Mitä mieltä ootte ollu ketjun pelaamisesta?Musta ainakin se ketju parantaa koko ajan.Mä oon ollu vaan kerran SM-liigan peliä oikeesti kattomassa mutta voin sillä kokemuksella kertoa että Pihlman-Immonen-Virtanen on musta JYPin paras ketju.Mä oon nähny heidät ihan livenä ja ihastuin ketjuun heti.Varsinkin Immoseen.Ilmaiskaa omia mielipiteitänne.Asiallisesti kiitos!!!!!!!!!!
Pihlman-Immonen-Virtanen: JYPin paras ketju
5
551
Vastaukset
- ????????
ollut playoff-peleissä kentällä?
- ?????????
todella hyvä.
- saara.h15
Immonen on paras.Minulle ei tarvitse ruikuttaa jos Kärpät ei voita.Ne on voittanu mestaruuden jo liian monta kertaa.Minulla on syyt olla vihainen jos tota ruikutusta ei LOPETETA.Joten lopeta.Kyllä sä sitten tiedät miltä se tuntuu kun oma suosikki ei voita.Kuka on saanut kärsiä siitä kaikkein eniten?Minä.Kenen kausi on usein menny piloille esimerkiksi MM-kisoissa jos Suomi ei voita?Minun.Tässä oli minun ruikutus.Minä teen kaikkeni suojellakseni Pileä,Jakkea ja Vemmua.Ja kukaan EIKÄ ketkään tässä maailmassa vedä niille vertoja.
- VIP-ketju paras
Se onkin Jypissä ainoa ketju joka pärjää Kärpille. Mutta näyttää sekin riittävän.
- kjasrfkagj
justhan ne 2 kentän miehet teki ne ratkasumaalit finaaleissa et kyllä ne muutki pelaajat kärpät kaataa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu184980olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78835