Ainakin nämä jotka täällä itkee ja valittaa..
ottaako noin koville,vaikka pelit on kesken??
Onko usko omiin mennyt???
HYVÄ JYP !!!
Kärppäfanit on säälittäviä
4
272
Vastaukset 4
- kärppäfani
Kannattaa sitten muistaa, että esimerkiksi tämä öykkäri JOKA KIRJOITTAA CAPS LOCK PÄÄLLÄ, ei ole Kärppäfani, vaan katkeroitunut pelle, joka yrittää haastaa toisiaan vastaan
- aina löytyy
Oulussa näytti olevan tunnelmaa ja molempien kannattajat hienossa fiiliksessä.
Muutama tolvana sitten löytyy Jyväskylästä kuin Oulustakin.Heille peli ei merkitse mitään.Valinneet ehkä väärän paikan avautumiselle.
https://www.terapiaa.fi/Ahdistus/laakkeet.htm
Ehkä tuolta apua.
- Puolueeton!
Täytyy kyl olla erimieltä..JYP-faneilla menee touhu hieman yli. Pieniä lapsiaki katsomossa niin vois vähän miettiä et mitä oikeen tekee...
- enookokeillu
No hei jättäiskö sitten jotkut omat lapsensa kotiin yksin jos kaikilla ei ole esim. sisaruksia tai muita hoitamassa, jos liput on jo ostettu, eihän siinä mitään järkeä ole ! herranjumala, että siinä tilanteessa on varmasti monia kertoja mietitty, ja ottaen huomioon, täällä Jyväkylässä on opittu käyttämään KUULOSUOJAIMIA. Et moro. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459