Tuommoinen pikku vähemmistö oikeistoporvareita istuvan presidentin kimpussa kokoajan vaikka kansan suosikki Tarjalla vielä 3vuotta jäljellä.
Tarja kansan suosikki
17
635
Vastaukset
- tollasta luutamummoa.
edustavuus on kaukana.
- öhimenevä ilmiö
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904119399061_uu.shtml
Tästä olen samaa mieltä pyykkärin kanssa.
Kaksi kautta on tolkuttoman pitkä aika ilman kansan yhteistä presidenttiä, ilman arvojohtajuutta.
Ilman, että Suomella olisi mahdollisuus osallistua täysipainoisesti kansainväliseen yhteistyöhön ja suhdetoimintaan.
Kulminaatiopisteensä tyhjyyden aikakausi sai, kun Suomi lempattiin pyykkärin kahden lautasen politiikan vuoksi keskustelun ulkopuolelle. - presidenttinä, mutta se
Älä viitsi valehdella!
Halonen on hyväksytty presidenttinä, mutta se ei tee hänestä kansan suosikkia.
Tottahan halonen on tällä hetkellä suosituin istuva presidentti, kun tuolla paikalla ei ole kilpailua. - jowa
Kuulehan sinä Seija, olet varmaan noita Halosen perseennuolijoita, joita ilmestyy , milloin mistäkin media tapahtumista. Työnnä pääsi peräpuoleesi(perseeseesí) ja huhuile sinne.
- ja Tavja
ovat luokkapettureita ja kansanvihollisia!
- rökäletappiostaan, jonka
Tarjan ylivoimainen voitto aiheutti.
Osa heistä on Niinistön kannattajia. Mielestäni SN katsoo asian olevan OK. Hän kehuikin heitä.
Tämä kertoo paljon Niinistön humaanista arvopohjasta.
Tarjalla on universaalia näkemystä Maapallon tilasta. En äänestä koskaan Niinistöä.- muilla muita
Sillee se menee...
- voihh
mummo saamassa orgasmin!
http://farm3.static.flickr.com/2396/2321995108_10112d5b63.jpg?v=0 - on ollut Tarjan tukena. Hyv...
Tarjan jtkaa menestyksellistä politiikkaansa kautensa loppuun 2012. Sitten saamme uuden sosialidemokraatin presidentiksemme.
- DA PRAVDA ..
Eikä kaikki kannattajat edes näy tilastoissa, kun osa on navetassa... ammuu... röh.
- Juhako
Eipä Halosesta tule mieleen kuin tyhmä naisia suosiva, rappeutunut eläkeläinen.
Miksi muuten valtion johdossa on ihminen, joka ei kykene edes normaaliin työelämään?- nauttikaa, kun halusitte !
Sinä kysyt, minä vastaan. Meillä on tasavallan presidenttinä Tarja Halonen, koska kansa nimen omaan halusi hänet presidentiksi.
Kaikkialla vaan hoettiin, että pitää saada naispresidentti, naispresidentti, naispresidentti.... Siinä sitä nyt ollaan. Eikö kelpaakaan?
Pitäisi vähän jo etukäteen miettiä ketä ja mitä äänestää, eikä mennä lauman mukana kaikkiin hölmöilyihin, mutta siinä on nyt "kakkua kansalle" 12 vuoden edestä.
Nauttikaa nyt ,kun kerran halusitte... Minä en haluunut,kun tarjolla oli toinen, kaikin puolin parempi ja pätevämpi vaihtoehto. Piste.
- tavjasta...
Pitävät sitä vastenmielisenä tyyppinä.
- "perhe"
j julistaja as-vammainen = asennevammainen käteenvetäjä?
- ???
"perhe" kirjoitti:
j julistaja as-vammainen = asennevammainen käteenvetäjä?
....
- ykkösenä porskuttaa
kaunaiset salettajat haisevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972