puhurix
pukuhuoneessa mulla on radio. Sieltä soi useimmiten Radio Rock. Joskus kesällä jos on vaik vieraita, vaihdetaan kanavaa tunnelman mukaan. Soi just sopivasti siihen grillille. Ei liian kovaa luonnossa.
Puhurix kirjoitti:
pukuhuoneessa mulla on radio. Sieltä soi useimmiten Radio Rock. Joskus kesällä jos on vaik vieraita, vaihdetaan kanavaa tunnelman mukaan. Soi just sopivasti siihen grillille. Ei liian kovaa luonnossa.
tarkotin noin niinku yleensä....kuunteletko esim. vaikka mankasta. :)) anteeks kun utelen, mutta tähän uteluun on pikkunen syy joka selviää jossain vaiheessa. Ei ole mitään pahaa....
- Puhurix
Nittaminax kirjoitti:
tarkotin noin niinku yleensä....kuunteletko esim. vaikka mankasta. :)) anteeks kun utelen, mutta tähän uteluun on pikkunen syy joka selviää jossain vaiheessa. Ei ole mitään pahaa....
kuuntelen tosiaan sitä mökin radiota. Autossa tietty soi radio ja kotona joskus CD-soitin. Netistä kuuntelen Radio Rockin korporaatiota Podcastista, kun ei aamuisin kuule työmatkalla kuin pienen pätkän. Utele sä vaan. Mä vastaan mitä vastaan.
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427