Ainakin nämä jotka täällä itkee ja valittaa..
ottaako noin koville,vaikka pelit on kesken??
Onko usko omiin mennyt???
HYVÄ JYP !!!
Kärppäfanit on säälittäviä
4
236
Vastaukset
- kärppäfani
Kannattaa sitten muistaa, että esimerkiksi tämä öykkäri JOKA KIRJOITTAA CAPS LOCK PÄÄLLÄ, ei ole Kärppäfani, vaan katkeroitunut pelle, joka yrittää haastaa toisiaan vastaan
- aina löytyy
Oulussa näytti olevan tunnelmaa ja molempien kannattajat hienossa fiiliksessä.
Muutama tolvana sitten löytyy Jyväskylästä kuin Oulustakin.Heille peli ei merkitse mitään.Valinneet ehkä väärän paikan avautumiselle.
https://www.terapiaa.fi/Ahdistus/laakkeet.htm
Ehkä tuolta apua.
- Puolueeton!
Täytyy kyl olla erimieltä..JYP-faneilla menee touhu hieman yli. Pieniä lapsiaki katsomossa niin vois vähän miettiä et mitä oikeen tekee...
- enookokeillu
No hei jättäiskö sitten jotkut omat lapsensa kotiin yksin jos kaikilla ei ole esim. sisaruksia tai muita hoitamassa, jos liput on jo ostettu, eihän siinä mitään järkeä ole ! herranjumala, että siinä tilanteessa on varmasti monia kertoja mietitty, ja ottaen huomioon, täällä Jyväkylässä on opittu käyttämään KUULOSUOJAIMIA. Et moro. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191