Yksi sellainen on alkanut viettää aikaa ikkunalaudallani. Paukuttaa peltiä ja metelöi, kun minä yritän maata krapuloissani. Tykkään myös nukkua tuuletusikkuna raollaan. Se iljettävä karvahäntäinen rottahan voi tunkea tänne sisään minua raatelemaan? Jotenkihan siitä pitäisi päästä eroon. Tappaminen lie varminta, mutta onko se luvallista ja mikä olisi paras tapa?
Saako oravan tappaa?
32
2701
Vastaukset
- hassu
Niitä liikkuu etenkin keväisin ihmisten lähettyvillä ja sellaisen jos menee tappamaan, niin saa ikuisen kirouksen niskoilleen.
Anna sille pähkinöitä, tai auringonkukan siemeniä, niin sen ei tarvitse herättää huomiotasi ja voisit myös dokata miehekkäämmin, ettet pienestä säiky.- Lerokki
Vai vielä kävisin ruokkimaan. Sittenhän se ainakin tunkee sisään, paskoo paikat ja järsii kaiken pilalle!
- Anonyymi
Lerokki kirjoitti:
Vai vielä kävisin ruokkimaan. Sittenhän se ainakin tunkee sisään, paskoo paikat ja järsii kaiken pilalle!
ORAVAT ON IHANIA.PÄHKINÄN OTTAVAT JOS TARJOTAAN.EI MUUTEN PASKO EIKÄ JÄRSI.KOKEMUSTA ON, VIERESSÄ NUKKUNUT, KOTINI ON SIISTI, LEROKKI
- Anonyymi
Lerokki kirjoitti:
Et menetä kuitenkaan mitään siellä nistikämpässä...
- !!!
...kunhan ei jää kiinni. Kuka sinua muka rankaisisi, jos onnistut välttämään viranomaiset? Jumala? Allah?
- Lerokki
Tässä taloyhtiössä vallitsee aktiivinen kyttäyskulttuuri. Melkoinen riski, että joku kyylä kantelee viranomaisille elämää sulostuttaakseen. Ollettaen, että se tappaminen on laitonta? Se on vielä jäänyt epäselväksi.
- Imumami Kebab
Sinulla on lupa Pyhään Sotaan oravia vastaan heti, kun olet Allahtanut.
- pääsee
eroon, kun sille kertoo sadun. On kokeiltu. Sitä paitsi luulen, että se orava on jalorotuinen ja haluaa kertoa sinulle, kuinka sillä on oma poikue tulossa, eikä sitä saa häiritä metsälenkeillään. Hyi Sinua! Kiltti Kurre se on, usko pois!
- Riistaeläin!
Lerokki kirjoitti:
Tässä taloyhtiössä vallitsee aktiivinen kyttäyskulttuuri. Melkoinen riski, että joku kyylä kantelee viranomaisille elämää sulostuttaakseen. Ollettaen, että se tappaminen on laitonta? Se on vielä jäänyt epäselväksi.
Jostakin kumman syystä. Ehkä pian eurot vaihtuvat oravannahkoihin ;o)
Oravaa saas ssis metsästää, aikoja, lupia ja metsästysvälineitä en tiedä. Oravakoira ja -pyssy lienee välttämättömiä.
http://www.ymparisto.fi/default.asp?contentid=2177&lan=fi - Lerokki
Riistaeläin! kirjoitti:
Jostakin kumman syystä. Ehkä pian eurot vaihtuvat oravannahkoihin ;o)
Oravaa saas ssis metsästää, aikoja, lupia ja metsästysvälineitä en tiedä. Oravakoira ja -pyssy lienee välttämättömiä.
http://www.ymparisto.fi/default.asp?contentid=2177&lan=fiNo noihin metsästyshommiin musta ei ole. Siihenhän pitäis hommata tussari ja lupia ja käydä kokeissa. Huh. Mä olin ajatellu enemmän jotain rotanloukun tapaista?
- Pikkuvarpunen
pääsee kirjoitti:
eroon, kun sille kertoo sadun. On kokeiltu. Sitä paitsi luulen, että se orava on jalorotuinen ja haluaa kertoa sinulle, kuinka sillä on oma poikue tulossa, eikä sitä saa häiritä metsälenkeillään. Hyi Sinua! Kiltti Kurre se on, usko pois!
Orava on vain tuuheahäntäinen Rotta eikä mitään muuta...ammu se ilmakiväärillä
- MuhamatKankkunen
Imumami Kebab kirjoitti:
Sinulla on lupa Pyhään Sotaan oravia vastaan heti, kun olet Allahtanut.
Allahtunut?
- Anonyymi
pääsee kirjoitti:
OLEN KERTONUT ORAVALLE SADUN, KYLLÄ KUUNTELI.JA KUUNTELEE EDELLEEN, SAMOIN NAAPURIN PIENI KOIRA.TV SATUKUISKAAJA
- Anonyymi
Pikkuvarpunen kirjoitti:
Orava on vain tuuheahäntäinen Rotta eikä mitään muuta...ammu se ilmakiväärillä
MIELELLÄNI AMMUN SINUT LUUPÄÄ
- saa tappaa
jotka aiheuttavat vahinkoa.
- laita rotanloukkuun
ruokaa niin kyllä se siitä.
- hassu
http://video.google.com/videoplay?docid=-7343794147330927698&hl=fi
Tässä aineet torjuntaan
http://www.gemplers.com/product/145534/Revenge-Squirrel-Chipmunk-Bait-Kit
Mutta varoitan, sillä kurren kosto on kamala ja kollektiivinen, seuraavaan sukupolveen. - Shitsnooper
meillä ainaki kurret terrorisoi meijän taloa ja yrittää tulla sisälle mutta minähän käyn "pyhää sotaa niitä vastaan" eli siis impparilla kuula kalloon ja se siit sit aika buenos :D
- Isot Etuhampaat
Selvänä olet symppis ja tunnet suurta myötätuntoa kaikkea elävää kohtaan, paitsi maanpettureita.
- Late Lapista.
Jos Orava sinua noin pahoin häiritsee, suosittelen sinulle lekurissa käyntiä sieltä saisit reseptin rauhoittavalle lääkkeelle, pyydä vaikkapa Diapamia, ellei se tepsi ota 50 g Arsenikkia aamupuuron kera !
Leikkaa talteen!
Late Lapista. Hermoheikoille lääkettä RY !- Anonyymi
EIKÖ EDES KORONA JA UKRAINAN SOTA AHDISTA HERMOHEIKKO OTA SE RAUHOITTAVA.
- Herra O
Alkaa oravista olla jo maanvaiva.
Niitä syötetään hyvällä omallatunnolla vaikka se nimenomaan on kielletty ainakin meidän taloyhtiössä.
Mukaviahan ne on omalla reviirillään mutta ei ole mukavaa kun kaikki mitä parvekkeelle jätetään, revitään palasiksi ja paskotaan.
Erään rouvan parvekkeella oli jopa oravan pesä, arvatkaa oliko naapurien parvekekukat tuhottuja joka ikinen aamu.
Ensinnä täytyisi löytää oravanpesä ja hävittää se tai estää sinne pääsy.
Oravat pesivät vuosiakausia samassa paikassa joten pesä pitäisi olla helppo löytää kun seuraa oravan reittejä. - HerraÖ
Olen uusi täällä. Miten te saatte tuon välin nimimerkkiinne arvoisat nimimerkit Herra O, Late Lapista, Isot Etuhampaat jne. ?
Minulle se ilmoittaa: "Näitä merkkejä ei sallita: (SPACE)". - HorkassaKylkeäKääntävät
Syötetäänhän sossupummejakin, vaikka eivät ne kynnä, eivätkä kylvä. Pitäis mennä vähän itseensä.
- Otto...Niuanniemestä
Late onkin Lapista. Seillä kaikki kummallinen on sallittua. Kun näet seidat tekevät siellä taikojaan.
- Anonyymi
Krapulassa näkyviä mielikuvitus-oravia saa ampua, mutta vain mielikuvitusaseella.
- Anonyymi
Tappaahan ne pitää kun alkavat käymään vaivaksi.
Ei saa antaa söpön ulkonäön estää, ne ovat kuin rottia kun liikaa lisääntyvät.- Anonyymi
🐿️rauhoitettu riistaeläin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐿️rauhoitettu riistaeläin
Oravan metsästysaika 1.12 - 31.1.
https://riista.fi/game/orava/.
Eli normi riitaeläin ja saa tappaa metsästysaikana niin monta kuin huvittaa.
- Anonyymi
No Oletko hullu ?
- Anonyymi
Orava rämistelee, koska oravan tekee mieli olutta, anna oravalle olutta, niin orava saa ryypätä.
Ei ole oikein, että sinä saat yksin ryypätä, oravallakin on jano!
Ryypätkää yhdessä oravan kanssa, niin se on mukavaa. - Anonyymi
Oravat vakoilee meitä
Kertovat kaiken
TE-viranomaisille
Sossulle
Poliisille
Ulkomaan agentille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014994
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2522057- 891683
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3381169Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1491079- 1111039
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984